Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Under 49.5 180'ers over 2 partijen vind ik wel interessant @1,88 bij Marathonbet.
0 Vind ik leuk's
Meh.. Lewis gooide hem wel. Barney miste de bullseye helaas.
0 Vind ik leuk's
Jammer, geen Nederlanders in de finale. Maar prima bet avondje voor mij.

Als er mensen zijn die tips voor morgen avond hebben, hoor ik het graag.

Timbarrett en Brad-frenkie, bedankt voor jullie tips dit WK. Prima voorspelt! (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Ja dat was ook een van de redenen waarom ik er niets op durfde in te zetten.
Ik was voor de NLers maar wou niet echt tegen de NLérs gaan wedden want was al bang voor zo'n avond.

Wel typisch dat barneveld in de eerste 3 sets en amper een dubbel raakte toen 2x 161 uitgooit.
Terwijl toen ik eergisteren over 159,5 checkout van de dag het niemand lukte.
0 Vind ik leuk's
Oja de bets voor vandaag!

Ik denk dat Anderson winst een prima combi opvuller is met 1.43
Verder -2.5 set handicap @ 2.00 anderson is denk ik ook prima te doen met wie de eerste 7 sets heeft.

Lewis vind ik nog niet constant waarbij ik Anderson heel constant vind gooien.
Na 6 sets had anderson nog steeds een 106 gemiddeld.

Mogelijk volgt er nog meer maar voor nu tot toe deze.
0 Vind ik leuk's
Most 180's Anderson? @1.86
0 Vind ik leuk's
Most 180érs anderson pak ik niet, klaassen had er gisteren ook meer dan Anderson en lewis gooit ze ook vrij gemakkelijk.

Ik pak deze om 14:00 dadelijk:
Scott Mitchell - Caldwell -1.5 set handicap Mitchell @ 1.84

Mitchell de kampioen van vorig jaar in de BDO Lakeside en heeft bij mij goede indruk gemaakt bij toernooien waarin de PDC en BDO samen gingen zoals de World Grand Slam waar hij weleens waar met 5-2 in legs van Peter Wright verloor, kon hij echt goed meekomen gemiddeld. De uitslag is aardig geflatteerd.

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik Caldwell niet ken, er zijn niet eens echt statistieken over te vinden. Dit zou inhouden dat hij weinig podium ervaring heeft en dat die vooral ervaring heeft op vloertoernooien. Toch is het podium en vloer een groot verschil. Gisteren deed caldwell het in de kwalifcatie het uitstekend maar Mitchell zie ik hier als dikke favoriet en Mitchell heeft het vorig jaar al laten zien. Ik pak hier -1.5 set handicap mitchell.

Overigens zijn de meeste wedstrijden live op BBC1 of BBC2 te volgen!
0 Vind ik leuk's
Helaas.. caldwell gooide echt super in zijn eigen legs en bleef de 180érs gooien :(
Had 2x zelfs een 180 achter elkaar waarbij die voor een 9 darter mocht gooien, de 7e pijl ging wel steeds mis.

Misschien toch mee oppassen met onbekende spelers
0 Vind ik leuk's
Tim, nog een tip voor vanavond? Heb sowieso Anderson winst in een combi staan.
0 Vind ik leuk's
Notering voor Anderson is bijzonder laag, maar ik verwacht dat Anderson relatief eenvoudig gaat winnen. Gisteren scoorden beide spelers erg makkelijk, dus misschien is total 180s leuk om mee te nemen. Als beiden een tijdje hun eigen sets weten te houden zie ik wel wat in +30.5 180s @ 1.80.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.