Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel net als vanmiddag weer een most 180 combis, Lewis x Gary x Gerwen @4.15
Favorietenrijtje loopt ook nog dankzij de save van Chizzy
0 Vind ik leuk's
Zie dat veel mensen hier op 180'ers betten, zal het ook is in de gaten gaan houden.

Heb voor het avondprogramma de volgende combo: Lewis x Anderson x MvG @1.76, heb er vrij veel vertrouwen in.

Lewis - Huybrechts
Lewis natuurlijk een top WK met al zijn wedstrijden ~100+ gemm., verloor in de finale van de ongenaakbare Anderson. Het WK van Huybrechts was echt een drama verloor in de eerste ronde van de jonge Pallett met een gemm van 92.

De H2H van de heren is 8-3 in het voordeel van Lewis, de laatste 8 ontmoetingen zelfs 7 keer winst Lewis en 1 keer gelijk in de Premier League. Hebben twee keer eerder tegen elkaar gespeeld tijdens de Masters, in 2014 won Lewis met 10-4 in de eerste ronde van Huybrechts en ook in 2013 (in nog de oude opzet) won Lewis met 6-5.

Vorig jaar haalde Lewis op dit toernooi nog de halve finale die hij verloor tegen Mvg, Huybrechts deed niet mee.

Al met al zie ik Lewis weinig problemen hebben met Huybrechts vanavond, Lewis ML.

Anderson - vd Voort
Anderson natuurlijk geweldig WK met 100+ gemm, won het toernooi. Vd voort speelde oke, verloor in 3e ronde kansloos van Anderson. 102 gemm/ 40% tegenover 95gemm/11% die wedstrijd. Vd Voort werd echt weggeveegd. Dit zal zeker nog mee spelen vanavond in de hoofden van beide spelers.

H2H ook in het voordeel van Anderson, 4-2, en Anderson won de laatste 3 keer.

Vorig jaar haalde Anderson de halve finale op de Masters waar hij verloor van Barney, vdV deed niet mee.

Ik zie weinig problemen voor de wereldkampioen en denk dat die weer vrij gemakkelijk gaat winnen van vdV, Anderson ML.

MvG - Bunting
MvG was tijdens het WK eigenlijk in hele goede vorm, vloog eruit met 106 gemm tegen barney, had een toernooi gemiddelde van 100+. MvG heeft wat goed te maken en ik denk dat hij daar vanavond mee gaat beginnen. Bunting was eigenlijk heel het toernooi niet overtuigend, won de eerste ronde nog wel met 87 gemm. maar verloor in de tweede ronde van Barneveld waar zeker wel kansen voor hem lagen. Hij leek er niet echt in te geloven.

Ik denk ook dat Bunting er vanavond niet echt in gelooft. H2H is ook 8-1 in het voordeel van MvG, en MvG won ook de laatste 7 ontmoetingen.
Tevens is MvG titelverdediger, van Bunting is het de eerste deelname aan de Masters. Ik denk dat MvG dit vrij gemakkelijk gaat winnen. Ik speel in de eerste ronde niet graag handicaps, en ook vind ik de handicap vrij hoog staan, daarom ML MvG.

Taylor - Klaassen
De andere wedstrijd is Taylor tegen Klaassen. Taylor was aan het wankelen afgelopen WK. Eerst in de tweede ronde tegen Painter, die hij nog wel won. Daarna in de derde ronde tegen Klaassen, waarvan hij verloor met 4-3, 4-2 in laatste set. Hij gooide daar 100 gemm/40% tegenover 102 gemm/46% van Klaassen. Klaassen speelde sowieso een erg goed toernooi, won de kwartfinale nog van Norris met 5-4, in de halve finale was het wel klaar en verloor hij vrij kansloos met 6-0 van de latere winnaar Anderson.

H2H is 3-2 in het voordeel van Taylor, laatste twee keer won Klaassen wel. Ook verloor Taylor vorig jaar in de Masters de eerste ronde van Jenkins 10-7, Klaassen deed niet mee.

Qua odds neig ik deze wedstrijd naar Klaassen, hij won de laatste 2 ontmoetingen en is in vorm. Echter bet ik niet graag tegen Taylor, je weet nooit hoe hij nu naar een maand weer gaat gooien. Met de huidige vorm van Taylor zie ik ook geen value in zijn odds. Daarom blijf ik hier in eerste instantie van af en kijk ik live hoe beide spelers spelen. Stel Klaassen zet zijn vorm door en/of Taylor haalt weer zijn niveau niet, dan pak ik misschien Klaassen ML of Klaassen met een leuke + aantal legs.
0 Vind ik leuk's
bzun22:
Heb voor het avondprogramma de volgende combo: Lewis x Anderson x MvG @1.76, heb er vrij veel vertrouwen in.

Helaas verloren, gelukkig alles small stakes omdat het eerste ronde is, maar zo zie je maar weer dat het een heel ander toernooi is dan het WK. Alle halve finalisten liggen er al uit. Zo even kijken waar we vandaag op gaan betten.
0 Vind ik leuk's
Ik heb weer wat tips gepost in mijn topic. Gaat een mooi dartsdagje worden vandaag!
0 Vind ik leuk's
Goeie tips Brad-Frenkie.
Wil er nog eentje aan toevoegen waar volgens mij veel value op zit:

Van Gerwen - Smith total 180's over 10.5 @1.53

Beide spelers gooien makkelijk de 180 dus dit moet zeker haalbaar zijn.
0 Vind ik leuk's
Nieuwe dartdag met vandaag de kwartfinales. Ik heb denk ik een paar goede valuespots gevonden.

Huybrechts - Wade
Wade overtuigde gisteren echt niet tegen Jenkins. Won dan wel met 10-8 maar Jenkins was ook niet echt een bedreiging. Gooide 91 gemm. en 34% op zijn dubbels. Van Huybrechts daarentegen heb ik echt genoten! Versloeg Lewis met 10-4 en speelde als herboren. Had veel 100+ finishes, teken dat iemand in vorm is, en eindigde de wedstrijd met 94 gemm. en 50% op zijn dubbels. Ook zei Huybrechts na de wedstrijd dat die na het WK begonnen was met een nieuwe levensstijl. Meer sporten en gezond eten, en ik moet zeggen dat hij er ook beter uit zag. Was heel erg gefocust heel de wedstrijd en was er zelf van overtuigd dat die ging winnen. Heb wel vertrouwen in de 'nieuwe' Huybrechts.
H2H van de heren is wel in het voordeel van Wade met 10-4, wel won Huybrechts de laatste ontmoeting. Al met al vind ik dat de odds niet recht doen aan de performance van beide darters gedurende de eerste ronde. Als Huybrechts net als tegen Lewis speelt dan gaat hij deze wedstrijd ook winnen. Ik pak Huybrechts ML @ 2.5

vdV - Chisnall
vdV won verrassend van Anderson met 10-7 en speelde goed, was erg constant heel de wedstrijd, 100 gemm, 48%. Thornton liet Chisnall ontsnappen van 0-8 naar 10-9, Chisnall eindigde de wedstrijd met 90 gemm, 31%. Als vdV weer zo speelt geef ik hem zeer goede kansen deze wedstrijd, helemaal als Chisnall weer zo dramatisch begint, ik neem dan ook graag de +2.5 op vdV @1.90.

Taylor - Wright
Taylor was af en toe weer als vanouds won met 10-6 van Klaassen, 102 gemm/38%. Wright won met 10-7 van White, die niet tegenviel, 100 gemm/47%. Ik denk dat beide heren elkaar op het moment niet veel ontlopen. Ook de H2H is vrij close met 11-9 voor Taylor. Ik pak hier dan ook graag de over 16.5 legs @ 1.73.

MvG-Smith
MvG was natuurlijk fantastisch, won met 10-1 van Bunting met 112 gemm en 59%. Zat zelfs een aantal keer tegen een 9darter aan. Smith won van Barney, stond heel de wedstrijd voor en had tijdens de wedstrijd af en toe aardige streaks met 180,180,140,180. Ik neem bij deze wedstrijd een klein betje op 9darter:yes @15. Allereerst omdat MvG er al zo dicht bij zat en hij echt in de lucht hangt bij hem. Daarnaast een mooi bijkomend voordeel is dat Smith scorend ook sterk kan zijn en beide heren het beste bij elkaar naar boven kunnen halen, gooien allebei lekker rap.
0 Vind ik leuk's
Huybrechts ML @ 2.5
+2.5 op vdV @1.90
over 16.5 legs @ 1.73
9darter:yes @15

Huybrechts en VdV vielen helaas tegen, haalde allebei niet hun niveau van gisteren. De over bij Taylor-Wright liep gelukkig wel gesmeerd. Helaas zijn Smith en MvG niet in de buurt gekomen van een 9darter, was misschien ook een iets te enthousiaste bet.
0 Vind ik leuk's
Heb voor vanavond tijdens de halve finales Chisnall x MvG @ 2.33

Ik denk dat Chisnall in een bepaalde versnelling kan die Wade op het moment niet bij kan houden. Ook is Wade dit toernooi nog niet onder druk gezet. Chisnall na de sicke comeback in de eerste ronde, gooide de tweede ronde ook erg sterk. Begint een beetje zijn toernooi te worden zo. De andere wedstrijd zie ik MvG gewoon van Taylor winnen, hoe die staat te gooien op het moment is echt abnormaal.
0 Vind ik leuk's
Helaas op 1 180 na de bet fout.

Voor vanavond speel ik de combo:

Meeste 180'ers Chisnall en MVG @ 1.68

0 Vind ik leuk's
Chisnall over 6,5 180'ers nog iets? @1.61
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.