Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ben het absoluut niet mee eens dat Barney geen kans maakt tegen Anderson.
Noppert werd door Barney van het bord gespeeld, terwijl Anderson grootse moeite had met Noppie.
Zegt niet alles natuurlijk, maar ik vind Barney iets sterker en constanter dan Anderson.
Ik denk dat het een close call word. Denk dat een pick Barney +3.5 @ 1.75 best te spelen is.
Zie dat de odds ook verschuiven in Barneys voordeel.
Wade -4.5 @ 1.83 is bijna gratis geld. Ik zie Dobey niet eens voorbij de 10 legs komen. Die verloor kansloos van Van de Pas en had heel veel moeite met Hughes die gister echt onder zijn niveau stond te werpen.
Wade is in top vorm en kan zomaar een finalist worden.
Noppert werd door Barney van het bord gespeeld, terwijl Anderson grootse moeite had met Noppie.
Zegt niet alles natuurlijk, maar ik vind Barney iets sterker en constanter dan Anderson.
Ik denk dat het een close call word. Denk dat een pick Barney +3.5 @ 1.75 best te spelen is.
Zie dat de odds ook verschuiven in Barneys voordeel.
Wade -4.5 @ 1.83 is bijna gratis geld. Ik zie Dobey niet eens voorbij de 10 legs komen. Die verloor kansloos van Van de Pas en had heel veel moeite met Hughes die gister echt onder zijn niveau stond te werpen.
Wade is in top vorm en kan zomaar een finalist worden.
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
4 pijlen gehad om te winnen, run beter
Wade +3.5
Wade +3.5
Lastig om een leuke bet te vinden voor de finale. De bookmakers kiezen Van Gerwen als grote favoriet (@1.10). Misschien een leg handicap?
You only sing when you're winning!
Lastige pot die finale.
Value ligt duidelijk bij Wade. In het verleden waren het geen grote uitslagen waar Mike mee won, of Wade soms.
Wade kan heel lang vastklampen aan een tegenstander.
Ik speel WADE +6.5 @2.25
Voordat deze gaat zakken.
Denk dat het tot de 20e leg heen en weer gaat met legs winnen.
Value ligt duidelijk bij Wade. In het verleden waren het geen grote uitslagen waar Mike mee won, of Wade soms.
Ik speel WADE +6.5 @2.25
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
melvinkef:
Lastige pot die finale.
Ik speel WADE +6.5 @2.25
Lastige pot die finale.
Ik speel WADE +6.5 @2.25
Daar kan ik me wel in vinden. Speel hem met je mee!
Laatste major van het jaar dit weekend!
Ben normaal niet zo van het inzetten in de eerste ronde, toch een combi geplaatst voor vandaag maar geen grote inzet erop.
Klaasen-Stevenson 1
Whitlock-Edgar 1
Chisnall-Painter 1
Huybrechts(kim)-Mansell 1
Anderson-Henderson 1
Totale odd 2.48 bij unibet (low stake omdat het de eerste ronde is)
Ben normaal niet zo van het inzetten in de eerste ronde, toch een combi geplaatst voor vandaag maar geen grote inzet erop.
Klaasen-Stevenson 1
Whitlock-Edgar 1
Chisnall-Painter 1
Huybrechts(kim)-Mansell 1
Anderson-Henderson 1
Totale odd 2.48 bij unibet (low stake omdat het de eerste ronde is)
Ah, in ieder geval leuk dat je speelt en het deelt. Wat je zegt over de eerste ronde inderdaad, ik durf het niet aan in ieder geval. Zondagmiddag beginnen de kwartfinales, dan ga ik wat pogingen wagen. Succes!
richard123:
Ah, in ieder geval leuk dat je speelt en het deelt. Wat je zegt over de eerste ronde inderdaad, ik durf het niet aan in ieder geval. Zondagmiddag beginnen de kwartfinales, dan ga ik wat pogingen wagen. Succes!
+1