Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
brad-frenkie:
richard123:
alex1993:
Iemand al tips voor donderdag? Ik speel zelf RVB winst & Wright most 180's.

Zat zelf nog te denken aan Taylor +1,5 & MVG winst. (?) Iemand nog iets leuks gevonden?

Winst MVG, Chisnall en Barney. De rest vind ik lastig. Wright most 180's speel ik met je mee.

Alex & Richard, hebben jullie vorige week donderdag naar de wedstrijd van Wright gekeken? Zo ja, wat was er toen aan hand waardoor morgen op most 180s van Wright spelen op voorhand onverstandig lijkt?

Ik verwacht morgen met wat tips te komen, tot nu toe heb ik alleen Thornton over 2.5 180s @1.81 3/10 Marathonbet staan

Wright gooide vorige week met andere pijlen, hij gaat deze week weer met dezelfde pijlen gooien als 2 weken geleden, waar hij de 180's achter elkaar erin ramde.
0 Vind ik leuk's

Wright gooide vorige week met andere pijlen, hij gaat deze week weer met dezelfde pijlen gooien als 2 weken geleden, waar hij de 180's achter elkaar erin ramde.

Precies! Met die pijlen raakte hij geen pepernoot, waardoor een nieuwe wissel aanstaande lijkt.
Hoe weet je dat hij deze week weer met zijn pijlen voor 2 weken geleden gaat gooien? Heb je misschien een link naar een artikel? Wright kennende zou het mij namelijk niks verbazen als hij weer met een ander setje op de proppen komt waarmee het afwachten is hoe hij scoort.
0 Vind ik leuk's
brad-frenkie:

Precies! Met die pijlen raakte hij geen pepernoot, waardoor een nieuwe wissel aanstaande lijkt.
Hoe weet je dat hij deze week weer met zijn pijlen voor 2 weken geleden gaat gooien? Heb je misschien een link naar een artikel? Wright kennende zou het mij namelijk niks verbazen als hij weer met een ander setje op de proppen komt waarmee het afwachten is hoe hij scoort.

Ik volg deze tipper: http://www.bettingkingdom.co.uk/betting-tips/darts/Premier-League-Darts/Peter-Wright-Most-180s-v-James-Wade/66858

3e alinea.
0 Vind ik leuk's
Anderson DNB @1,86
Chizzy @1,85
Lewis +2,5 @1,90
Wright @2
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
@Brad-Frenkie, ben benieuwd wat jij tipt voor vanavond, dus kom maar op met die tips ;-)
0 Vind ik leuk's
Brad-Frenkie je moet niet vergeten dat Wright vorige week een off-day had. DIt kan gebeuren en je ziet het bij heel veel spelers in de PL.
Hij gooit regelmatig met andere pijlen en doet dit al heel lang. Ondanks dat had hij vorig jaar de meeste 180'ers gegooid van alle darters.

Wade is zelf geen 180 kanon en Wright gooit ze gewoon makkelijk het laatste jaar, met welke pijlen die ook gooit.
Vind zelf dus dat hier wel value op zit. Sterker nog.....het is de enige bet die ik zou spelen vanavond.

- Most 180's Wright @1.53

0 Vind ik leuk's
Anderson @2.38
Chisnall @1.85
MvG @1.57
Barney @1.72
0 Vind ik leuk's
Most 180's Wright lijkt me zeker een value bet. Bij de Dutch Masters in Venray gooide hij ze ook weer gewoon als vanouds in de 180. Het lijkt inderdaad zoals Ptuinenga al zei op een offday wat betreft 180's vorige week. Btw hij speelde op de Dutch Masters ook weer met zijn 'oude' setup.

Verder ga ik voor de Over 7,5 180's Michael van Gerwen - Adrian Lewis @1,90. 2 spelers die in zeer goede doen zijn. En normaal gesproken zijn dit wedstrijden met vuurwerk. Vorig jaar in de PL waren het lange wedstrijden met een 6-6 en een 7-5 voor Lewis.

Most 180's Chisnall @1,67 en Most 180's Anderson @1,57 lijken me ook goed te spelen. Michael Smith gooit de laatste tijd wat minder op de Triple 20, terwijl Chizzy ze niet meer kan missen lijkt het. En Anderson lijkt ook prima in vorm te zijn en gooit normaal gesproken meer 180's dan Taylor..
0 Vind ik leuk's
Weet iemand waar darts vanavond word uitgezonden? RTL7 heeft de europa league.
0 Vind ik leuk's
alleen een livestream alex
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.