Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Had ze ook idd, dikke priem
0 Vind ik leuk's
Weer een aardig programma in de Premier League darts morgen:

Michael Smith (4.15) v Gary Anderson (1.54)

Peter Wright (2.25) v Adrian Lewis (2.40)

Raymond van Barneveld (2.50) v James Wade (2.40)

Robert Thornton (6.75) v Phil Taylor (1.27)

Dave Chisnall (7.00) v Michael van Gerwen (1.25)

Peter Wright kon het in de UK Open niet doen tegen MVG, maar dat kan op dit moment niemand. Ik zou spelen op een combi Wright, Anderson en Van Gerwen (odd @ 4.34 Bet777).

Ik vind inzetten op 180's maar lastig in de toernooiformat. De verschillen tussen sommige darters zijn zo groot (vorm en kwaliteit) dat een wedstrijd maar zo in negen legs gespeeld kan zijn. Iemand nog andere tips?

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Ik zou eerder Combo's pakken met Taylor erin en niet Wright.

0 Vind ik leuk's
Ja, daar zit wel wat in. Wright is een beetje een gokje. Met Taylor wel wat meer zekerheid.
0 Vind ik leuk's
Mijn combi voor vanavond:

Michael Smith (4.15) v Gary Anderson (1.54) / Anderson wint

Robert Thornton (6.75) v Phil Taylor (1.27) / Taylor wint

Dave Chisnall (7.00) v Michael van Gerwen (1.25) / van Gerwen wint
0 Vind ik leuk's
ja dat is wel de meest logische combi voor vanavond
je zou bijna zeggen dat die niet fout kan gaan haha.. ik speel hem mee, we gaan het zien.
0 Vind ik leuk's
Smith -Anderson 1X odd @2,50 Anderson zit niet op zijn topniveau en ik vind hem de laatste weken gewoon minder scherp, ook de uitschakeling tegen een onbekende darter op de UK open was niet best. Smith heeft zn eerste punten binnen en begint steeds meer te wennen aan de PL. Gezien de hoge notering van @2,5 vind ik een 1X verstandig en de moeite waard te spelen.
0 Vind ik leuk's
bumperke:
Mijn combi voor vanavond:

Michael Smith (4.15) v Gary Anderson (1.54) / Anderson wint

Robert Thornton (6.75) v Phil Taylor (1.27) / Taylor wint

Dave Chisnall (7.00) v Michael van Gerwen (1.25) / van Gerwen wint

Ik heb deze ook nog gespeeld. Hij was inderdaad te mooi om niet te spelen. Het verschil tussen Smith, Thornton en de bovenste drie/vier is wel schrijnend trouwens.
0 Vind ik leuk's
Gary Anderson (1.86) v Adrian Lewis (3.05)

James Wade (1.52) v Robert Thornton (4.50)

Michael van Gerwen (1.55) v Phil Taylor (3.85)

Raymond van Barneveld (2.80) v Dave Chisnall (1.95)

Gary Anderson (1.83) v Peter Wright (3.05)

De odds komen van Bet777.be

Persoonlijk vind ik dit een lastige ronde. James Wade lijkt de enige zekerheid. Wade won zijn laatste twee duels en is normaal gesproken redelijk steady. Ik vind de odds voor de tegenstanders van Gary Anderson aan de hoge kant. Anderson won zijn laatste drie wedstrijden, maar dat waren duels met Micheal Smith, Robert Thornton en een Barney uit vorm. In mijn optiek is een combi haast niet te doen. Wat denken jullie?
0 Vind ik leuk's
MvG winst is een mooie odd. Pakte zaterdag Taylor nog op Players Championships met 7-3 geloof ik.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.