Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zie Thornton vanavond nog wel ff gek doen en winnen van Lewis. Hij zag er de afgelopen weken getergd uit en vechtend voor z'n laatste kans, daarnaast heeft Lewis in het verleden het al vaker laten lopen in de PL, Ik spend hieraan de risk-free bet van 5 eu op unibet. GL
0 Vind ik leuk's
Vanavond Judgement Night! Ik denk zelf dat Chizzy en Smith eruit vliegen en dat Thornton met de schrik vrij komt.

Ik heb al een aantal betjes geplaatst voor vanavond:
- Wade - Anderson; Anderson wint @1,61
In onderlinge wedstrijden trekt Anderson meestal aan het langste eind en dan vooral op de belangrijke momenten. Zowel Wade als Anderson zal geen goed gevoel hebben overgehouden aan de German Masters, maar verschil is dat Anderson dat geen zak uitmaakt. Die staat er normaal gesproken gewoon weer vanavond, want het is tenslotte de Premier League.
- Chisnall - Wright; Wright wint @1,80
Wright heeft wel een goed gevoel overgehouden aan afgelopen weekend, al verliest hij (alweer) in de finale. Wright is in veel betere doen dan Chisnall. Chizzy loopt de laatste tijd te stuntelen op zijn dubbels en daarbij valt hij vaak mentaal door de mand. Wel is het zo dat hij de punten harder nodig heeft, maar ik denk dat dit eerder negatief dan positief voor hem werkt.
- Smith - Taylor; Taylor leg handicap -2,5 @1,73
Smith speelt normaal gesproken niet graag tegen de trage Taylor. Smith is normaal gesproken het beste als hij lekker kan door gooien, maar dat zit er vanavond niet in. Daarbij is Taylor ook nog eens in geweldige vorm en straft hij de fouten van Smith wel af. Enige kanttekening is wel dat Smith de punten harder nodig heeft en ik weet niet of hij daardoor boven zichzelf uit kan stijgen.
0 Vind ik leuk's
Deze speel ik single en doublé

Thornton zal er alles aan (proberen) te doen om erin te blijven. Hij komt de laatste weken weer een beetje terug in zijn oude spel.
Thornton over 94,5 checkout @1,80

En tja Barney - van Gerwen is een wedstrijd opzich. Hier kan alles gebeuren, zelf verwacht ik een spannende wedstrijd en verwacht ik dat barney wel minimaal 1 hoge finish gaat gooien.
Barney over 88,5 checkout @1,73
0 Vind ik leuk's
gas erop! ginne klets :p
Voor mij geen tijd om te betten, maar wel om te kijken naar Judgement Night!

Op een mooie dartsavond dan maar (y)
0 Vind ik leuk's
had giste nog een mooie bet voor quote van 9 met wade, whrigt en barney over 11.5 legs
mooie quotes van rond de 2, veel potten eindigen tegenwoordig in de PL op 7-5 of gelijkspel

helaas werd chizzy wright niet gelijk voor quote van 23
0 Vind ik leuk's
Op 7 April 2016 is er weer een nieuwe ronde van de premier league.
De volgende wedstrijden worden er gespeeld;

James Wade v Raymond van Barneveld

Gary Anderson v Phil Taylor

Robert Thornton v Michael van Gerwen

Adrian Lewis v Peter Wright

Phil Taylor v James Wade

Voor mijn gevoel zijn de vetgedrukte namen degene die safe zijn,
Hoop dat jullie mij kunnen aanvullen.

(y)
0 Vind ik leuk's
Barney @ 2,55 speelt tegen Wade. Als Barney het niveau haalt als tegen MvG zie ik hem wel een break forceren bij wade met een 12 darter. En laten we eerlijk zijn dat een odd van @ 2,55 voor Barney erg interessant is want zoveel betere darters dan Barney zijn er niet, of dat hij weinig kans zou maken.
0 Vind ik leuk's
speelt combi

James Wade v Raymond van Barneveld

Gary Anderson v Phil Taylor

Adrian Lewis v Peter Wright

alle 3 deze potten over 11.5 legs totale quote 9.24

denk alle drie gelijkwaardige potten die gelijk of 7-5 kunnen worden
0 Vind ik leuk's
roadrunner:
Barney @ 2,55 speelt tegen Wade. Als Barney het niveau haalt als tegen MvG zie ik hem wel een break forceren bij wade met een 12 darter. En laten we eerlijk zijn dat een odd van @ 2,55 voor Barney erg interessant is want zoveel betere darters dan Barney zijn er niet, of dat hij weinig kans zou maken.

Dit is natuurlijk ook weer een beargumentatie van likmevestje.

Vind die combo van Bokworst een goede, ik speel hem mee denk ik!

Verder is de odd het niet waard om van Gerwen te spelen. Most 180s van Gerwen enigszins wel met een odd van 1.6

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.