Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat heeft Taylor gemaakt? Zie dat me bet fout is(naja was ook meer een funbet).
0 Vind ik leuk's
Goot te passe ween & bliem!
Taylor heeft met 2-1 verloren van Steve West. The Power was niet in goede doen, maar West was ook wel erg strak in het finishen, zeker de laatste set.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Finishen deed West zeer goed, openen daarentegen was een drama bij West. Ondanks dat pakt hij geheel tegen de verhouding in de winst tegen Taylor. Helaas liet ook van Gerwen zich in de eerste set verassen door Steve Beaton.
0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!
Heeft iemand nog tips? Hoor ze graag!
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond speel ik het volgende:
Norris - Whitlock ;Total match 180 over 5,5
Dolan - Chisnall ;Dolan over 1,5 180's
West - Gurney ;Highest checkout u150,50
van Gerwen - Wilson ;Mvg over 2,5 180's

Speel deze in combinatie bij Betfair , totale odd 3,34
0 Vind ik leuk's
Lijkt me een speelbare bet alleen twijfel ik een beetje aan: Norris - Whitlock ;Total match 180 over 5,5.

Hoewel zes 180's in minimaal drie sets absoluut speelbaar is, zal het er wel om spannen. Withlock probeert de meest vreemde combinaties uit om tot een finish te komen en switcht met regelmaat tussen triples. Norris wist de eerste ronde te winnen van Michael Smith, maar stak de afgelopen maanden absoluut niet in een grootse vorm. Dit duel zal zeker wat druk met zich meenemen en dat kan twee kanten op; of het niveau schiet omhoog, of beide mannen hebben moeite met het vinden van een hoog niveau. Blijft tricky imo.

Wat betreft de andere bets, ziet er prima uit!

0 Vind ik leuk's
Ben ik met je eens , vindt die ook het meeste risico. Misschien pak ik een lagere line alleen dan daalt de odd wel tot net onder de 3. Maar thanks voor je reactie
0 Vind ik leuk's
Overigens wel een tof toernooi dit. Het is tussen alle tv-toernooien tegenwoordig wel goed zoeken wat nou nog echt de moeite waard is om op te wedden of naar te kijken. Het vorige toernooi (Champions League of darts) kon mij echt niet bekoren. Weer een toernooi met de top acht van de wereld. Leuke affiches hoor, alleen voor de twintigste keer Phil Taylor - Michael van Gerwen in een jaar geloof ik wel.
0 Vind ik leuk's
Dus dat haha , de odds zijn dan helemaal niet meer aantrekkelijk en de potjes worden minder leuk , vind het moeilijk om bij een toernooi van de top 8 winnaars voor een pot te voorspellen of het aantal legs etc , jaa van gerwen vaak zat als winnaar van een match maar daar krijg je 1,09 voor dan en die verloor vorige week dan ook 2 x van Taylor dan zit je goed mis. Dit is wel een leuker toernooi dan ja , met 32 spelers en door de dubbels misschien wat verrassingen. Speel je dit toernooi nog wat of vooral kijken voor de lol
0 Vind ik leuk's
Speel meestal als ik er zelf ook even voor kan gaan zitten. Niks is imo spannender dan wedden op darten en de match zelf ook kunnen zien. Ik gooi mijn bets van 't weekend nog wel even in het topic. Bij welke bookmaker speel je trouwens? Ik vind het aanbod van een aantal 'grote' bookmakers meestal maar karig.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.