Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
optimus:
Gary Anderson wint van Taylor lijkt me free money?

Daar onderschat je Taylor wel vind ik, is zeker geen free money. Geef Anderson wel iets meer kans om te winnen maar die speelde gister ook niet al te sterk.
Vorm van de avond. Taylor speelt dit jaar behoorlijk sterk en vooral in dit soort wedstrijden speelt die altijd goed.

0 Vind ik leuk's
0570:
Vanavond speel ik sowieso Anderson most 180's tegen Taylor @1.61 bij Unibet.

Anderson gooit ze sowieso makkelijker en vooral de laatste tijd lijkt Taylor er niet heel veel te gooien.
Met dit lange format (first to 17 in halve finales en een eventueel gelijk opgaande wedstrijd) zie ik Anderson er meer gooien.

Bij MVG - Lewis zit ik te denken aan total 180's over 18,5 @1.80

Het zijn 2 gasten die makkelijk 180 gooien natuurlijk. Mocht deze partij gelijk op gaan dan zie ik het zeker wel gebeuren.

Ik vind die wel risicovol, de most 180's voor Anderson. Taylor gooide de 180 gister juist wel lekker, 14 stuks in 30 legs. Anderson gooide er 7 in 29 legs, maar hij nam wel duidelijk gas terug aan het einde van de wedstrijd, dat wel.

MVG- Lewis total 180's kan heel makkelijk inderdaad als het lang gelijk oploopt. Maar de kans is ook aanwezig dat MVG al in het begin korte metten maakt en dan is 18,5 wel een hoge line.

Ik heb zelf op dit moment staan;
Anderson - Taylor; total 180's over 18,5 @1,78
Bij deze wedstrijd heb je bijna de zekerheid dat het een lange wedstrijd wordt. Zoals gezegd Taylor gooide ze gisteren erg goed en Anderson gooit ze ook erg makkelijk als hij echt gas moet geven en dat moet hij sowieso tegen Taylor.

Al met al zin in vanavond! Heerlijke wedstrijden met een MVG die revanche wil nemen op de World Cup of darts.
0 Vind ik leuk's
Let's do this (y)
0 Vind ik leuk's
jaarno:
0570:
Vanavond speel ik sowieso Anderson most 180's tegen Taylor @1.61 bij Unibet.

Anderson gooit ze sowieso makkelijker en vooral de laatste tijd lijkt Taylor er niet heel veel te gooien.
Met dit lange format (first to 17 in halve finales en een eventueel gelijk opgaande wedstrijd) zie ik Anderson er meer gooien.

Bij MVG - Lewis zit ik te denken aan total 180's over 18,5 @1.80

Het zijn 2 gasten die makkelijk 180 gooien natuurlijk. Mocht deze partij gelijk op gaan dan zie ik het zeker wel gebeuren.

Ik vind die wel risicovol, de most 180's voor Anderson. Taylor gooide de 180 gister juist wel lekker, 14 stuks in 30 legs. Anderson gooide er 7 in 29 legs, maar hij nam wel duidelijk gas terug aan het einde van de wedstrijd, dat wel.

MVG- Lewis total 180's kan heel makkelijk inderdaad als het lang gelijk oploopt. Maar de kans is ook aanwezig dat MVG al in het begin korte metten maakt en dan is 18,5 wel een hoge line.

Ik heb zelf op dit moment staan;
Anderson - Taylor; total 180's over 18,5 @1,78
Bij deze wedstrijd heb je bijna de zekerheid dat het een lange wedstrijd wordt. Zoals gezegd Taylor gooide ze gisteren erg goed en Anderson gooit ze ook erg makkelijk als hij echt gas moet geven en dat moet hij sowieso tegen Taylor.

Al met al zin in vanavond! Heerlijke wedstrijden met een MVG die revanche wil nemen op de World Cup of Darts.

Anderson Taylor over 18,5 lijkt me een mooie, speel ik met je mee.
0 Vind ik leuk's

Michael van Gerwen (1.38) v Phil Taylor (3.10)
Ik twijfel nog een beetje om over 32.5 legs @ 2.00 te pakken. Het is wat fanatiek, maar ik denk dat Phil Taylor en Van Gerwen allebei in een aardige vorm steken. Althans, Taylor was in de halve finale in goede doen. Wanneer ze de eigen legs zo veel mogelijk weten te pakken, kan dit duel een close call worden.

In ieder geval wordt dit ongetwijfeld een leuk duel, zeker omdat Phil Taylor wat olie op het vuur heeft gegooid door te zeggen dat Van Gerwen niet echt in vorm is. We gaan het zien, een ontketende 'Mighty Mike' is altijd de moeite waard!

Wat spelen jullie?
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Nog mensen die op de World Grand Prix wedden? :)
0 Vind ik leuk's
Ik speel zelf dit:
http://i67.tinypic.com/21kdyed.png">
http://i65.tinypic.com/i557pi.png">
http://i67.tinypic.com/4vhkrq.png">
0 Vind ik leuk's
Goot te passe ween & bliem!
De bets Taylor en Chisnall zien er goed uit, die speel ik met je mee. Voor de rest laat ik de eerste ronde grotendeels lopen. De vorm van de dag is belangrijk bij het darten dus ik bekijk eerst welke darters in een goede vorm steken.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Persoonlijk zou ik Chisnall links laten liggen, er zwak op zijn dubbels en aangezien dit toernooi met de dubbel begint zou ik hem laten liggen.
0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!
Ik speel het volgende in combinatie bij Unibet:

Phil Taylor - Steve West

Correct Set Score: 2-0 @1.44

Zoals bekend is Phil Taylor toch weer opgekrabbeld uit een klein dalletje. Mede door zijn winst van het nieuwe Champions League of Darts toernooi van vorige week. Hierin wist hij onze landgenoot Michael van Gerwen in de finale enigszins te 'vernederen' door hem een flink pak slaag te geven. Toegegeven moet worden is dat van Gerwen een veel drukker schema heeft dan Taylor. De man met de meeste wereldtitels, die af en toe enkele toernooien laat schieten waardoor hij meer wil vlammen op de televisie toernooien, is dus in uitstekende vorm en moet geen moeite hebben met Steve West. Hoe dodelijk hij in zijn finishes was in de finale van de Champions League of Darts, zie ik hem dus geen set uit handen geven. Al is Steve West ook in een aardige vorm met goede resultaten bij de Players Championship.

Michael van Gerwen - Steve Beaton

Correct Set Score: 2-0 @1.38

Uiteraard is Michael van Gerwen weer dé favoriet om dit toernooi te winnen, de finalist van vorig jaar zal op revanche uit zijn nadat hij veel kansen heeft laten liggen om dit toernooi vorig jaar te winnen. Vanavond zal van Gerwen verreweg de beter scorende darter zijn, zijn tegenstander is echter goed in het raken van het bovenste rode vakje wat hem enigszins gevaarlijk maakt. Vanwege het scorend vermogen van van Gerwen, zie ik hem niet in de problemen komen en dus ga ik ook hier voor de 2-0 eindstand.

Mick McGowan - James Wilson

Match Winner: James Wilson @1.40

James Wilson is de man die vorig jaar de overstap heeft gemaakt van de BDO naar de PDC. Dit ging niet zonder horten en stoten, met een slecht seizoen als gevolg. Maar hij is in een hele goede vorm, met onder andere goede uitslagen bij de Players Championship, dit maakt hem tot een gevaarlijke outsider dit toernooi. De minder bekende Mick McGowan daarentegen is niet in een hele goed vorm, van zijn 10 laatste wedstrijden won hij er slechts 2!

Mensur Suljovic - Daryl Gurney

Match Winner: Mensur Suljovic @1.50
De grootste reden dat ik deze speel is dat Daryl Gurney onlangs zijn hand heeft gebroken en dus een tijd niet heeft kunnen darten. Zijn laatste wedstrijd was tegen Suljovic en die ging met 3-6 naar de Oostenrijker. Daardoor is Gurney weer zoekende naar zijn vorm, terwijl zijn tegenstander zeer constant is, goed kan finishen en goed de dubbels weet te raken. Hij wist de afgelopen maand van zowel Wade als Wright te winnen en verloor nipt van Michael van Gerwen.

Total Odds: @4.17
0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.