Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dus... zaterdag begint Unibet Masters of darts.

Nu heb ik een leuke winst gemaakt tijdens het WK door de tips van de mensen in dit topic.
Als de tippers hier nog tips hebben voor a.s. zaterdag, hoor ik het graag! :)
0 Vind ik leuk's
Natuurlijk ga ik the Masters weer volgen en daarbij zal ik proberen in mijn topic weer regelmatig wat te plaatsen.

Ik speel alvast deze:

Thornton - Chisnall & Anderson - Van der Voort
Chizzy most 180s @1.73 & Anderson wint @1.16, total odd @2.01 3/10 marathonbet

Thornton is na de gewonnen World Grand Prix eigenlijk stil gevallen, dat schijnt mede te maken te hebben met een hardnekkige voetblessure. Chizzy heeft de afgelopen toernooien zoals vanouds staan hakken op de T20. Op basis van het beeld van de laatste 2.5 maand voor het WK is Chizzy favoriet en is het waarschijnlijk dat hij de meeste 180s gaat gooien.
Op het afgelopen WK is Vincent verschrikkelijk geveegd door Anderson bij de laatste 16. Vincent is nogal een denkertje dus deze dreun zal nog wel even impact hebben op hem. Na zijn verliespartij tegen Anderson is dit weer zijn eerste wedstrijd en om dan meteen weer tegen Anderson te moeten spelen lijkt een recept te zijn voor een kansloze uitschakeling.

0 Vind ik leuk's
Ik vind dit een lastig toernooi om te betten. Top 16 tegen elkaar en onderling doen ze niet veel voor elkaar onder en kunnen ze allemaal van elkaar winnen.
Anderson en van Gerwen natuurlijk favoriet maar de odds liggen erg laag bij deze heren.
Daarnaast heeft het een maandje stil gelegen en hebben ze vrijwel allemaal vakantie gehad. Het is altijd afwachten in welke vorm ze het nieuwe jaar weer beginnen.

- Er is maar 1 bet waar ik veel vertrouwen in heb vrijdag en dat is most 180'ers Michael Smith tegen Barney @1.50

Smith gooit natuurlijk erg makkelijk de 180'ers en is al een jaar lang in goede doen. Het is een wedstrijd van best of 19 legs. Verwacht wel 14-15 legs minimaal en dan zie ik Smith meer 180'ers gooien dan barney.

Zie verder weinig value voor de vrijdag. Alleen winst Anderson en Kale sloopkogel lijkt me een aardige bet. Deze is samen 1.32 en dat vind ik zelf te weinig om te spelen.

0 Vind ik leuk's
Mijn Dartsvoorspellingen voor morgen 30-01

Gary Anderson- Vincent van der Voort - total 180's Over 8,5 odd 1,67
Micheal van Gerwen- Stephan Bunting - total 180's Over 8,5 odd 1,55
Phil Taylor - Jelle Klaassen- Most 180's Jelle Klaassen odd 1,83
Adrian Lewis - Kim Huybrechts - Most 180's Adrian Lewis odd 1,73

Ik speel zelf deze 4 high stake in een combi odd 8,19 !!
maar zijn ook prima single te spelen !
Succes
0 Vind ik leuk's
Ik wil nog even wat toevoegen aan mijn tips
Het is ook mogelijk om ipv :

Gary Anderson- Vincent van der Voort - total 180's Over 8,5 odd 1,67
Micheal van Gerwen- Stephan Bunting - total 180's Over 8,5 odd 1,55

deze te spelen

Gary Anderson- Vincent van der Voort - most 180's Gary Anderson odd 1,53
Micheal van Gerwen- Stephan Bunting - most 180's Michael van Gerwen odd
1,57

Single kan je natuurlijk spelen als je meer safe wilt spelen
en in een combi met deze 2 erbij kom je op een mooie odd van 7,60
dus zo :

Phil Taylor - Jelle Klaassen- Most 180's Jelle Klaassen odd 1,83
Adrian Lewis - Kim Huybrechts - Most 180's Adrian Lewis odd 1,73
Gary Anderson- Vincent van der Voort - most 180's Gary Anderson odd 1,53
Micheal van Gerwen- Stephan Bunting - most 180's Michael van Gerwen odd
1,57

Heel veel succes iedereen !!!
0 Vind ik leuk's
Vandaag gaat het darten weer verder met de Unibet Masters.

Heb voor het middagprogramma de volgende combo: Chisnall x Wade x Wright @2.72 op het moment (is jammer genoeg gedaald maar zie hier nog steeds goede value in).

Thornton vs Chisnall
Thornton speelde een slecht WK, lag er in de eerste ronde al vrij kansloos uit tegen Norris. Sowieso speelt Thornton sinds zijn blessure niet erg goed meer. Chisnall daarentegen had een aardig WK, kwam de eerste twee rondes door (vond hem vooral de tweede rond tegen Kist erg goed, 4-1 en 102gemm./42% op z'n dubbels). Hij verloor in de derde ronde van Wright met 6-4 in de laatste set, gooide ook daar 102 gemm/48%.

De H2H bij deze heren is 8-7 in het voordeel van Chisnall en wat me hierbij opvalt is dat ze afgelopen twee jaar ook tegen elkaar hebben gespeeld de eerste ronde van de Masters. Beide keren won Chisnal! 10-8 in 2014 en 10-5 in 2015. Sowieso lijkt Chisnall dit toernooi wel te liggen beide jaren gooide hij een erg hoog gemiddelde, hij had alleen de pech dat die twee keer MvG tegenkwam.

Al met al is de vorm bij Chisnall beter, is de H2H ook licht in zijn voordeel (voordeel dat die ook twee keer van Thornton heeft gewonnen eerste ronde Masters vind ik van belang), en lijkt het toernooi hem ook beter te liggen.

Omdat de spelers een maand rust hebben gehad wil ik in de eerste ronde nog geen handicap spelen dus ga ik hier voor Chisnall ML.

Wade - Jenkins
Jenkins speelde een droevig WK won eerste ronde nog wel van Young maar verloor tweede ronde kansloos met 4-1 van M. Webster. Jenkins was beide wedstrijden totaal niet overtuigend en het lijkt ook beetje klaar met hem te zijn. Wade daarentegen speelde een degelijk WK, precies zoals we hem kennen, gooide iedere wedstrijd genoeg om te winnen. Verloor de kwartfinale wel met 5-1 maar dat was tegen de latere winnaar Anderson.

De H2H is in het voordeel van Wade 18-8, ook de laatste 3 ontmoetingen won Wade. Ook lijkt het toernooi Wade beter te liggen, hij won dit toernooi namelijk in 2014.

Vorm bij Wade is beter, H2H is in zijn voordeel en ook het toernooi ligt Wade beter. Ik zie Wade deze wedstrijd gewoon niet verliezen, Wade ML.

Wright - White
Eigenlijk lijken de eerste 3 wedstrijden van vanmiddag vrij veel op elkaar. Ook hier is een van de spelers zwaar uit vorm en de andere redelijk in vorm. Ian White had een droevig WK en verloor in de eerste ronde, Wright daarentegen had een aardig WK kwam tot de kwartfinale waar die verloor van Lewis.

H2H ook in het voordeel van Wright met 5-3. Beide hebben nog niet echt goed gepresteerd tijdens de Masters, al kwam Wright vorig jaar wel een ronde verder. White verloor in de eerste ronde met 10-4 van Lewis, waar Wright in de tweede ronde met 10-8 van Lewis verloor.

Ook hier denk ik dat Wright niet veel problemen met White gaat hebben, ML Wright.

Smith - Barneveld
De laatste wedstrijd van vanmiddag blijf ik vanaf. Ik neig heel erg naar Smith, allereerst omdat ik het een erg goede darter vind en daarnaast ook dat die van de laatste 4 keer ook 3 keer van Barney heeft gewonnen. Die ene keer dat die verloor was tijdens het afgelopen WK, waar ik hem eigenlijk ook de betere speler vond. Als ik zal betten zal ik Smith pakken maar ik blijf hier vanaf (bet misschien live). Mede omdat je het nooit weet met van Barneveld en ik even wil kijken hoe beide spelers uit de break komen.
0 Vind ik leuk's
Ik zit zelf op Chisnall + Wright -2.5

Over handicap heb je in principe gelijk na een maand rust, maar met Wright tegen deze White van het WK durf ik het wel aan. Voor de rest sluit ik me volledig aan bij bovengenoemde.
0 Vind ik leuk's
Lekkere oddjes vandaag op de most 180s
Ook voor de fun alles favorieten behalve Anderson @10.3 ofzo
0 Vind ik leuk's
bzun22:
Vandaag gaat het darten weer verder met de Unibet Masters.

Heb voor het middagprogramma de volgende combo: Chisnall x Wade x Wright @2.72 op het moment (is jammer genoeg gedaald maar zie hier nog steeds goede value in).

Was leuke middag, eindelijk weer darten kijken. Chisnall was natuurlijk een lekkere meevaller van 0-8 naar 10-9 winnen, al speelde die wel erg slecht in het begin met 1/15 op zijn dubbels. Wade 10-8, typische Wade match; gooide precies genoeg om te winnen, maakte het wel zichzelf onnodig te moeilijk vond ik, en Wright 10-7 terwijl me White alles behalve tegen viel. En de laatste match van Barneveld was eigenlijk precies hoe ik hem verwachtte maar durfde niet te betten na al die miraculeuze ontsnappingen van hem.

Ik ga nu even een preview voor vanavond maken, al lijkt er op het eerste gezicht minder value te zijn dan vanmiddag.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.