Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Iemand een goede tip voor premier league ?
0 Vind ik leuk's
Vanavond de laatste wedstrijden en dan gaan er 2 uit. De bets waar ik wel kans in zie zijn de volgende:

Wade-Anderson 1X @ 2,3 Anderson heeft de laatste wedstrijden gewonnen en ik verwacht dat hij vanavond een scherpe Wade tegenover zich krijgt die zijn kansjes gaat benutten.

Barney-MvG over 10,5 legs odd @ 2,1 Barney moet in staat zijn 4 legs te pakken, tenzij MvG 12 darters gaat gooien om te breaken. Het word een spannende pot verwacht ik en de odds voor Barney staan vrij hoog, net alsof MvG iedere wedstrijd 115 gemiddeld staat te gooien. Barney gooit vaak wel 98 gemiddeld en laat MVG dan 105 gooien.

Verder zou je wel mogen verwachten dat Taylor en Lewis hun partijen winnen. Al vind ik de odds voor winst niet interessant en is het ook wel weer zo dat Thornton voor zijn laatste kans vecht en dan kunnen er som krachten loskomen en van Lewis is soms ook maar weer de vraag hoe die zich voelt.
Wright tegen Chisnall word close en een winnaar aanwijzen is lastig al zou je vanwege de odd voor Chisnall gaan van @ 3, maar dan moeten de dubbels wel vallen!
0 Vind ik leuk's
Wat je in de laatste alinea zegt inderdaad. In de eliminatieronde vechten darters voor de laatste kans. Dit geldt niet alleen voor Robert Thornton, maar ook voor Dave Chisnall en Michael Smith. Het zal lastig zijn winnaars te voorspellen omdat dit soort partijen vreemde wendingen kunnen krijgen.

Gary Anderson heeft het doorgaans redelijk makkelijk tegen James Wade. Aangezien ze allebei al veilig zijn, zal de sterkste winnen en in dat geval denk ik dan aan Anderson.

Je tip wat betreft Barney en MVG kan ik me wel in vinden. Van Gerwen won afgelopen weekend in Duitsland, maar was de laatste weken niet in topvorm. Ik denk wel dat hij van Barney wint, maar hetzij met de nodige moeite.

Al met al speel ik niet veel vanavond en wacht ik op volgende week, als we met acht darters verder gaan.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
roadrunner:

Wade-Anderson 1X @ 2,3 Anderson heeft de laatste wedstrijden gewonnen en ik verwacht dat hij vanavond een scherpe Wade tegenover zich krijgt die zijn kansjes gaat benutten.

Dit is toch geen motivatie voor een bet? Laat staan om op lange termijn winstgevend te sportbetten...
0 Vind ik leuk's
bzun22:
roadrunner:

Dit is toch geen motivatie voor een bet? Laat staan om op lange termijn winstgevend te sportbetten...

Anderson wint zijn PL partijen wel maar zijn echte topvorm heeft die sinds het WK niet meer, afgelopen weekend ook met 80 gemiddeld eruit. Daarom denk ik dat Wade wel een kans heeft om minimaal gelijk te spelen en dan is een odd van @ 2,3 meer dan genoeg.
Dus ik denk dat Anderson gewoon niet scherp is en Wade wel.
0 Vind ik leuk's
roadrunner:
bzun22:
roadrunner:

Anderson wint zijn PL partijen wel maar zijn echte topvorm heeft die sinds het WK niet meer, afgelopen weekend ook met 80 gemiddeld eruit. Daarom denk ik dat Wade wel een kans heeft om minimaal gelijk te spelen en dan is een odd van @ 2,3 meer dan genoeg.

Ik denk dat bzun22 doelt op de tegenstelling in je eerste motivatie. Anderson won de laatste wedstrijden, maar Wade gaat winnen. Je tweede motivatie is duidelijker. Er zit wel wat in, Anderson was niet best en heeft inderdaad de juiste vorm nog niet te pakken. Toch vind ik dit duel te veel een 'dubbeltje op zijn kant'.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
roadrunner:
bzun22:
roadrunner:

Het klopt dat Anderson afgelopen weekend met een gemiddelde van 80 eruit vloog, maar weet je ook dat zijn gemiddeldes in de rondes daarvoor 107 en 102 waren, dus dikke prima, en dat Wade zelf in zijn eerste partij eruit vloog?

Ik zeg dus niet dat Anderson gaat winnen van Wade (wat ik wel verwacht) maar dat je argumentatie gewoon niet klopt. Als Anderson volgens jou niet in vorm is door afgelopen weekend dan is Wade dat al helemaal niet? Hoe kom je er ook bij dat Anderson niet scherp is en Wade wel?
0 Vind ik leuk's
bzun22:
roadrunner:
bzun22:
roadrunner:

Het klopt dat Anderson afgelopen weekend met een gemiddelde van 80 eruit vloog, maar weet je ook dat zijn gemiddeldes in de rondes daarvoor 107 en 102 waren, dus dikke prima, en dat Wade zelf in zijn eerste partij eruit vloog?

Ik zeg dus niet dat Anderson gaat winnen van Wade (wat ik wel verwacht) maar dat je argumentatie gewoon niet klopt. Als Anderson volgens jou niet in vorm is door afgelopen weekend dan is Wade dat al helemaal niet? Hoe kom je er ook bij dat Anderson niet scherp is en Wade wel?

Anderson is normaal de betere darter maar zoals ik al aangaf is Anderson niet in topvorm en kan dus gewoon punten verspelen. En afgelopen weekend verloor hij met een gemiddelde van 80 wat dus aangeeft dat Anderson niet in topvorm is. Als Wade wel zijn niveau haalt liggen er gewoon kansen voor Wade.
0 Vind ik leuk's
Dat is dus totaal geen antwoord op de vraag van bzun22 lol, overigens heeft Gary z'n laatste 6 wedstrijden in de PL gewonnen en is de h2h sinds 2014 8-1-2. Verwacht "gewoon" een Gary win, maar de odd is hoogstens leuk in een combi met Taylor/MvG.
0 Vind ik leuk's
Wade verloor met een gemiddelde van 90 in de tweede ronde. Ik denk dat je daar niet naar moet kijken, zo'n european tour is compleet iets anders dan de premier league. Ik verwacht vanavond dan ook een zege van Anderson
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.