Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik had ook match treble gepakt van Van Gerwen Timbarrett, maar hij is nu void bij WilliamHill :-@

edit: is weer teruggezet naar winst, ik schrok al
0 Vind ik leuk's
Toch een goede dag met darten gehad.

Beaton +2.5 goed, MvG Treble en de combi met barneveld winst + under 20,5 legs MvG.
Jammer van de niet over 109,5 finish van beaton. Misde geloof ik 116 (of 112) door tegen het ijzer van de dubbel 16 aan te gooien. Van der Voort ook teveel 180érs helaas.

+ Natuurlijk alle NLérs zijn door gegaan gisteren :D
0 Vind ik leuk's
Vanmiddag en vanavond staan een aantal interessante partijen op het programma. Vooral die tussen Jenkins en Webster is er één om naar uit te kijken. Ook zit er mijns inziens veel value op een aantal bets voor deze wedstrijd.

Terry Jenkins - Mark Webster
- Total legs over 24,5 @2.00 (Unibet)
- Total 180s Jenkins over 7,5 @2.10 (Unibet)
- Most 180s Jenkins @1.53 (Unibet)

Zowel Jenkins als Webster won zijn eerste rondepartij op papier vrij eenvoudig (3-1 en 3-0), maar makkelijk ging het allerminst. Beide spelers gooiden een, naar de maatstaven van de PDC, beroerd gemiddelde (Jenkins 89.56, Webster 89.58). Het scorende vermogen van Jenkins (8x 180) en de dubbels van Webster (60%) maakten uiteindelijk het verschil. Daarvoor had Jenkins in totaal 19 legs nodig, terwijl de partij van Webster maar liefst 15 legs in beslag nam. Elke set van Webster zijn wedstrijd eindigde met een beslissende vijfde leg. Dat komt wel vaker voor bij de Welshman, die doorgaans niet zonder slag of stoot een leg afstaat die hij zelf is begonnen, terwijl hij ook niet de man is die iemand vaak breakt. Aangezien ik vanavond een wedstrijd verwacht die erg gelijk op zal gaan, is de bet over 24,5 legs eentje die ik absoluut niet wil laten liggen. Bij een zes- of zevensetter zie ik de bet sowieso gehaald worden. En ik verwacht dat deze partij pas in de zevende set beslist gaat worden.

Mede daarom kies ik ook voor total 180s Jenkins over 7,5. In de eerste ronde gooide hij er al 8 in 19 legs. Vanavond zo goed als zeker meer legs, waardoor ik ook value zie in deze bet. Ik had deze odd ergens rond 1.8 verwacht. Ook speel ik dus most 180s Jenkins, omdat hij bekend staat als een speler die ze makkelijk gooit. In tegenstelling tot Webster, die het niet moet hebben van de 180'ers. Hij gooide in zijn eerste ronde slechts 3 keer 180.

Ook speel ik nog:
- Most 180s during afternoon Jenkins @3.25 (Unibet)
- Correct score Jenkins - Webster 4-3 @5.50 & correct score Jenkins - Webster 3-4 @6

De enige die vanmiddag meer 180s kan gooien dan Jenkins is Alan Norris. Maar ik denk niet dat Norris een hele lange partij staat te wachten tegen Joe Murnan. Een andere mogelijkheid is dat David Pallet de meeste maximale scores gaat gooien, maar in tegenstelling tot zijn eerste rondepartij (tegen Kim Huybrechts), kan hij tegen Mensur Suljovic niet zijn eigen spel spelen. De Oostenrijker staat erom bekend wisselende tempo's te gooien, wat het aantal 180s van Pallet niet ten goede zal komen. Vandaar de pick Jenkins, die volgens mij veel legs gaat krijgen om 180s te gooien. Tot slot pak ik ook de correct score 4-3 winst voor Jenkins en 4-3 verlies voor Jenkins, omdat ik een beslissende zevende set verwacht en de odds te mooi zijn om te laten liggen.

Veel succes als je meespeelt. Op- of aanmerkingen zijn welkom.
0 Vind ik leuk's
Middag Sessie
Norris - Joe Murnan -1.5 Set handicap Norris @ 1.72
Pallett - Suljovic Leg 1 under 0,5 180érs @ 1.42

Odd: 2.45

Mocht je geen handicap kunnen pakken bij Norris dan eventueel voor de winst gaan.

Toelichting
Norris de grote favoriet voor mij deze partij.
Hij won 3-0 van thornton, dan speelde thornton weleens waar niet de beste wedstrijd maar Norris kwam wel met een nette 97 gemiddeld.
De partij van Murnan was spannend tegen Hamilton maar tegelijkertijd ook erg slecht. Murnan een gemiddelde van 86.
Deze speel ik bij Marathonbet omdat ik hier -1.5 set handicap kan spelen.
Bij unibet dien je deze -2.5 te nemen en mogelijk red die dat wel maar vind het dan toch iets riskant.

Williamhill bied deze -1.5 set handicap geloof ik ook aan.
Op unibet eventueel gewoon winst pakken en geen -2.5 set handicap.

Betreft de under 0,5 180érs in leg 1:
In leg 1 wordt over het algemeen niet heel gauw een 180ér gegooid. Verder gooit Suljovic in een wedstrijd nooit veel 180érs maar de lijn voor een under vind ik dan net weer te laag. Suljovic is een vervelende speler die het spel ook loopt te vertragen, verder is het niet de snelste gooier dus ik verwacht dat pallet wel ff aan het ritme moet wennen. Ik vind de odd dus een mooie opvuller bij de combi.

Avond Sessie

Avond sessie - Handicap
20:00 Wright - Ronny Huybrechts -2.5 set handicap Wright @ 1.53
21:30 Lewis - Gilding -2.5 set handicap Lewis @ 1.61

Odd: 2.46

Toelichting
Ronnie Huybrechts gooide een slechte wedstrijd, maar had het geluk dat Winstanley net zo slecht speelde. In een thriller wist hij deze partij te pakken en speelt nu tegen Wright die met name het laatste half jaar weer in top vorm is.

Lewis speelde een goede eerste wedstrijd tegen de bijna 100 gemiddeld aan en weet op het WK meestal wel te presteren. Hij kan een heel jaar slecht gooien, maar op het WK laat die het bijna ieder jaar weer zien. Gilding kent een slechte laatste half jaar en verwacht dan ook dat hij deze partij makkelijk verliest.

Bij zowel Lewis als Wright is denk ik het niveauverschil te hoog is.
De tegenstanders zie ik maximaal maar 1 set pakt.

Avond Sessie - Spelers Checkout
21:30 Lewis - Gilding Over 118,5 checkout Lewis @ 1.73
23:00 Taylor - Painter Over 105,5 checkout Painter @ 1.80

Odd: 3.11

Deze odds zijn ook leuk om single te spelen.
Doe je ze in combi dan niet al te high stake.

Toelichting
Lewis gooit de triples gemakkelijk en had nog een dikke finish in de vorige partij.

Painter is echt geen nietsnuts en redelijk sterk op de dubbels.
Hij heeft veel ervaring en over 105,5 vind ik een erg lage lijn.
Taylor is niet in goede doen, was zelfs negatief over zichzelf in een interview achteraf zijn vorige partij en blijft constant met pijlen wissleen

Middag + Avond Sessie - Most 180érs

Most 180érs
15:30 Jenkins - Webster Most 180érs Jenkins @ 1.53
21:30 Lewis - Gilding Most 180érs Lewis @ 1.42

Odd: 2.17

Lewis denk ik geen toelichting nodig.

Webster is niet echt de man van de 180érs.
Hij gooit ongeveer zo'n 3 180érs gemiddeld in een wedstrijd.
Mark Webster is meer dan man van de dubbels.
Jenkins had er in de laatste partij maarliefst 8.
Of hij er weer zoveel gooit is de vraag maar ik zie hem er meer gooien dan Webster.
0 Vind ik leuk's
roanb:
Vanmiddag en vanavond staan een aantal interessante partijen op het programma. Vooral die tussen Jenkins en Webster is er één om naar uit te kijken. Ook zit er mijns inziens veel value op een aantal bets voor deze wedstrijd.

Terry Jenkins - Mark Webster
- Total legs over 24,5 @2.00 (Unibet)
- Total 180s Jenkins over 7,5 @2.10 (Unibet)
- Most 180s Jenkins @1.53 (Unibet)

Zowel Jenkins als Webster won zijn eerste rondepartij op papier vrij eenvoudig (3-1 en 3-0), maar makkelijk ging het allerminst. Beide spelers gooiden een, naar de maatstaven van de PDC, beroerd gemiddelde (Jenkins 89.56, Webster 89.58). Het scorende vermogen van Jenkins (8x 180) en de dubbels van Webster (60%) maakten uiteindelijk het verschil. Daarvoor had Jenkins in totaal 19 legs nodig, terwijl de partij van Webster maar liefst 15 legs in beslag nam. Elke set van Webster zijn wedstrijd eindigde met een beslissende vijfde leg. Dat komt wel vaker voor bij de Welshman, die doorgaans niet zonder slag of stoot een leg afstaat die hij zelf is begonnen, terwijl hij ook niet de man is die iemand vaak breakt. Aangezien ik vanavond een wedstrijd verwacht die erg gelijk op zal gaan, is de bet over 24,5 legs eentje die ik absoluut niet wil laten liggen. Bij een zes- of zevensetter zie ik de bet sowieso gehaald worden. En ik verwacht dat deze partij pas in de zevende set beslist gaat worden.

Mede daarom kies ik ook voor total 180s Jenkins over 7,5. In de eerste ronde gooide hij er al 8 in 19 legs. Vanavond zo goed als zeker meer legs, waardoor ik ook value zie in deze bet. Ik had deze odd ergens rond 1.8 verwacht. Ook speel ik dus most 180s Jenkins, omdat hij bekend staat als een speler die ze makkelijk gooit. In tegenstelling tot Webster, die het niet moet hebben van de 180'ers. Hij gooide in zijn eerste ronde slechts 3 keer 180.

Ook speel ik nog:
- Most 180s during afternoon Jenkins @3.25 (Unibet)
- Correct score Jenkins - Webster 4-3 @5.50 & correct score Jenkins - Webster 3-4 @6

De enige die vanmiddag meer 180s kan gooien dan Jenkins is Alan Norris. Maar ik denk niet dat Norris een hele lange partij staat te wachten tegen Joe Murnan. Een andere mogelijkheid is dat David Pallet de meeste maximale scores gaat gooien, maar in tegenstelling tot zijn eerste rondepartij (tegen Kim Huybrechts), kan hij tegen Mensur Suljovic niet zijn eigen spel spelen. De Oostenrijker staat erom bekend wisselende tempo's te gooien, wat het aantal 180s van Pallet niet ten goede zal komen. Vandaar de pick Jenkins, die volgens mij veel legs gaat krijgen om 180s te gooien. Tot slot pak ik ook de correct score 4-3 winst voor Jenkins en 4-3 verlies voor Jenkins, omdat ik een beslissende zevende set verwacht en de odds te mooi zijn om te laten liggen.

Veel succes als je meespeelt. Op- of aanmerkingen zijn welkom.

Thnx voor de tips, ik speel ze mee.

Timbarrert, jij nog tips voor vandaag?
0 Vind ik leuk's
Net geplaatst Alex.
Mogelijk volgt er nog meer maar dat wat ik nu heb speel ik in ieder geval.
0 Vind ik leuk's
Sorry, helemaal overheen gekeken! bedankt! :)
0 Vind ik leuk's
Ik zie bij de middag partijen weinig value, ik ga vooral kijken wat ik live kan spelen.

Middag Sessie:

Alle partijen kunnen alle kanten op, al vind ik Norris en Jenkins wel de favorieten.

- Terry Jenkins v Mark Webster Most 180'ers Jenkins @1.61

Je moet Webster zeker niet onderschatten qua 180'ers, hij is de laatste toernooien redelijk tot goed aan het gooien en gooit de 180'ers ook wel redelijk.
Toch gooit Jenkins ze makkelijker en denk wel dat hij de meeste gooit.

- David Pallett v Mensur Suljovic Suljovic over 3.5 180'ers @1.67

Suljovic gooit niet veel 180'ers over het algemeen maar deze partij kan lang duren en ik zie hem dan wel minimaal 4 180'ers gooien.

Alle bets bij William Hill.

Later vandaag post ik mijn avond bets.

0 Vind ik leuk's
Mannen, ik ben bezig mn tips te posten in mijn topic.

Alvast voordat het te laat is:

Norris over 5.5 180s @1.72 4/10 Bwin

&

Norris wint @1.30, Lewis highest 3-darts avg @1.30 & Wright highest 3-darts avg @1.25. Total odd @2.11 5/10 Bwin
(zeer veel vertrouwen in deze bet)

Edit: tips geplaatst. Leuk om jullie tips te zien, zitten enkele zeer mooie bij!
0 Vind ik leuk's
Balen, gooide beide drama eerste leg. Weinig triples, Pallett zelfs na 9 pijlen geen triple geraakt. En dan nog helaas de 180
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.