Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Op betfair staat die al wel.
Wade staat op 2.3 en Smith op 2.62
Dit veranderd echter niet mijn bettings vanavond. Ook deze wedstrijd is niet te voorspellen.
Wade staat op 2.3 en Smith op 2.62
Dit veranderd echter niet mijn bettings vanavond. Ook deze wedstrijd is niet te voorspellen.
BRad-Frenkie of Timbarrett, heeft 1 van jullie nog tips voor vanavond? Heb met het WK leuke winst met jullie tips gemaakt ;P
Na het debacle van vorige week heb ik weer wat tips gepost in mijn topic. Een aantal komen overeen of lijken op wat hier al gepost is.
Laten we hopen op weer een mooi dartsavondje! Ongeacht de bets zit ik klaar om Barney en Wade te supporteren :d
Laten we hopen op weer een mooi dartsavondje! Ongeacht de bets zit ik klaar om Barney en Wade te supporteren :d
Heb voor vanavond alleen nog maar Wright most 180's @1.67, wel highstakes.
Daarover verscheen afgelopen week een opvallende statistiek van @3dartanalyst. Over de laatste 200 gegooide legs door alle Premier League-darters op televisie heeft Wright met 84 180’ers de meeste van iedereen. Van Barneveld staat op die lijst juist laatste met 38. Omgekeerd gooide Barney juist in die tweehonderd legs weer de meeste 100+ finishes, namelijk liefst 23. Het geeft ook aan waar de kracht van beide darters momenteel liggen.
Daarover verscheen afgelopen week een opvallende statistiek van @3dartanalyst. Over de laatste 200 gegooide legs door alle Premier League-darters op televisie heeft Wright met 84 180’ers de meeste van iedereen. Van Barneveld staat op die lijst juist laatste met 38. Omgekeerd gooide Barney juist in die tweehonderd legs weer de meeste 100+ finishes, namelijk liefst 23. Het geeft ook aan waar de kracht van beide darters momenteel liggen.
sjorss94:
Taylor @1,83
Chisnall dnb @1,9
Wright @2,02
Wade @2,12
Taylor @1,83
Chisnall dnb @1,9
Wright @2,02
Wade @2,12
NBA / CS:GO
dennie79:
Ikzelf speel:
- MVG DnB + Taylor DnB @ 2.10 stake 7/10
- Wright most 180s @ 1.67 stake 5/10
- Taylor +1.5 most 180s @ 1.25 stake 10/10
(Lijkt mij gratis geld, Taylor is qua 180s normaal niet minder dan Wade en om hem dan ook nog een voorsprong te geven.. Ik ben verkocht)
Succes allemaal
Ikzelf speel:
- MVG DnB + Taylor DnB @ 2.10 stake 7/10
- Wright most 180s @ 1.67 stake 5/10
- Taylor +1.5 most 180s @ 1.25 stake 10/10
(Lijkt mij gratis geld, Taylor is qua 180s normaal niet minder dan Wade en om hem dan ook nog een voorsprong te geven.. Ik ben verkocht)
Succes allemaal
2 van de 3 goed, de hogere stakes.
5,2 stake winst, niet ontevreden
Komend weekend de eerste European Tour van dit jaar in Venray. Ik ben benieuwd of jullie daar ook succesvol weten te zijn.
Ik tip alvast dit voor morgen: Richardson wint van Lerchbacher @1.571, Jamie Lewis wint van Welge @1.363 en Gurney wint van Artut @1.40, total odd @3.00 3/10 Marathonbet
(ook @3.00 te spelen bij Unibet)
Ik tip alvast dit voor morgen: Richardson wint van Lerchbacher @1.571, Jamie Lewis wint van Welge @1.363 en Gurney wint van Artut @1.40, total odd @3.00 3/10 Marathonbet
(ook @3.00 te spelen bij Unibet)
Dan hoop ik niet dat Artut tegen Gurney zo speelt zoals die tegen MVG speelde afgelopen WK haha. Dan kan Gurney weleens zuur gaan.
Sla de eerste ronde sowieso over. Teveel onbekende namen die ik nog nooit heb zien spelen en de bekendere namen spelen vaak te wisselvallig (anders hadden ze ook niet in de eerste ronde gestaan natuurlijk hehe). Met alleen 1 / 2 bets te hoog risico.
Ben zaterdag zelf in Venray dus hoop paar mooie partijen te zien :d
Hopen dat er zaterdag beetje value zit op wedstrijdjes
Sla de eerste ronde sowieso over. Teveel onbekende namen die ik nog nooit heb zien spelen en de bekendere namen spelen vaak te wisselvallig (anders hadden ze ook niet in de eerste ronde gestaan natuurlijk hehe). Met alleen 1 / 2 bets te hoog risico.
Ben zaterdag zelf in Venray dus hoop paar mooie partijen te zien :d
Hopen dat er zaterdag beetje value zit op wedstrijdjes
Neem maar een grote zak geld mee, want je betaald je blauw aan het drinken etc. :P
NBA / CS:GO