Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
jaarno:
Painter & White winnen voor de verdubbelaar @2,1
Verder speel ik Daryl Gurney - Gary Anderson : Daryl Gurney wint @3,30
Deze odd staat mijn inziens veel te hoog. Gurney laatste tijd in bloedvorm en met Anderson weet je het nooit op dit soort toernooien, zolang het geen WK of PL is.
Deze odd staat mijn inziens veel te hoog. Gurney laatste tijd in bloedvorm en met Anderson weet je het nooit op dit soort toernooien, zolang het geen WK of PL is.
Een zelfde verhaal zou je kunnen zeggen over Wade - Cullen. Cullen is de laatste weken ook zeer sterk bezig en kan ook zomaar van Wade winnen. Een odd van @3.20 op hem is value volgens mij
brad-frenkie:
Een zelfde verhaal zou je kunnen zeggen over Wade - Cullen. Cullen is de laatste weken ook zeer sterk bezig en kan ook zomaar van Wade winnen. Een odd van @3.20 op hem is value volgens mij
jaarno:
Inderdaad die lijkt me ook value.
Painter heeft inmiddels gewonnen, al was het nipt met 6-5 van Pipe! (y)
Wat betreft Wade - Cullen ben ik het eens. Ik speel Cullen mee :)
You only sing when you're winning!
En Cullen wint! Goede tip Brad-Frenkie (y)
You only sing when you're winning!
Wat zijn de tips voor vandaag boys?
Klaassen wint @1.73. Gooide gisteren een gemiddelde van 104.
cullen zie ik ook wel winnen van Benito @2.15
Wilson @ 3,25 tegen Smith, het is een kort format en het gaat om kleine details waarop deze wedstrijd bepaald word, al is Wilson wel een grijze muis.
Kwartfinales aan de beurt;
Lastig te spelen. Wright, Anderson en Van Gerwen vind ik echt te lage odds om te spelen en White - Smith vind ik onvoorspelbaar.
Enige die ik low-stake ga spelen is Cullen - Anderson : Cullen wint @4,75. Kans dat Anderson wint is uiteraard groter, maar tegen deze odd en dit format (t/m 6 legs) laat ik deze niet lopen.
Lastig te spelen. Wright, Anderson en Van Gerwen vind ik echt te lage odds om te spelen en White - Smith vind ik onvoorspelbaar.
Enige die ik low-stake ga spelen is Cullen - Anderson : Cullen wint @4,75. Kans dat Anderson wint is uiteraard groter, maar tegen deze odd en dit format (t/m 6 legs) laat ik deze niet lopen.
Ik vond White tegen Klaasen erg constant en hij gooide 100 gemiddeld. Ik denk dat White een redelijke kans heeft als die het niveau haalt als tegen van Gerwen, White moet tussen de 12-15 darts uitkunnen. En voor een odd van @ 2,1 is het de moeite waard.