Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
richard123:
yellowboy:
hoogste uitworp Van gerwen staat op over 132.5 aan 1.85
wat denken jullie, is dit speelbaar?
heb hem vorige match zelfs een 170 zijn uitwerpen dus dit moet toch haalbaar zijn, of niet?

Michael van Gerwen in topvorm gooit inderdaad wel eens een 132.5+ finish. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dat dit toernooi 'nog maar' een keer gelukt is en dat was inderdaad de 170 finish tegen Robert Thornton. Tegen Brendan Dolan hoeft hij in principe niet vol gas te gaan en ik verwacht dat MVG niet echt onder druk gezet gaat worden, waardoor een hoge finish minder noodzakelijk is.

Wat dat betreft vind ik de odd aan de lage kant, al weet je het met Van Gerwen nooit natuurlijk.

welke bet raad jij dan aan op deze wedstrijd?
ik volg het darts zo wel van op afstand maar een kenner ben ik natuurlijk niet.
daarom vraag ik raad van iemand die er meer van kent dan ikzelf ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Daar kom ik vanmiddag even op terug. Het is overigens geen garantie tot succes hoor haha. Gisteravond 2 vd 3 fout, terwijl ik van zeker twee echt wel overtuigd was.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Richard, gelukkig alleen Barney gisteren met je meegespeeld. Bedankt voor de tip! (y)
Ik blijf je in de gaten houden.
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
hollandian:
Richard, gelukkig alleen Barney gisteren met je meegespeeld. Bedankt voor de tip! (y)
Ik blijf je in de gaten houden.

No problem! Barney zakte na een goed begin wel wat weg, maar gelukkig hield hij stand :)
0 Vind ik leuk's
Grand Slam of Darts: kwartfinale (format: best of 31)

Vanaf nu gaat het toernooi verder in een ander format. Althans, er kunnen maximaal 31 legs worden gespeeld. Anders gezegd: welke darter het eerste 16 legs heeft binnen geharkt, wint de wedstrijd. Ook in de halve finale en finale zal deze regel van kracht zijn.

Michael van Gerwen (1.02) v Brendan Dolan (15.00) 20.00 NL tijd

Zoals de odds al aangeven is Michael van Gerwen torenhoog favoriet en dat is zeker niet onverklaarbaar. The Green Machine is in vorm, althans hij gooit de pijlen weer met het grootste gemak op de juiste plek. Doordat het niveauverschil zo groot is, zijn de normaliter gangbare weddenschappen al niet meer te spelen. Zo biedt Unibet een leg handicap van -9.5 voor MVG aan (wat zou betekenen dat Van Gerwen maximaal zes legs weg mag geven). Daar staat een odd van 1.72 tegenover, wat mij betreft te laag voor een risicovolle weddenschap.

Uiteindelijk kies ik voor de 180s. Brendan Dolan gooide tegen Jamie Hughes weliswaar zeven keer maximale score, maar deed dat in de drie poulewedstrijden slechts een keer. In de verwachting ligt een gemakkelijke overwinning voor Van Gerwen waarin hij weinig druk zal voelen van zijn opponent. Het belang van 180s zal wat dat betreft niet groot zijn. Daar komt bij dat MVG graag switcht naar de triple 19: under 12.5 180s @ 1.80 (Unibet).

Peter Wright (2.60) v Phil Taylor (1.50) 21.00 NL tijd

Wat mij betreft liggen de odds verder uit elkaar dan het niveau spelers zelf. Taylor won in de tweede ronde weliswaar van Jeff Smith, maar gaf toch vijf legs weg aan de relatief onbekende darter. Peter Wright fietste daarentegen gemakkelijk voorbij Darryl Fitton (10-3) en had ook in de poulefase weinig moeite met zijn opponenten. De bookie's gaan voor een zege voor Taylor, maar wel met enig gemak. Wat mij betreft ligt het niveau iets dichter bij elkaar en zal Taylor er zeker aan moeten trekken om dit duel te winnen. Een nipte zege van een van de twee heren ligt in het verschiet: over 27.5 legs @ 1.80 (Unibet). Voor de volledigheid: een uitslag van 16-12 of een kleiner verschil is voldoende om de weddenschap te winnen.

Een prima dartavondje, al zijn mijn 'pijlen' al gericht op morgen. Raymond van Barneveld neemt het op tegen Gary Anderson en dat kan wel eens een heerlijke pot worden. Maar goed, eerst vanavond: veel plezier met kijken/spelen!
0 Vind ik leuk's
Speel de bet Wright - Taylor met je mee. Bij van Gerwen te weinig value om een bet te spelen. Succes en bedankt voor je review!!
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Zelf ben ik niet helemaal thuis in het betten op darts maar heb er wel een klein beetje verstand van.
Nu staat de odd van Barney als toernooiwinnaar van de Grand Slam op @17
Is dit niet een prima odd om eventueel te surebetten?
Er vanuit gaande dat de torenhoge favoriet Van Gerwen dit toernooi binnensleept maar Barney toch zeker een goede kans heeft in de volgende ronde tegen Anderson. Anderson met bril en verkorte flights heeft het toch nog niet echt moet ik zeggen..

Wat is jullie mening hierover?
0 Vind ik leuk's
Gisteren lekker gepakt met wright > Taylor.

Ga vandaag voor wade x Anderson @ 1.75
0 Vind ik leuk's
@maxxxie33: barney moet 3x van n topper winnen wilt hij het toernooi winnen. Eerst Anderson, dan waarschijnlijk wade en daarna mvg/wright. Dat zie ik absoluut niet gebeuren. Denk dat die er vandaag tegen Anderson al uitvliegt, niet constant genoeg.
0 Vind ik leuk's
bzun22:
@maxxxie33: barney moet 3x van n topper winnen wilt hij het toernooi winnen. Eerst Anderson, dan waarschijnlijk wade en daarna mvg/wright. Dat zie ik absoluut niet gebeuren. Denk dat die er vandaag tegen Anderson al uitvliegt, niet constant genoeg.

Hahaha hoe kan je zo over Barney praten, deze man pakt Anderson en Wade voor ontbijt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.