Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Anderson is weer fit en doet mee in Newcastle, zo meldt Skysports vandaag.
Lijkt me wel een Value bet idd, die @3,75. Een gelijkspel is echter ook een behoorlijk reële optie. Ik denk dat daarom die odd relatief hoog is. Ik zit zelf te denken aan de Leg Handicap Anderson +1,5 @2,10. Daarmee dek je iig het gelijkspel af.
Lijkt me wel een Value bet idd, die @3,75. Een gelijkspel is echter ook een behoorlijk reële optie. Ik denk dat daarom die odd relatief hoog is. Ik zit zelf te denken aan de Leg Handicap Anderson +1,5 @2,10. Daarmee dek je iig het gelijkspel af.
Op Bwin kun je DNB spelen. Anderson staat daar op 2,40
vind alle wedstrijden lastig donderdag. Alles is aan elkaar gewaagd. Ga zelf ook niet op een winnaar inzetten.
Mensen die DNB willen spelen zouden beter kunnen kijken naar Wright in plaats van Anderson. Anderson wint niet zomaar van MVG, die afgelopen weekend ook weer erg sterk heeft gegooid bij de UK open kwalificaties en die revanche wil van zijn verloren partij vorige week.
Ik vind eigenlijk alleen value zitten op:
- Most 180'ers Wright @1.67 (Unibet)
Hij gooit tegen Barney (die normaal niet heel veel 180'ers gooit) en gooit zelf de laatste maanden heel makkelijk veel 180'ers.
1.67 vind ik best hoog voor deze bet.
Mensen die DNB willen spelen zouden beter kunnen kijken naar Wright in plaats van Anderson. Anderson wint niet zomaar van MVG, die afgelopen weekend ook weer erg sterk heeft gegooid bij de UK open kwalificaties en die revanche wil van zijn verloren partij vorige week.
Ik vind eigenlijk alleen value zitten op:
- Most 180'ers Wright @1.67 (Unibet)
Hij gooit tegen Barney (die normaal niet heel veel 180'ers gooit) en gooit zelf de laatste maanden heel makkelijk veel 180'ers.
1.67 vind ik best hoog voor deze bet.
Wat dachten jullie van Michael Smith winst? Thornton zit in een behoorlijke dip als ik het zo zie. Ik doe idd ook Wright most 180's.
Een groot talent, Michael Smith. Al denk ik toch dat hij dit jaar nog iets te kort komt voor de top. Tegen Chisnall was Thornton dramatisch, maar zal zich in mijn optiek gaan revancheren tegen Smith. James Wade neemt het op tegen Phil Taylor. Wade won 7-4 van MVG, wellicht nu weer succes. Hij staat op 3.05, terwijl Taylor ook absoluut niet kon overtuigen tegen Barney, wat denken jullie daar van?
You only sing when you're winning!
Geloof ook niet dat Smith wint van Thornton. Thornton heeft de ervaring om te spelen op zo'n podium. Smith stond enorm te shaken op het podium vorige week.
Taylor speelde vorige week een slechte pot inderdaad. Toch denk ik niet dat hij 2x achter elkaar gaat verliezen op de PL. Barney gooide vorige week gewoon heel erg goed. Wade won vorige week knap van MVG, al denk ik toch dat dat meer aan Van Gerwen lag dan aan Wade. Van Gerwen zelden zo dramatisch zien gooien.
Taylor speelde vorige week een slechte pot inderdaad. Toch denk ik niet dat hij 2x achter elkaar gaat verliezen op de PL. Barney gooide vorige week gewoon heel erg goed. Wade won vorige week knap van MVG, al denk ik toch dat dat meer aan Van Gerwen lag dan aan Wade. Van Gerwen zelden zo dramatisch zien gooien.
Denk dat Taylor relatief eenvoudig wint van Wade. Taylor 2x verliezen in deze vorm, even terugdenkend aan de Masters toen hij wel degelijk prima darts speelde, zie ik niet gebeuren. Zoals vermeld Wade was goed vorige week, maar MvG haalde toch echt z'n niveau niet.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor van Gerwen. Vorige week niet goed genoeg maar onze groene sloopkogel gaat geen 2x verliezen. Anderson wordt z'n slachtoffer.
Over Wright ben ik het helemaal met jullie eens, Barney gooit in de regel minder 180 dan Wright.
Ikzelf speel:
- MVG DnB + Taylor DnB @ 2.10 stake 7/10
- Wright most 180s @ 1.67 stake 5/10
- Taylor +1.5 most 180s @ 1.25 stake 10/10
(Lijkt mij gratis geld, Taylor is qua 180s normaal niet minder dan Wade en om hem dan ook nog een voorsprong te geven.. Ik ben verkocht)
Succes allemaal
Hetzelfde geldt eigenlijk voor van Gerwen. Vorige week niet goed genoeg maar onze groene sloopkogel gaat geen 2x verliezen. Anderson wordt z'n slachtoffer.
Over Wright ben ik het helemaal met jullie eens, Barney gooit in de regel minder 180 dan Wright.
Ikzelf speel:
- MVG DnB + Taylor DnB @ 2.10 stake 7/10
- Wright most 180s @ 1.67 stake 5/10
- Taylor +1.5 most 180s @ 1.25 stake 10/10
(Lijkt mij gratis geld, Taylor is qua 180s normaal niet minder dan Wade en om hem dan ook nog een voorsprong te geven.. Ik ben verkocht)
Succes allemaal
Taylor @1,83
Chisnall dnb @1,9
Wright @2,02
Chisnall dnb @1,9
Wright @2,02
NBA / CS:GO
Thornton is het volgende slachtoffer van het Premier League virus en is er niet bij vanavond. In plaats daarvan speelt Smith tegen Wade. Ik zie dat de bookmakers de wedstrijd nog niet hebben aangepast. Ben benieuwd naar de odds
Dan gaan er nog wat euro's op Wade.
NBA / CS:GO