Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Tip;
MVG most 180's. & Barney Highest Checkout over 96.5.
Barney lijkt me bijna wel 100% zeker, 13 van de laatste 15 TV wedstrijden heeft hij wel een keer 100+ uit gegooit, odd staat op Unibet op 1.73 voor Barney over 96.5 (!)
MVG most 180's. & Barney Highest Checkout over 96.5.
Barney lijkt me bijna wel 100% zeker, 13 van de laatste 15 TV wedstrijden heeft hij wel een keer 100+ uit gegooit, odd staat op Unibet op 1.73 voor Barney over 96.5 (!)
Voor donderdagavond:
Lewis - Wade Lewis most 180's @1.60
Anderson - Barney Anderson most 180's @1.67
Taylor - Chisnall Chisnall most 180's @1.44
De gekozen spelers gooien gewoon makkelijker en meer 180's dan hun tegenstanders doen. Blijf wel de PL en dus komt er regelmatig wisselvalligheid om de hoek kijken.
Toch staat Lewis goed te gooien de laatste tijd en gooit Chisnall de meeste 180's samen met MVG op dit moment.
Anderson hoort ook gewoon meer 180's te gooien dan Barney.
En nog een win combi:
Wright + MVG @1.91
MVG nog steeds in bloedvorm tegen een Smith die er nog niks van bakt in de PL tot nu toe.
Wright speelt ook al een hele tijd erg goed en constant. Thornton daarentegen niet. Die is al een tijd uit vorm.
Zie hier wel value in.
Lewis - Wade Lewis most 180's @1.60
Anderson - Barney Anderson most 180's @1.67
Taylor - Chisnall Chisnall most 180's @1.44
De gekozen spelers gooien gewoon makkelijker en meer 180's dan hun tegenstanders doen. Blijf wel de PL en dus komt er regelmatig wisselvalligheid om de hoek kijken.
Toch staat Lewis goed te gooien de laatste tijd en gooit Chisnall de meeste 180's samen met MVG op dit moment.
Anderson hoort ook gewoon meer 180's te gooien dan Barney.
En nog een win combi:
Wright + MVG @1.91
MVG nog steeds in bloedvorm tegen een Smith die er nog niks van bakt in de PL tot nu toe.
Wright speelt ook al een hele tijd erg goed en constant. Thornton daarentegen niet. Die is al een tijd uit vorm.
Zie hier wel value in.
ptuinenga:
Voor donderdagavond:
En nog een win combi:
Wright + MVG @1.91
Zie hier wel value in.
Voor donderdagavond:
En nog een win combi:
Wright + MVG @1.91
Zie hier wel value in.
Ik speel de win combi met je mee. Misschien nog een derde wedstrijd er bij? Taylor vs. Chisnall. Na de overwinning van Taylor tegen Anderson lijkt de vorm weer een beetje terug te komen.
You only sing when you're winning!
beste mensjes !
Als je een zekerheidje wilt
chisnall most 180's
Michael van Gerwen highest checkout
odd 2,02 mooie verdubbelaar
voor meer check me topic
https://www.voetbalwedden.net/topic/tips-van-codejager-3685/
Als je een zekerheidje wilt
chisnall most 180's
Michael van Gerwen highest checkout
odd 2,02 mooie verdubbelaar
voor meer check me topic
https://www.voetbalwedden.net/topic/tips-van-codejager-3685/
Manmanman wat stond die Van Gerwen schandalig te rammelen vanavond. Hij kreeg zelfs een pijl om met 136 gemiddeld te winnen :-| :-| :-|
Taylor-Chizzy ook lekker trouwens, waarschijnlijk een nieuw hoogste gezamenlijke gemiddelde
Taylor-Chizzy ook lekker trouwens, waarschijnlijk een nieuw hoogste gezamenlijke gemiddelde
Van Gerwen fenomenaal!! Ik heb dankzij deze wedstrijd nog behoorlijk wat centjes kunnen verdienen. Zowel de leg handicap, highest checkout en de most 180's zijn binnen.
Andere wedstrijden hebben me helaas wat centjes gekost, zoals Chisnall die tegen een ontketende Taylor speelde. En Wright die zeer tegen viel tegen Thornton...
Andere wedstrijden hebben me helaas wat centjes gekost, zoals Chisnall die tegen een ontketende Taylor speelde. En Wright die zeer tegen viel tegen Thornton...
Taylor wins 1,88 Taylor zit weer op zn goede niveau en zal hoe dan ook wel 100 gemiddeld gaan gooien. Bij Lewis is het weer de vraag of die zijn goede spel kan tonen want Lewis is wisselvallig en tegen een goede Taylor loopt dat dan uit op winst voor Taylor zoals we de laatste 10 jaar kunnen zien.
Morgenmiddag UK open ronde 4:
Mark Webster, Vincent van der Voort, Michael Smith & Mensur Suljovic winnen @2.863 4/10 marathonbet
Mark Webster, Vincent van der Voort, Michael Smith & Mensur Suljovic winnen @2.863 4/10 marathonbet