Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zie Snakebite wel puntje pakken ;)
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
sjorss94:
Ik zie Snakebite wel puntje pakken ;)

Normaal gesproken heb ik dat gevoel ook wel, alleen ik vind hem toch wat tegenvallen dit Premier League seizoen. Maar goed, vorige week speelden we zo een beetje allemaal MVG er bij. We hebben het gezien :-(
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Ik denk dit:

Winnaars:
Michael Smith
Gary Anderson
Phil Taylor
Adrian Lewis

Michael van Gerwen - Robert Thornton / FT Home (Most 180s)
0 Vind ik leuk's
Als je naar de statistieken kijk van Lewis - Barny dan zie je dat Barny het altijd lastig heeft, ik zou voor Lewis gaan.
0 Vind ik leuk's
Vanavond weer een avondje darts.

Smith scorend sterker dan Thornton denk ik. @ 1,9 voor Smith to win is dan de moeite waard denk ik.

Taylor- Snakebite @ 1,75 Taylor vanwege het ritme wat in het voordeel van Taylor is en Taylor gooit 100 gemiddeld en is in goede vorm. Bij Wright lijkt het net allemaal iets minder deze Leaque.
0 Vind ik leuk's
Wie spelen er hier nog op de German Masters?

Eerste ronde begint vanmiddag. Je kan in de eerste ronde alleen nog maar H2H spelen.

Ik heb al 1 combo geplaatst: Gurney wint van Van den Bergh & Norris wint van Wattimena @1,82
0 Vind ik leuk's
roadrunner:
Vanavond weer een avondje darts.

Smith scorend sterker dan Thornton denk ik. @ 1,9 voor Smith to win is dan de moeite waard denk ik.

Taylor- Snakebite @ 1,75 Taylor vanwege het ritme wat in het voordeel van Taylor is en Taylor gooit 100 gemiddeld en is in goede vorm. Bij Wright lijkt het net allemaal iets minder deze Leaque.

(n)
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag speel ik:

Pipe - Painter
Painter wint @1.96 3/10 Bwin

Beide spelers zijn aan het zakken op de wereldranglijst. Vooral Pipe heeft enkele erg slechte prestaties neergezet de laatste maanden. Painter is een beetje uit beeld verdwenen maar het valt mij op dat hij zich in 2016 wel steeds weet te plaatsen voor de European Tours. Gisteren speelde hij een sterke wedstrijd met een gemiddelde van 101, ik denk dat dit hem voldoende vorm en vertrouwen geeft om Pipe te kunnen verslaan.

White - Walsh, K. Huybrechts - O'Connor & Suljovic - Wilson
White, Huybrechts & Suljovic winnen @2.127 3/10 marathonbet

Alle drie de mannen die ik tip zijn zwaar favoriet om hun wedstrijd te winnen. White is gewoon oerdegelijk en tegenstander Walsh heeft de laatste jaren zeer veel moeite om te winnen en als hij wint, zoals gisteren, is dat omdat zijn tegenstander ook erg slecht gooit. Huybrechts is niet in geweldige doen, maar O'Connor is dat ook niet. Huybrechts weet meestal wel van dit soort spelers te winnen en dat verwacht ik nu ook weer. Suljovic is al een jaar lang in grote vorm en heeft ondertussen iedereen al wel eens verslagen. Wilson lijkt maar geen voet aan de grond te krijgen bij de PDC en ik verwacht dan ook dat Suljovic een maatje te groot zal zijn voor deze voormalige BDO-topper.

Succes weer!
0 Vind ik leuk's

Zou Iig White vervangen voor die quote met Jelle Klaasen.
0 Vind ik leuk's
Painter & White winnen voor de verdubbelaar @2,1

Verder speel ik Daryl Gurney - Gary Anderson : Daryl Gurney wint @3,30
Deze odd staat mijn inziens veel te hoog. Gurney laatste tijd in bloedvorm en met Anderson weet je het nooit op dit soort toernooien, zolang het geen WK of PL is.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.