Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vanavond Kellett - Lynn. Lynn wint na Anderson ook van Kellett?
0 Vind ik leuk's
Anderson 2,25 tegen vd Pas, de odd van Kyle Anderson staat te hoog genoteerd vind ik. Anderson hoort hoger te staan op de ranglijst als die meer zou gooien en Anderson is een goede steady darter die ik zelf als speler completer vind dan vd Pas. vd Pas vind ik in zijn spel te wisselvallig en tegen een steady Anderson iword dat vragen om moeilijkheden denk ik. Kyle Anderson is dus de favoriet voor mij in deze wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Kellett - Lynn ga ik me persoonlijk niet aan wagen. Heb die wedstrijd van Lynn - Anderson ook niet gezien.

Ik ga in ieder geval wel voor Taylor -3.5 Leg Handicap @ 1,74 tegen Fast Vinnie. Taylor is op dit moment enorm scherp. Barney werd ook van de mat geveegd vanmiddag. Denk dat t weer een dikke overwinning wordt voor Taylor.

0 Vind ik leuk's
Klaasen-Anderson @ 2,55 Anderson. Kyle Anderson zie ik met zijn spel een goede kans maken, Anderson is meer steady en Klaasen is te wisselvallig af en toe in zijn spel waardoor Anderson zeker veel breakkansen gaat krijgen. Ook op de dubbels vind ik Anderson iets beter.
0 Vind ik leuk's
Goeie tip! Die had mijn inziens ook niet boven de @2 mogen uitkomen.
Ik speel denk ik ook de line over 9,5 180's @1,73. Denk dat die wel haalbaar is voor deze 2 mannen.

Verder ga ik voor de leg handicap +3.5 Joe Cullen @2 tegen Peter Wright.
Denk dat Cullen het Wright behoorlijk lastig kan maken. Cullen heeft in de 4de en 5de ronde gewonnen van scoringsbeesten Alan Norris en Stephen Bunting. Hij kon ze scorend goed bijhouden en was scherp op de dubbels. Peter Wright vond ik de laatste wedstrijden juist wat twijfelachtig op de dubbels.
0 Vind ik leuk's
10-0 voor Klaassen haha. Zo zie je maar, het kan raar lopen. Ondanks dat ze maar 10 legs hebben gespeeld, vallen er toch nog 8 maximale scores
0 Vind ik leuk's
Mooie affiches vanavond. Ik verwacht de nodige 180'ers in beide partijen. Ook Taylor gooit ze makkelijk in de partij tegen Webster.
0 Vind ik leuk's
Taylor highest checkout over 116,5 @1,60 is toch wel mooie value zeg!!
0 Vind ik leuk's
combi MvG x Wright @2,1
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Easy binnen (y) (y)
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.