Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Jenkins was echt dramatisch ja. Lijkt het echt even kwijt te zijn helaas.
Gelukkig toch nog een kleine winst vanmiddag door wat live bets ondanks naaiert Jenkins.
Voor vanavond speel ik de volgende pre bets:
Combo:
Wright + Lewis most 180'ers @1.92
Geen uitleg nodig lijkt mij.
Single:
- Peter Wright v Ronny Huybrechts Wright handicap -2.5 sets @1.61
Ik denk niet dat Wright het moeilijk zal hebben met Ronny. Zie hem wel met 3 sets verschil winnen. Kwaliteitsverschil is gewoon te groot.
- Adrian Lewis Win Match and Highest Match Checkout and Most 180s @ 2.10
Lewis gooit op het WK altijd wel goed zoals Timbarrett hierboven ook al zegt bij zijn uitleg. Hij hoort deze wedstrijd vrij makkelijk te winnen met de meeste 180'ers en hoogste check-out.
Twijfel zelf nog bij de wedstrijd Taylor - Painter.
Vind veel value op de 180 bets staan. over 9.5 bijvoorbeeld of beide spelers over 4.5
Wacht mijn eerste bets nog even af en misschien dat ik daarna nog inzet.
Live kijk ik sowieso per wedstrijd of er wat leuks voorbij komt, vooral de over/under gemiddelde van spelers is goed om op te spelen.
Alle bets bij William Hill
Voor vanavond speel ik de volgende pre bets:
Combo:
Wright + Lewis most 180'ers @1.92
Geen uitleg nodig lijkt mij.
Single:
- Peter Wright v Ronny Huybrechts Wright handicap -2.5 sets @1.61
Ik denk niet dat Wright het moeilijk zal hebben met Ronny. Zie hem wel met 3 sets verschil winnen. Kwaliteitsverschil is gewoon te groot.
- Adrian Lewis Win Match and Highest Match Checkout and Most 180s @ 2.10
Lewis gooit op het WK altijd wel goed zoals Timbarrett hierboven ook al zegt bij zijn uitleg. Hij hoort deze wedstrijd vrij makkelijk te winnen met de meeste 180'ers en hoogste check-out.
Twijfel zelf nog bij de wedstrijd Taylor - Painter.
Vind veel value op de 180 bets staan. over 9.5 bijvoorbeeld of beide spelers over 4.5
Wacht mijn eerste bets nog even af en misschien dat ik daarna nog inzet.
Live kijk ik sowieso per wedstrijd of er wat leuks voorbij komt, vooral de over/under gemiddelde van spelers is goed om op te spelen.
Alle bets bij William Hill
Voor morgen:
King - Klaassen: Highest checkout in the match: over 130.5 @ 1.73 Unibet
Deze weddenschap staat eigenlijk bij elke wedstrijd op dezelfde quote (1.73). Als er zoals de laatste tijd een topper tegen een mindere tegenstander moet, duren de sets vaak kort en is het ook nog eens binnen 4 (of 5) sets afgelopen. King en Klaassen zijn beide topspelers en ook nog eens gewaagd aan elkaar. Ze zullen naar verwachting ook veel meer legs spelen dan in andere partijen en dus meer kansen krijgen op hoge finishes. En aangezien ze allebei tot de toppers behoren, acht ik de kans heel groot dat er zeker één finish boven de 130 valt.
King - Klaassen: Total 180s: Over 12.5 @ 1.84
Dezelfde reden als hierboven. Beide spelers gooien regelmatig 180 (King 8 in de eerste ronde, Klaassen 5) en deze partij zal naar verwachting langer duren (sowieso al best of 7 ipv best of 5), dus heb hier ook veel vertrouwen in.
King - Klaassen: Highest checkout in the match: over 130.5 @ 1.73 Unibet
Deze weddenschap staat eigenlijk bij elke wedstrijd op dezelfde quote (1.73). Als er zoals de laatste tijd een topper tegen een mindere tegenstander moet, duren de sets vaak kort en is het ook nog eens binnen 4 (of 5) sets afgelopen. King en Klaassen zijn beide topspelers en ook nog eens gewaagd aan elkaar. Ze zullen naar verwachting ook veel meer legs spelen dan in andere partijen en dus meer kansen krijgen op hoge finishes. En aangezien ze allebei tot de toppers behoren, acht ik de kans heel groot dat er zeker één finish boven de 130 valt.
King - Klaassen: Total 180s: Over 12.5 @ 1.84
Dezelfde reden als hierboven. Beide spelers gooien regelmatig 180 (King 8 in de eerste ronde, Klaassen 5) en deze partij zal naar verwachting langer duren (sowieso al best of 7 ipv best of 5), dus heb hier ook veel vertrouwen in.
Gisteren geen top dag met darten, bijna iedere combinatie verpest door 1 bet.
Gelukkig wel een combi van Lewis en Wright binnen.
Hierdoor ga ik vandaag toch meer singles spelen en tippen.
Voor vandaag:
Singles
15:30 Smith - Van de Pas Under 4.5 180érs van de Pas @ 1.73
17:00 Wade - Caven +2.5 set handicap Caven @ 1.90
20:00 Lewis - Suljovic -2.5 set handicap Lewis @ 2.00
23:00 Van Gerwen - Van Barneveld Under 5.5 180ers Barneveld @ 1.73
23:00 Van Gerwen - Van Barneveld winst, highest checkout and most 180érs Van Gerwen @ 2.00
Bovenstaande is geen combinatie maar singles.
De laatste bet is bij Williamhill te spelen.
De rest bij unibet en vele andere bookmakers.
Toelichting
Zoals eerder al in dit topic genoemd gooit van de Pas weinig 180érs.
Tegen van den Bergh van de Pas er ook maar 2 in 6 sets.
Wade heeft nog geen set verloren maar heeft ook niet echt tegenstand gehad.
Newton totaal uit vorm en wedstrijd 1 speelde wade tegen een qualifier.
Het gemiddelde van 95 tegen de qualifier en een gemiddelde van 92 tegen newton.
Caven heeft dezelfde gemiddeles gehaald in beide rondes.
Verder heeft caven zeer goede indruk achter gelaten op de dubbels (60% en 45%).
Ik zie hem wel 2 sets pakken tegen wade.
Lewis speelde gisteren geweldig en zoals gisteren al genoemd weet Lewis altijd te presteren op het WK.
Suljovic vond ik gisteren zeer wisselvallig en ik denk niet dat hij Lewis simpelweg scorend niet bij kan houden.
Barneveld lijkt het 180érs gooien verleert te zijn.
Niet alleen dit toernooi gooit die ze amper maar de toernooien daarvoor loopt het ook al niet.
Eergisteren in de 7 sets thriller met verlenging kwam Barneveld maar tot 4 180érs.
Om eerlijk te zijn verwacht ik een niet al te lange wedstrijd en dat MvG dit gemakkelijk wint.
Ik verwacht geen 6 180érs van Barneveld.
Combinatie
15:30 Smith - Van de Pas Most 180érs Smith @ 1.25
20:00 Lewis - Suljovic Winst Lewis @ 1.27
23:00 Van Gerwen - Van Barneveld Most 180érs MvG @ 1.38
Odd: 2.19
Veel vertrouwen in bovenstaande combinatie!
De toelichting heb ik eigenlijk van alle 3 de wedstrijden in de singles al gegeven.
NL Fun combinatie
- Klaassen winst @ 1.50
- Van de pas under 4.5 180érs @ 1.73
- Van der voort +2.5 set handicap @ 2.00
- Barneveld Under 5.5 180ers @ 1.73
Odd 8.98 met lage lage inzet!
Nogmaals het is een riskante fun combinatie die ik zelf speel.
Ik vond het leuk om bij iedere NL Wedstrijd iets in combinatie te spelen.
Gelukkig wel een combi van Lewis en Wright binnen.
Hierdoor ga ik vandaag toch meer singles spelen en tippen.
Voor vandaag:
Singles
15:30 Smith - Van de Pas Under 4.5 180érs van de Pas @ 1.73
17:00 Wade - Caven +2.5 set handicap Caven @ 1.90
20:00 Lewis - Suljovic -2.5 set handicap Lewis @ 2.00
23:00 Van Gerwen - Van Barneveld Under 5.5 180ers Barneveld @ 1.73
23:00 Van Gerwen - Van Barneveld winst, highest checkout and most 180érs Van Gerwen @ 2.00
Bovenstaande is geen combinatie maar singles.
De laatste bet is bij Williamhill te spelen.
De rest bij unibet en vele andere bookmakers.
Toelichting
Zoals eerder al in dit topic genoemd gooit van de Pas weinig 180érs.
Tegen van den Bergh van de Pas er ook maar 2 in 6 sets.
Wade heeft nog geen set verloren maar heeft ook niet echt tegenstand gehad.
Newton totaal uit vorm en wedstrijd 1 speelde wade tegen een qualifier.
Het gemiddelde van 95 tegen de qualifier en een gemiddelde van 92 tegen newton.
Caven heeft dezelfde gemiddeles gehaald in beide rondes.
Verder heeft caven zeer goede indruk achter gelaten op de dubbels (60% en 45%).
Ik zie hem wel 2 sets pakken tegen wade.
Lewis speelde gisteren geweldig en zoals gisteren al genoemd weet Lewis altijd te presteren op het WK.
Suljovic vond ik gisteren zeer wisselvallig en ik denk niet dat hij Lewis simpelweg scorend niet bij kan houden.
Barneveld lijkt het 180érs gooien verleert te zijn.
Niet alleen dit toernooi gooit die ze amper maar de toernooien daarvoor loopt het ook al niet.
Eergisteren in de 7 sets thriller met verlenging kwam Barneveld maar tot 4 180érs.
Om eerlijk te zijn verwacht ik een niet al te lange wedstrijd en dat MvG dit gemakkelijk wint.
Ik verwacht geen 6 180érs van Barneveld.
Combinatie
15:30 Smith - Van de Pas Most 180érs Smith @ 1.25
20:00 Lewis - Suljovic Winst Lewis @ 1.27
23:00 Van Gerwen - Van Barneveld Most 180érs MvG @ 1.38
Odd: 2.19
Veel vertrouwen in bovenstaande combinatie!
De toelichting heb ik eigenlijk van alle 3 de wedstrijden in de singles al gegeven.
NL Fun combinatie
- Klaassen winst @ 1.50
- Van de pas under 4.5 180érs @ 1.73
- Van der voort +2.5 set handicap @ 2.00
- Barneveld Under 5.5 180ers @ 1.73
Odd 8.98 met lage lage inzet!
Nogmaals het is een riskante fun combinatie die ik zelf speel.
Ik vond het leuk om bij iedere NL Wedstrijd iets in combinatie te spelen.
Gister een goede dag gehad ondanks Jenkins.
Vandaag genoeg goede bets mogelijk en ik ga zeker de volgende pre bets spelen;
Single bets:
Mervyn King v Jelle Klaasen
- Mervyn King Total Match 180s over 5.5 @1.83
- Total Match 180s over 12.5 @1.91
Ze gooien allebei makkelijk 180 zoals Feyethomas hierboven ook aangeeft. King in de eerste ronde zelfs 8. Partij kan lang duren want ze zijn aan elkaar gewaagd al denk ik dat Klaasen wel de favoriet is in de vorm die die nu heeft.
James Wade v Jamie Caven
- Jamie Caven Total Match 180s over 4.5 @1.91
- Total Match 180s over 9.5 @1.91
Caven gooit makkelijk 180 en Wade is zelf ook goed voor een stuk of 5-6-7. Partij kan lang duren als Caven zijn vorm heeft, vond hem de eerste rond wel goed gooien.
Michael van Gerwen v Raymond van Barneveld
- Michael van Gerwen Win Match and Highest Match Checkout and Most 180s @ 2.20
Uitleg overbodig bij de groene sloopkogel.
Adrian Lewis v Mensur Suljovic
- Adrian Lewis -2.5 sets @ 2.00
- Adrian Lewis Win Match and Highest Match Checkout and Most 180s @ 1.91
Timbarrett zegt het hierboven al, Lewis in deze vorm wint makkelijk van Suljovic. Scorend is die zo veel beter. Hopelijk weet die het weer een hele wedstrijd vol te houden en laat die zich niet van de wijs brengen door een zeer traag spelende Suljovic.
Combo bets:
- Lewis + Anderson most 180'ers @1.73
- Smith + van Gerwen most 180'ers @1.70
Geen uitleg nodig lijkt mij. Enige die deze combo's kan verpesten is van der Voort met een goede dag zoals in de vorige ronde. Toen gooide die voor zijn doen belachelijk veel 180'ers. Zie hem dat niet zo weer doen. Helemaal niet als Anderson in top vorm is vandaag.
- Winst Smith/Lewis/Gerwen @1.82
Ook geen uitleg nodig denk ik. Je kan er ook voor kiezen om Anderson eraan toe te voegen of in te wisselen voor iemand anders maar vind zelf Anderson het grootste risico. Speelt nog niet heel sterk en ik vond van der Voort opvallend goed gooien de vorige ronde. Vandaar dat ik deze 3 kies.
Speel zelf ook nog live, meestal op over/under gemiddelde van spelers. Is live en na 1 of 2 sets beter in te schatten.
Vandaag genoeg goede bets mogelijk en ik ga zeker de volgende pre bets spelen;
Single bets:
- Mervyn King Total Match 180s over 5.5 @1.83
- Total Match 180s over 12.5 @1.91
Ze gooien allebei makkelijk 180 zoals Feyethomas hierboven ook aangeeft. King in de eerste ronde zelfs 8. Partij kan lang duren want ze zijn aan elkaar gewaagd al denk ik dat Klaasen wel de favoriet is in de vorm die die nu heeft.
James Wade v Jamie Caven
- Jamie Caven Total Match 180s over 4.5 @1.91
- Total Match 180s over 9.5 @1.91
Caven gooit makkelijk 180 en Wade is zelf ook goed voor een stuk of 5-6-7. Partij kan lang duren als Caven zijn vorm heeft, vond hem de eerste rond wel goed gooien.
Michael van Gerwen v Raymond van Barneveld
- Michael van Gerwen Win Match and Highest Match Checkout and Most 180s @ 2.20
Uitleg overbodig bij de groene sloopkogel.
Adrian Lewis v Mensur Suljovic
- Adrian Lewis -2.5 sets @ 2.00
- Adrian Lewis Win Match and Highest Match Checkout and Most 180s @ 1.91
Timbarrett zegt het hierboven al, Lewis in deze vorm wint makkelijk van Suljovic. Scorend is die zo veel beter. Hopelijk weet die het weer een hele wedstrijd vol te houden en laat die zich niet van de wijs brengen door een zeer traag spelende Suljovic.
Combo bets:
- Lewis + Anderson most 180'ers @1.73
- Smith + van Gerwen most 180'ers @1.70
Geen uitleg nodig lijkt mij. Enige die deze combo's kan verpesten is van der Voort met een goede dag zoals in de vorige ronde. Toen gooide die voor zijn doen belachelijk veel 180'ers. Zie hem dat niet zo weer doen. Helemaal niet als Anderson in top vorm is vandaag.
- Winst Smith/Lewis/Gerwen @1.82
Ook geen uitleg nodig denk ik. Je kan er ook voor kiezen om Anderson eraan toe te voegen of in te wisselen voor iemand anders maar vind zelf Anderson het grootste risico. Speelt nog niet heel sterk en ik vond van der Voort opvallend goed gooien de vorige ronde. Vandaar dat ik deze 3 kies.
Speel zelf ook nog live, meestal op over/under gemiddelde van spelers. Is live en na 1 of 2 sets beter in te schatten.
Jelle Klaasen - Full Sweep (Win match, highest checkout, most 180s)
3.75
Michael Smith v Benito van de Pas
Michael Smith - Full Sweep (Win match, highest checkout, most 180s)
2.2
James Wade v Jamie Caven
James Wade - Full Sweep (Win match, highest checkout, most 180s)
3.25
beetje laat met delen.
Gister speelde ik hetzelfde met lewis,wright,taylor maar dan in combo. nu in trixie omdat deze wedstrijden moeilijker zijn!
speel deze in een trixie. 5 euro per bet.
maximale winst is 272!
Jelle Klaasen - Full Sweep (Win match, highest checkout, most 180s)
3.75
Michael Smith v Benito van de Pas
Michael Smith - Full Sweep (Win match, highest checkout, most 180s)
2.2
James Wade v Jamie Caven
James Wade - Full Sweep (Win match, highest checkout, most 180s)
3.25
beetje laat met delen.
Gister speelde ik hetzelfde met lewis,wright,taylor maar dan in combo. nu in trixie omdat deze wedstrijden moeilijker zijn!
speel deze in een trixie. 5 euro per bet.
maximale winst is 272!
Weet iemand misschien nog een andere bookmaker met goede inzet mogelijkheden voor het darten behalve unibet.. Dankjewel