Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ja dat klopt, geldkloppers :p
Eventueel een speelbare combo voor vanavond in de eerste ronde zou nog winst Bunting en King @1.70 kunnen zijn.
Eventueel een speelbare combo voor vanavond in de eerste ronde zou nog winst Bunting en King @1.70 kunnen zijn.
ptuinenga:
Dan hoop ik niet dat Artut tegen Gurney zo speelt zoals die tegen MVG speelde afgelopen WK haha. Dan kan Gurney weleens zuur gaan.
Sla de eerste ronde sowieso over. Teveel onbekende namen die ik nog nooit heb zien spelen en de bekendere namen spelen vaak te wisselvallig (anders hadden ze ook niet in de eerste ronde gestaan natuurlijk hehe). Met alleen 1 / 2 bets te hoog risico.
Ben zaterdag zelf in Venray dus hoop paar mooie partijen te zien :d
Hopen dat er zaterdag beetje value zit op wedstrijdjes
Dan hoop ik niet dat Artut tegen Gurney zo speelt zoals die tegen MVG speelde afgelopen WK haha. Dan kan Gurney weleens zuur gaan.
Sla de eerste ronde sowieso over. Teveel onbekende namen die ik nog nooit heb zien spelen en de bekendere namen spelen vaak te wisselvallig (anders hadden ze ook niet in de eerste ronde gestaan natuurlijk hehe). Met alleen 1 / 2 bets te hoog risico.
Ben zaterdag zelf in Venray dus hoop paar mooie partijen te zien :d
Hopen dat er zaterdag beetje value zit op wedstrijdjes
Je bent mis met Eidams, Tuinenga. Artut gooide 81 gemiddeld en ging er met 3-0 vanaf tegen de Bullet
Ik zou overigens niet op winst van Bunting spelen vanavond, Michael is goed bezig de laatste tijd, je kan in mijn ogen King beter in een combo gooien met Pallett (en natuurlijk Gurney).
Enjoy Venray!
Pallett verliest helaas kansloos...
Zijn er al tips voor morgen?
Zijn er al tips voor morgen?
sjorss94:
Neem maar een grote zak geld mee, want je betaald je blauw aan het drinken etc. :P
Neem maar een grote zak geld mee, want je betaald je blauw aan het drinken etc. :P
Is 't zo erg? Ga morgen ook naar de avondsessie, misschien dat we met 2 auto's moeten. Wanneer het echt zo duur is dan bob ik wel :P
Zonde dat Dirk niet door is, had wel even willen hakken.
On topic; Rowby John, Jamie Lewis & The Dude wel value denk ik.
Paar mooie potten morgen.
Pipe - J. Lewis. Lewis @1,75
Lewis speelde een goede pot tegen andre Welge (98 gem). Lewis is echter al langer in een goede vorm, hij haalde vorige week nog een halve finale op de UK Open Qualifer.
Pipe Daarin tegen speelt al maanden dramatisch. Wist vorig weekend in 3 toernooien maar 1 wedstrijden te winnen. Daarom zie ik Lewis vrij makkelijk winnen van Pipe.
Suljovic - Rodriguez. Suljovic @1,50
Suljovic had geen geweldige resultaten op de UK Open Qualifers vorig week. Verloor van Cullen, Klaasen en M. Smith.
Suljovic verloor vaak in de 2e ronde op de European Tour vorig jaar. 5x zelfs. Dit kwam echter doordat Suljovic niet geplaatst was voor deze toernooien, en daardoor altijd lastige tegenstanders trof.
Rodriguez is de laatste maanden niet in topvorm. Gooit de laatste 3/4 maanden niet vaak hoger dan 90 gemiddeld
Ondanks het negatieve negatieve record verwacht ik een overwinning van Suljovic.
Verdere wedstrijden volgen morgen :)
Pipe - J. Lewis. Lewis @1,75
Lewis speelde een goede pot tegen andre Welge (98 gem). Lewis is echter al langer in een goede vorm, hij haalde vorige week nog een halve finale op de UK Open Qualifer.
Pipe Daarin tegen speelt al maanden dramatisch. Wist vorig weekend in 3 toernooien maar 1 wedstrijden te winnen. Daarom zie ik Lewis vrij makkelijk winnen van Pipe.
Suljovic - Rodriguez. Suljovic @1,50
Suljovic had geen geweldige resultaten op de UK Open Qualifers vorig week. Verloor van Cullen, Klaasen en M. Smith.
Suljovic verloor vaak in de 2e ronde op de European Tour vorig jaar. 5x zelfs. Dit kwam echter doordat Suljovic niet geplaatst was voor deze toernooien, en daardoor altijd lastige tegenstanders trof.
Rodriguez is de laatste maanden niet in topvorm. Gooit de laatste 3/4 maanden niet vaak hoger dan 90 gemiddeld
Ondanks het negatieve negatieve record verwacht ik een overwinning van Suljovic.
Verdere wedstrijden volgen morgen :)
Tip voor vanmiddag:
MVG is al aan het spelen maar die had je most 180'ers kunnen pakken.
Combo:
Smith + Chisnall most 180's @1.85 bij Betfair
MVG is al aan het spelen maar die had je most 180'ers kunnen pakken.
Combo:
Smith + Chisnall most 180's @1.85 bij Betfair
Iemand al tips voor donderdag? Ik speel zelf RVB winst & Wright most 180's.
Zat zelf nog te denken aan Taylor +1,5 & MVG winst. (?) Iemand nog iets leuks gevonden?
Zat zelf nog te denken aan Taylor +1,5 & MVG winst. (?) Iemand nog iets leuks gevonden?
alex1993:
Winst MVG, Chisnall en Barney. De rest vind ik lastig. Wright most 180's speel ik met je mee.
You only sing when you're winning!
richard123:
Winst MVG, Chisnall en Barney. De rest vind ik lastig. Wright most 180's speel ik met je mee.
alex1993:
Alex & Richard, hebben jullie vorige week donderdag naar de wedstrijd van Wright gekeken? Zo ja, wat was er toen aan hand waardoor morgen op most 180s van Wright spelen op voorhand onverstandig lijkt?
Ik verwacht morgen met wat tips te komen, tot nu toe heb ik alleen Thornton over 2.5 180s @1.81 3/10 Marathonbet staan