Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Thornton-Chisnall: Robert Thornton +2.5 (legs) @ 1.90
Robert Thornton kon mijn verwachtingen absoluut niet waarmaken. Dave Chisnall was oppermachtig en won uiteindelijk met 11-2 waardoor deze tip fout was. Chisnall ontmoet in de kwartfinale Michael van Gerwen.

Wright-White: 180's Ian White @ 2.35
Peter Wright koos er ditmaal voor om de ananas als lijdend voorwerp te gebruiken in zijn kledingstijl. Het bleek te helpen want hij oogde scherp en strafte vrijwel ieder foutje van Ian White genadeloos af. Wat betreft 180's moest de Schot het wel afleggen. Ian White mikte acht keer goed, terwijl Wright dat drie keer deed.

Lewis-Price: aantal legs under 16.5 @ 1.80
Ik verwachtte wederom een sterke Michael van Gerwen en dat kwam ook uit. Kyle Anderson had heel erg weinig in de melk te brokkelen en dat zorgde voor een 11-3 overwinning voor 'MVG'. Hierdoor was ook de tip goed.

Lewis-Price: Adrian Lewis -3.5 (legs) @ 1.90
De 'knokkerij' tussen Lewis en Price kwam eigenlijk alleen echt tot uiting bij de opkomst. Price wilde de sfeer wat opjutten, terwijl Lewis stoïcijns toekeek. Diezelfde rolverdeling ontstond ook tijdens de wedstrijd. Lewis was sterk en schoof Price met 11-5 aan de kant. Deze marge was genoeg om de weddenschap goed gekeurd te zien worden.

Drie van de vier weddenschappen waren goed. Vanavond staan er weer vier wedstrijden op het programma. Interessante tips zijn altijd welkom!
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
0 Vind ik leuk's
Mooie analyse richard.

Die laatste speel ik met je mee.
Anderson - Jenkins = total legs under 17.5 @ 1.70
0 Vind ik leuk's
bavien:
Mooie analyse richard.

Ik schrok wel een beetje van de geschiedenis tussen die twee. Bijzonder dat Jenkins toch zo vaak van Anderson wist te winnen de laatste tijd.
0 Vind ik leuk's
richard123:
bavien:
Mooie analyse richard.

Ik schrok wel een beetje van de geschiedenis tussen die twee. Bijzonder dat Jenkins toch zo vaak van Anderson wist te winnen de laatste tijd.

Ja dat wel. Al denk ik dat Anderson nu heel goed in vorm is en zich goed op kan laden voor een toernooi als dit die hij echt graag wil winnen.
0 Vind ik leuk's
richard123:
bavien:
Mooie analyse richard.

Dit is wel opvallend inderdaad al dateert de laatste onderlinge ontmoeting alweer van 21 november 2015.
Moet wel erbij zeggen dat Jenkins over het algemeen alleen weet te winnen van Anderson op kleinere toernooien, op de grote tv toernooien is Anderson toch altijd een stuk meer gemotiveerd en gooit die ook beter.

Vind het wel een mooie bet, ook gezien het wat langere format en ik denk dat dit in het voordeel is van Anderson. Jenkins al tijden niet meer in zijn oude doen en ook qua 180'ers is het niet meer wat het eerder altijd was.

De bet most 180's Anderson vind ik ook een goeie gezien het format en de vorm van Jenkins @1.44

Smith - Beaton kan een gelijk opgaande wedstrijd worden (als Smith de mentale downie uit gaat hangen) al schat ik Smith hoger in. Mocht deze wedstrijd behoorlijk wat legs duren, wat mogelijk is want vind Beaton toch redelijk stabiel gooien, dan vind ik de bet 'most 180 Smith' ook een mooie @1.33
Zie Smith er wel meer gooien in een langer format.

Most 180 Anderson + Smith is 1.87 bij unibet.

Tot slot vind ik de favorieten vanavond wel een behoorlijk stuk sterker dan hun tegenstanders, dus ga ook de volgende bet doen:

Winst Anderson + Taylor + Smith @1.66

0 Vind ik leuk's
Mooi om te zien dat er weer wat beweging in het darttopic zit!

Voor vanavond heb ik voorlopig dit staan:

Taylor - Suljovic
Suljovic +4.5 legs @1.95 3/10 Marathonbet

Dit is dé wedstrijd van de dag wat mij betreft. Suljovic is al lange tijd in erg goed doen, hij is uitgegroeid tot een speler die het iedereen lastig kan maken. Afgelopen jaar heeft hij meerdere halve- en kwartfinales gehaald op tv toernooien door onder andere te winnen van Gary Anderson en Michael Smith. Op de vloertoernooien heeft hij ondertussen zo'n beetje iedereen al eens verslagen, dus ik verwacht een mooie wedstrijd. Tuurlijk, Taylor is heus wel favoriet voor deze wedstrijd maar ik verwacht dat Suljovic echt niet zomaar aan de kant gezet gaat worden. Mede door Suljovics ijzersterke finishen én naar verwachting een aantal mindere legs van Taylor, verwacht ik dan ook dat Suljovic de 7 legs wel gaat halen die deze bet doen slagen.

Anderson - Jenkins
Anderson most 180s @1.50 7/10 Bwin

Anderson is de laatste maanden in grote doen getuige zijn overwinningen op de World Tour toernooien. Ook in de eerste ronde vertoonde hij prima spel. Dat kan niet gezegd worden over Terry Jenkins. De taaie Jenkins won met een gemiddelde van slechts 85 van Pipe. Volgens mij gaat dit een walk-over worden waar Anderson ook op 180-gebied Jenkins gemakkelijk de baas gaat zijn.

Succes (y)
0 Vind ik leuk's
Ik ga low-stake mee met die Suljovic +4,5 legs. Denk dat t wel te doen is voor Suljovic. Al heeft Suljovic tot nu toe bitter weinig gepresteerd tegen The Power. Taylor was in de eerste ronde echter heel slordig op de dubbels.

Verder ga ik voor:
Anderson - Jenkins; Total 180's under 10,5 @1,90
Anderson gooide er 6, Jenkins 2 in de eerste ronde. Waarschijnlijk heeft Anderson weinig moeite met Jenkins ondanks resultaten in het verleden. Ik verwacht dus een relatief korte wedstrijd en dan is 10,5 een behoorlijk hoge line.
0 Vind ik leuk's
Sterke pot van Beaton zeg!
Mooi om te zien dat zo'n veteraan (tv debuut in 1984 volgens Jacques... :s) een talent als Smith vakkundig eraf gooit.
0 Vind ik leuk's
King - Dolan: Brendan Dolan over 3.5 180's @ 2.00
Brendan Dolan moest buigen voor 'the good old' Mervyn King. In mijn weddenschap moest ik buigen, aangezien Dolan twee keer de maximale score wist te pakken.

Smith - Beaton: total legs over 17.5 @ 1.80
Met een 11-7 overwinning zorgde Steve Beaton er voor dat deze weddenschap op het nippertje werd behaald. Overigens was de overwinning van Beaton een prachtige prestatie.

Taylor - Suljovic: highest checkout Phil Taylor: under 120.5 @ 1.90
Zoals in de analyse al was geschreven, heeft Phil Taylor het nog niet met de finishes de laatste periode. Ook gisteravond liep dat niet altijd geweldig. Zijn hoogste finish was wel boven de honderd, maar was niet hoog genoeg om deze weddenschap te doen verliezen.

Anderson - Jenkins: total legs under 17.5 @ 1.70
Hoewel Gary Anderson het nooit gemakkelijk heeft met Terry Jenkins, schudde hij gisteren dat statistiek van zich af. De Schot is in vorm en won met 11-5, waardoor hij de belangrijkste uitdager van Michael van Gerwen is geworden. Hiermee was ook de laatste weddenschap goed.

Al met al weer een prima avondje. Het lukt mij door gebrek aan tijd niet om voor vanavond weer mijn tips te delen. Uiteraard ben ik benieuwd naar jullie bevindingen en speel ik wellicht het een en ander mee!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.