Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik bet vanavond zelf niet maar als mensen pre bets willen spelen dan raad ik de volgende aan (eigenlijk raad ik alleen live betten aan bij deze wedstrijd, maar dat terzijde).
- Anderson winst @1.50
- Anderson -1.5 sets @1.67
Anderson is in top vorm en ik zie hem ook winnen van Lewis.
Speel zelf geen bets op deze wedstrijd omdat het 2 spelers zijn die alles kunnen in goede doen. Lewis speelt wat wisselvalliger dan Anderson maar dat zegt niks over vanavond. Heeft niet voor niks al 2 wereldtitels gepakt.
Heb mijn winst gemaakt dit toernooi en vind het persoonlijk teveel risico's om in te zetten in deze wedstrijd.
Bij live betten zou ik aanraden om op te letten op de gemiddeldes. Als 1 van de 2 spelers (of beide) niet lekker uit de startblokken gaan en de average bets droppen naar 97.5-98.5 zou ik hier gelijk op inspringen. Verwacht namelijk dat de gemiddeldes van beide spelers rond de 100 op zeker zal uitkomen.
Bets bij William Hill.
- Anderson winst @1.50
- Anderson -1.5 sets @1.67
Anderson is in top vorm en ik zie hem ook winnen van Lewis.
Speel zelf geen bets op deze wedstrijd omdat het 2 spelers zijn die alles kunnen in goede doen. Lewis speelt wat wisselvalliger dan Anderson maar dat zegt niks over vanavond. Heeft niet voor niks al 2 wereldtitels gepakt.
Heb mijn winst gemaakt dit toernooi en vind het persoonlijk teveel risico's om in te zetten in deze wedstrijd.
Bij live betten zou ik aanraden om op te letten op de gemiddeldes. Als 1 van de 2 spelers (of beide) niet lekker uit de startblokken gaan en de average bets droppen naar 97.5-98.5 zou ik hier gelijk op inspringen. Verwacht namelijk dat de gemiddeldes van beide spelers rond de 100 op zeker zal uitkomen.
Bets bij William Hill.
Uiteindelijk toch winst kunnen maken met BDO darten.
Scott Mitchell live winst toen die achter stond en Ted Hanky winst.
Zoals gezegd:
- Anderson winst leuke opvuller in combi odd
- Anderson -2.5 set handicap @ 2.00
Verder bij BDO:
20:15 Trina Gulliver - Bateman Winst Trina Gulliver @ 1.46
22:00 Scott Waites - Mandingers Over 3.5 sets @ 1.44
Odd: 2.10
Trina Gulliver, wie vroeger veel lakeside heeft gekeken weet wel wie zij is.
Vele kampioenschappen op haar naam staan en was destijds de vrouw in lakeside.
2011 was de laatste keer dat ze het toernooi heeft gewonnen en in 2013 wist ze nog wel de dutch open te winnen.
Ze is allang niet meer de favoriet dit toernooi en gaat waarschijnlijk het toernooi niet winnen maar Bateman is toch wel een mindere tegenstander.
Bateman heeft ooit 1x de kwartfinale gehaald in 2008 van lakeside maar veel meer heeft ze niet gepresteerd. Gulliver voor mij dik favoriet.
Scott Waites had in 2013 een top jaar maar sinds begin 2014 is het stukken minder geworden. Deze twee spelers hebben elkaar al een keer ontmoet op de British Classic in 2015 en toen werd het 4-3 voor Waites. Mandingers wist eind 2014 van Robbie green in 3-1 in sets te winnen en de ronde daarna te verliezen met 3-1 van Robson. Ondanks dat dit anderhalf jaar geleden is, toont het wel dat Mandingers iets kan en niet als een nietsnut op het podium komt. Waites is als 9e geplaatst en Mandigers als 22e. Ik heb nog niet veel spelers een goede start zien maken in de eerste ronde en verwacht ook niet dat Waites dit even met 3-0 wint. Het een best of 5 sets bij de mannen waarbij Mandingers dus 1 set dient te winnen (en waites uiteraard ook).
Scott Mitchell live winst toen die achter stond en Ted Hanky winst.
Zoals gezegd:
- Anderson winst leuke opvuller in combi odd
- Anderson -2.5 set handicap @ 2.00
Verder bij BDO:
20:15 Trina Gulliver - Bateman Winst Trina Gulliver @ 1.46
22:00 Scott Waites - Mandingers Over 3.5 sets @ 1.44
Odd: 2.10
Trina Gulliver, wie vroeger veel lakeside heeft gekeken weet wel wie zij is.
Vele kampioenschappen op haar naam staan en was destijds de vrouw in lakeside.
2011 was de laatste keer dat ze het toernooi heeft gewonnen en in 2013 wist ze nog wel de dutch open te winnen.
Ze is allang niet meer de favoriet dit toernooi en gaat waarschijnlijk het toernooi niet winnen maar Bateman is toch wel een mindere tegenstander.
Bateman heeft ooit 1x de kwartfinale gehaald in 2008 van lakeside maar veel meer heeft ze niet gepresteerd. Gulliver voor mij dik favoriet.
Scott Waites had in 2013 een top jaar maar sinds begin 2014 is het stukken minder geworden. Deze twee spelers hebben elkaar al een keer ontmoet op de British Classic in 2015 en toen werd het 4-3 voor Waites. Mandingers wist eind 2014 van Robbie green in 3-1 in sets te winnen en de ronde daarna te verliezen met 3-1 van Robson. Ondanks dat dit anderhalf jaar geleden is, toont het wel dat Mandingers iets kan en niet als een nietsnut op het podium komt. Waites is als 9e geplaatst en Mandigers als 22e. Ik heb nog niet veel spelers een goede start zien maken in de eerste ronde en verwacht ook niet dat Waites dit even met 3-0 wint. Het een best of 5 sets bij de mannen waarbij Mandingers dus 1 set dient te winnen (en waites uiteraard ook).
Ik ga overigens ook nog voor over 148,5 checkout @ 1.73 bij lewis - anderson match.
Met dit formaat en deze 2 grootheden!
Met dit formaat en deze 2 grootheden!
Voor BDO is het wellicht slim om ook even www.olbg.com in de gaten te houden!
Heb er tot nu toe redelijke winst gemaakt door middel van hun tips.
Heb er tot nu toe redelijke winst gemaakt door middel van hun tips.
Waites was weer eens lekker in vorm! :d
Mooie hoge finishes (op belangrijke momenten) en met maar een paar 180'ers toch de wedstrijd vrij simpel in een white-wash naar zich toegetrokken.
Mooie hoge finishes (op belangrijke momenten) en met maar een paar 180'ers toch de wedstrijd vrij simpel in een white-wash naar zich toegetrokken.
Ja inderdaad tipsvoorwinst, ik zag gisteren prematch waites most 180érs @ 1.80 staan maar wist niet hoe goed Mandigers in 180ers was dus durfde die niet aan.
Uiteindelijk was dat toch een mooie geweest.
Vandaag live Walton 3-0 voor bijna odd 3 gepakt nadat die set 1 won met zo'n 92 gemiddeld en tegenstander maar 78 gemiddeld.
Uiteindelijk kroop het gemiddelde naar elkaar toe en werd het toch nog spannend maar gelukkig uiteindelijk toch binnen.
Vanavond twee Nederlanders in actie. 1 bij de vrouwen en 1 bij de mannen. Bij de vrouwen zie ik de graaf gewoon haar wedstrijd gewonnen winnen maar De Vreede wordt een lastiger verhaal. Ik speelde in de voorronde Butler winst en hij kwam makkelijk 2-0 voor maar uiteindelijk moeizaam met 3-2 gewonnen. Dus heel overtuigend was Butler ook niet. Al vind ik +1.5 set handicap De Vreede ook weer riskant dus die laat ik liggen.
Uiteindelijk was dat toch een mooie geweest.
Vandaag live Walton 3-0 voor bijna odd 3 gepakt nadat die set 1 won met zo'n 92 gemiddeld en tegenstander maar 78 gemiddeld.
Uiteindelijk kroop het gemiddelde naar elkaar toe en werd het toch nog spannend maar gelukkig uiteindelijk toch binnen.
Vanavond twee Nederlanders in actie. 1 bij de vrouwen en 1 bij de mannen. Bij de vrouwen zie ik de graaf gewoon haar wedstrijd gewonnen winnen maar De Vreede wordt een lastiger verhaal. Ik speelde in de voorronde Butler winst en hij kwam makkelijk 2-0 voor maar uiteindelijk moeizaam met 3-2 gewonnen. Dus heel overtuigend was Butler ook niet. Al vind ik +1.5 set handicap De Vreede ook weer riskant dus die laat ik liggen.
McGeeney - Mitchel Scott --2 @1.40
Richard Veenstra - Martin Atkins -- over 5.5 sets @ 1.53
Richard Veenstra - Martin Atkins -- over 5.5 sets @ 1.53
Ik pak die van mitchell -1.5 set handicap @ 1.96
Mag geen probleem voor mitchell zijn.
Mitchell dit toernooi van alle wedstrijden de derde hoogste gemiddelde van het toernooi heeft gegooid waarbij mcgeeney 32 hoogste heeft.
Mag geen probleem voor mitchell zijn.
Mitchell dit toernooi van alle wedstrijden de derde hoogste gemiddelde van het toernooi heeft gegooid waarbij mcgeeney 32 hoogste heeft.
Haha wat een drama was mitchell vandaag.. Kwam nog wel 3-2 sets met 2-1 in legs voor maar die laatste leg kreeg die niet te pakken.