Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
System
1. Van gerwen - Whitlock correct score 3-0 @2.10
2. Van Gerwen - Whitlock correct score 3-1 @3.00
3. Van der Pas - Barneveld correct score 0-3 @3.75
4. Van der Pas - Barneveld correct score 1-3 @4.00
4 X Double 0,50 = 2
Nieuw systeem uitproberen. Barneveld won zeer overtuigend zijn eerste partijen en daarom denk ik dat Van der Pas geen sta in de weg zal zijn en maximaal 1 setje zal pakken. Whitlock begon zeer indrukwekkend zijn wedstrijd gisteren tegen Norris maar zwakte daarna in set 3 en 4 erg diep af. Ik verwacht dat onze groene kanon hem een lesje darten zal geven en dat hij ook maximaal 1 setje pakt.
Wanneer ik win zijn 4 opties:
3-0 voor MVG en 3-0 voor Barneveld
3-0 voor MVG en 3-1 voor Barneveld
3-1 voor MVG en 3-0 voor Barneveld
3-1 voor MVG en 3-1 voor Barneveld
1. Van gerwen - Whitlock correct score 3-0 @2.10
2. Van Gerwen - Whitlock correct score 3-1 @3.00
3. Van der Pas - Barneveld correct score 0-3 @3.75
4. Van der Pas - Barneveld correct score 1-3 @4.00
4 X Double 0,50 = 2
Nieuw systeem uitproberen. Barneveld won zeer overtuigend zijn eerste partijen en daarom denk ik dat Van der Pas geen sta in de weg zal zijn en maximaal 1 setje zal pakken. Whitlock begon zeer indrukwekkend zijn wedstrijd gisteren tegen Norris maar zwakte daarna in set 3 en 4 erg diep af. Ik verwacht dat onze groene kanon hem een lesje darten zal geven en dat hij ook maximaal 1 setje pakt.
Wanneer ik win zijn 4 opties:
3-0 voor MVG en 3-0 voor Barneveld
3-0 voor MVG en 3-1 voor Barneveld
3-1 voor MVG en 3-0 voor Barneveld
3-1 voor MVG en 3-1 voor Barneveld
Mooie bets Richard , enige nadeel zou kunnen zijn als het snel 3-0 wordt bij beide partijen dat het snel gedaan is en er dus weinig tijd is voor de 180 en de checkout misschien niet valt maar normaal gesproken lijken mij deze bets prima speelbaar zeker gezien de belangen van de spelers en de vorm
maarten071:
Mooie bets Richard , enige nadeel zou kunnen zijn als het snel 3-0 wordt bij beide partijen dat het snel gedaan is en er dus weinig tijd is voor de 180 en de checkout misschien niet valt maar normaal gesproken lijken mij deze bets prima speelbaar zeker gezien de belangen van de spelers en de vorm
Dat is inderdaad een risico. Al denk ik dat dat vooral bij de pot van MVG een gevaar kan zijn. Heb jij al iets op 't oog?
You only sing when you're winning!
Heb nog niet extreem goed gekeken , moet even kijken of ik nog wat speel vanavond maar chisnall gurney over 3,5 sets , mvg checkout over 110,5 en barney over 100,5 checkout vind ik wel interessante bets.
Kan zelf namelijk niet kijken vanavond dus dan zet ik altijd minder snel wat op darts
Oke na wat succesvolle singles en wat mindere combi's ga ik vanavond er weer voor:
Anderson Over 5.5 180s @1.70
Van Gerwen most 180s handicap -0.5 180 @1.70
10 @ 2.89
Anderson Over 5.5 180s @1.70
Van Gerwen most 180s handicap -0.5 180 @1.70
10 @ 2.89
Goot te passe ween & bliem!
Gisteravond had ik de eerste bet goed. Het was overigens niet MVG met een hoge finish, maar Whitlock (130). Helaas vond Gary Anderson de 180 maar moeilijk, waardoor mijn tweede weddenschap de prullenbak in kon.
Wat dat betreft is de Flying Scotsman nog niet echt in vorm en vind ik je eerste bet link, Frank1313. Je bet van MVG geloof ik wel in en speel ik waarschijnlijk met je mee!
Wat dat betreft is de Flying Scotsman nog niet echt in vorm en vind ik je eerste bet link, Frank1313. Je bet van MVG geloof ik wel in en speel ik waarschijnlijk met je mee!
richard123:
Klopt, is ook zo. Toch verwacht ik dat Anderson wel even gas wil geven. De vraag is nog steeds hoe serieus hij dit toernooi neemt(tot nu toe niet echt :p)
Ik hoop dat ook dat hij zich vanavond herpakt. Handicap durf ik er sowieso niet op te zetten maar aantal 180ers vond ik toch wel interessant.
Goot te passe ween & bliem!
frank1313:
Klopt, is ook zo. Toch verwacht ik dat Anderson wel even gas wil geven. De vraag is nog steeds hoe serieus hij dit toernooi neemt(tot nu toe niet echt :p)
Ik hoop dat ook dat hij zich vanavond herpakt. Handicap durf ik er sowieso niet op te zetten maar aantal 180ers vond ik toch wel interessant.
richard123:
Komt bij dat het wedstrijden op zich blijven. De vorm van de dag en het al dan niet optrekken aan het niveau van je tegenstander spelen erg mee. Een Anderson in normale doen moet gewoon over 5.5 kunnen scoren. Ondanks dat Anderson mijn favoriete darter is, hoop ik dat Barney vanavond de winst pakt. Respect hoe Van Barneveld toch weer opduikt op het moment dat men hem eigenlijk afschrijven. Leuke pot in ieder geval!
De odds voor most 180's staat bij Van Gerwen - Chisnall vooralsnog gelijk (@2.10, Unibet). Ik verwacht toch wel dat MVG de betere in de partij is en uiteindelijk ook meer 180's zal gooien.
Vreemd dat Unibet hem voor @ 2.10 aanbiedt trouwens. Zeker als ik kijk naar jouw bet Frank1313. Bij welke bookmaker is dat?
Raymond van Barneveld highest checkout over 110,50 @1,50 .