Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
jacco210:
Hij wint uiteindelijk in sudden death
Hij wint uiteindelijk in sudden death
Ja heb hem live gepakt voor magere odd 2.12 ofzo.
Maar die laatste set maakte het nog spannend hahaha.
Tegenstander 8 matchpijlen gemist.
komop mitchell nu doorrammen voor toernooiwinst at 17.50
Mitchell live gepakt op odd 10 , vanavond speel ik nog veenstra - atkins over 5,5 sets @1,53
Alvast voor de PL darts:
Who will top the league: Michael van Gerwen @2.20 5/10 Bwin
Zie mijn topic voor een toelichting
Who will top the league: Michael van Gerwen @2.20 5/10 Bwin
Zie mijn topic voor een toelichting
Gisteren lekkere tips in de chat gegeven dus BDO en ik beginnen toch vriendjes te worden!
Al kwam ik wel goed weg met mijn -2.5 set handicap jeff smith, stond namelijk 2-0 achter in sets tegen een 105 gemiddeld gooiende harbour na 2 sets.
Harbour kon gelukkig het niveau niet vasthouden en smith begon zijn niveau te halen. Uiteindelijk 2-5 overwinning.
De standaard over checkout 136,5 lijn bij veenstra - mitchell wedstrijd is zelfs meerdere keren behaald.
Vandaag:
Singles
15:30 Scott Waites - Hughes -1.5 set handicap Scott Waites @ 1.90
High Stake
Combinatie
15:30 Scott Waites - Hughes Winst Scott Waites @ 1.53
17:30 Trina Gulliver - Deta Hedman Winst Hedman @ 1.53
Odd: 2.34
High Stake
Waites staat lekker te gooien, wel 2 close partijen maar Geert de Vos stond de eerste 3 sets echt goed te spelen. Wist in set 2 zelfs met drie legs op rij de gehele set met bullseye te finishen en durrant is gewoon een zware tegenstander en was zelfs de grote titelkandidaat. Waites in beide partijen wel een mooie comeback gemaakt. Vandaag first to 6 sets en op het niveau dat waites staat te gooien zie ik hem dit redelijk gemakkelijk winnen.
Hedman staat het hele toernooi al stabiel en goed te gooien, trina gulliver heeft weleenswaar de grote favoriet uitgeschakeld maar de favoriet Ashton heeft maar 2 dubbels van de zo'n 33 dubbels geraakt. Het was echt afschuwelijk om naar te kijken. Gisteren gooide Gulliver wel beter maar nog niet het niveau waar hedman staat te gooien. Hedman ook zeer sterk op de dubbels.
Al kwam ik wel goed weg met mijn -2.5 set handicap jeff smith, stond namelijk 2-0 achter in sets tegen een 105 gemiddeld gooiende harbour na 2 sets.
Harbour kon gelukkig het niveau niet vasthouden en smith begon zijn niveau te halen. Uiteindelijk 2-5 overwinning.
De standaard over checkout 136,5 lijn bij veenstra - mitchell wedstrijd is zelfs meerdere keren behaald.
Vandaag:
Singles
15:30 Scott Waites - Hughes -1.5 set handicap Scott Waites @ 1.90
High Stake
Combinatie
15:30 Scott Waites - Hughes Winst Scott Waites @ 1.53
17:30 Trina Gulliver - Deta Hedman Winst Hedman @ 1.53
Odd: 2.34
High Stake
Waites staat lekker te gooien, wel 2 close partijen maar Geert de Vos stond de eerste 3 sets echt goed te spelen. Wist in set 2 zelfs met drie legs op rij de gehele set met bullseye te finishen en durrant is gewoon een zware tegenstander en was zelfs de grote titelkandidaat. Waites in beide partijen wel een mooie comeback gemaakt. Vandaag first to 6 sets en op het niveau dat waites staat te gooien zie ik hem dit redelijk gemakkelijk winnen.
Hedman staat het hele toernooi al stabiel en goed te gooien, trina gulliver heeft weleenswaar de grote favoriet uitgeschakeld maar de favoriet Ashton heeft maar 2 dubbels van de zo'n 33 dubbels geraakt. Het was echt afschuwelijk om naar te kijken. Gisteren gooide Gulliver wel beter maar nog niet het niveau waar hedman staat te gooien. Hedman ook zeer sterk op de dubbels.
Heb meer gelezen deze week dat Trina niet meer gaat winnen. Good old Trina!
Slechtste gokker van Nederland
ginryuu:
Nog tips voor de finale mannen?
Nog tips voor de finale mannen?
Waites winst.
Smith de laatste paar wedstrijden toch vaak slordig in bepaalde sets.
De -1.5 set handicap is denk een mooie als deze rond odd 1.90 / 2.00 ligt.
Echter bied unibet bijvoorbeeld alleen winst en -2.5 aan voor 2.38. Misschien ligt deze -2.5 lijn net iets te hoog. Ik verwacht wel een overwinning met paar sets verschil maar -2.5 misschien net iets te riskant. Misschien dat deze live wel aangeboden wordt voor de wedstrijd begint.
Heeft er iemand een goede site voor H2H's te bekijken bij het darten?