Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
roanb:
Kortom: het is zeker niet zo dat Chisnall of Smith aan het einde van de rit de meeste 180's heeft gegooid. Dat is vooral afhankelijk van hun prestaties. Maar de odds liggen naar mijn mening gewoon te hoog.
Kortom: het is zeker niet zo dat Chisnall of Smith aan het einde van de rit de meeste 180's heeft gegooid. Dat is vooral afhankelijk van hun prestaties. Maar de odds liggen naar mijn mening gewoon te hoog.
Op Michael Smith zou ik zeker niet inzetten, het is voor hem pas zijn debuut in de PL en de PL is qua grootte van de zalen en gekte van het publiek nergens mee te vergelijken. Daarnaast zal hij simpelweg te wisselvallig blijken te zijn om serieus kans te maken op het slagen van deze bet. Ik acht de kans reëel dat Smith bij de eerste afvallers hoort en anders zal hij gewoon tussen plaatsten 6 en 8 eindigen.
Op Chisanll @5 zou wel value kunnen zitten, maar dan moet hij weer net zo tekeer gaan als vorig jaar. Persoonlijk verwacht ik het niet, maar voor de echte gokkers is deze bet wellicht interessant.
Van Barneveld to reach semi final staat ook op 4.50. Ook wel een leuke. Ervaren darter, bekend met de omstandigheden en bij zowel het laatste WK als Premier League behaalde hij de halve finale.
You only sing when you're winning!
Ik zie Smith idd niet de meeste 180'ers gooien in de PL. Zoals Brad-Frenkie zegt denk ik ook dat hij veel kans maak om bij de eerste afvallers te zitten.
Chisnall zit wel value op al denk ik dat MVG constanter gooit en de meeste zal gooien in de PL.
Barnie zie ik niet weer de halve finales halen. Afgelopen jaren kwam dit paar keer goed weg (goed terug) maar het niveau wordt elk jaar hoger en hoger. Denk niet dat die nog constant genoeg kan gooien om aan te haken met de toppers. Zou eerder Wright of Chisnall dan kiezen.
Chisnall zit wel value op al denk ik dat MVG constanter gooit en de meeste zal gooien in de PL.
Barnie zie ik niet weer de halve finales halen. Afgelopen jaren kwam dit paar keer goed weg (goed terug) maar het niveau wordt elk jaar hoger en hoger. Denk niet dat die nog constant genoeg kan gooien om aan te haken met de toppers. Zou eerder Wright of Chisnall dan kiezen.
We're gonna kill the bookies !
Die heb ik zondag alvast gepakt voor @1.90 Noedels, Taylor gaat idd gewoon winnen.
Verder heb ik alvast dit staan: Chisnall over 3.5 180s @1.65 4/10 , Wright over 3.5 180s @2 3/10 en een combo met winst van Gerwen, DNB Wright, DNB Taylor en DNB Chisnall @4.69 in een freebet.
Motivatie volgt later, maar wellicht willen jullie ze alvast meespelen voor de quotes dalen.
Verder heb ik alvast dit staan: Chisnall over 3.5 180s @1.65 4/10 , Wright over 3.5 180s @2 3/10 en een combo met winst van Gerwen, DNB Wright, DNB Taylor en DNB Chisnall @4.69 in een freebet.
Motivatie volgt later, maar wellicht willen jullie ze alvast meespelen voor de quotes dalen.
Zojuist in mijn topic gepost wat ik vandaag speel. Omdat het even afwachten is hoe de spelers de PL verteren heb ik de inzetten redelijk laag gehouden.
Gary Anderson speelt vanavond niet wegens ziekte, zo meldt de PDC. Op Unibet kun je nog wel steeds geld zetten op de partij tussen Anderson en Lewis. Dat kun je dus beter niet (meer) doen.
Damn Gerwen en Taylor beide verloren, dag geld :-(
Weet iemand hoe het met Anderson gaat? want Anderson op winst tegen van Gerwen staat op 3,75, waar volgens mij wel value op zit. Of zie ik iets over het hoofd?