Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ben het eens met brad-frenkie , die under bij newton snap ik en je u30,5 total 180 tonight snap ik ook alleen onderschat john rowdy rodriquez niet... ik speel bij chisnall over 120,5 check out @unibet 1,80
0 Vind ik leuk's
Ik ga met Ptuinga mee betreft de under 8.5 180érs in totaal bij newton wedstrijd @ 1,65.
Deze speel ik in combinatie met Ronnie Huybrechts +1.5 set handicap @ 1.44

Totale odd: 2.38

De under 180érs vind ik wat rskant bij Chisnall.
Rodriquez gooit ze toch regelmatig, hier de laatste 3 wedstrijden van rodriquez:
- Bunting - Rodriquez in 10 legs gooide rodriquez 4 180érs.
- Whitlock - Rodriquez in 10 legs gooide rodriquez 2 180érs.
- Taylor - Rodriquez in 7 legs gooide rodriquez 4 180érs

Minimaal 9 legs deze wedstrijd en zeker geen garantie dat Rodriquez weer veel 180érs gooit maar hij gooit er meestal toch een aantal wat. Chisnall gooit ze meestal vrij eenvoudig. Ligt ook beetje aan de lengte van de wedstrijd maar soms heb je van die dagen dat chisnall zo goed als iedere leg een 180ér gooit.
0 Vind ik leuk's
Jullie hebben gelijk dat Rodriguez een talent is en best wel een pijltje kan gooien maar heb nog niet heel veel bijzonders van hem gezien op tv toernooien dit jaar. Chisnall is in goede doen gewoon 3 klasse beter en aardig in vorm dit jaar.

Ben het eens met jullie dat dit het grootste risico van de avond is maar ik gok op een partij die niet heel veel sets/legs in beslag zal nemen. Alleen van gerwen /whitlock / evans hebben tot nu toe die 180'ers gegooid en dat was omdat die partij nog extra lang duurde.

Op check-outs inzetten ben ik geen fan van maarten, vind persoonlijk dit risico een stuk groter dan inzetten op 180'ers.

Succes vanavond!
0 Vind ik leuk's
ptuinenga:
Jullie hebben gelijk dat Rodriguez een talent is en best wel een pijltje kan gooien maar heb nog niet heel veel bijzonders van hem gezien op tv toernooien dit jaar. Chisnall is in goede doen gewoon 3 klasse beter en aardig in vorm dit jaar.

Ben het eens met jullie dat dit het grootste risico van de avond is maar ik gok op een partij die niet heel veel sets/legs in beslag zal nemen. Alleen van gerwen heeft tot nu toe die 7 180'ers gegooid en dat was omdat die partij nog extra lang duurde.

Op check-outs inzetten ben ik geen fan van maarten, vind persoonlijk dit risico een stuk groter dan inzetten op 180'ers.

Succes vanavond!

Was Chisnall -1.5 set handicap misschien niet wat geweest?
Misschien dat je under gewoon goed gaat hoor, vind de under 180érs daar een riskante bet maar zeker niet kansloos ofzo.
Zelf als ik je beschrijving lees en je zegt dat je chisnall 3 klasse beter vind dan was de handicap met een vergelijkbare odd misschien beter geweest.
Dan mag die zelfs 1 set verliezen.
0 Vind ik leuk's
Ik speel ook Cristo Reyes over 91,5 3 dart average @ 1,85 (bwin)

Gewoon omdat hij de laatste wedstrijden al heeft laten zien dat hij dit kan gooien.
0 Vind ik leuk's
Ja das was ook een goede geweest Timbarrett en iets minder risicovol denk ik zelfs, stom dat k daar niet aan gedacht heb.

@Kleij

Dat is een goede TIP en raad ook iedereen aan die te spelen. Deze is ook te spelen bij Jenkins vind ik :

Terry Jenkins (ENG) 3-dart average over 92,5 @1.72 (bwin)

0 Vind ik leuk's
Mooi Tips jongs bedankt , heb Hendy gepakt -1,5 bij Chisnal en winst Reyes voor @2.62 ....
0 Vind ik leuk's
Die tips over het gemiddelde kijk ik even aan, vind dit op voorhand voor de meeste spelers lastig te voorspellen. Hier trouwens een overzicht van de gemiddeldes tot nu toe: http://www.dartsdatabase.co.uk/FixtureList.aspx?EventKey=6236&showAverages=Y

Ik heb voor morgen alvast most 180s Hopp staan op 4/10 tot nu toe(rond de @1.80-1.90). Van de Pas gooit niet veel 180s vanwege zijn stijl die de triple vaak blokkeert zodat hij uitwijkt naar de T19 terwijl Hopp de 180s vrij gemakkelijk gooit. Volgens mij zit hier veel value op, wat denken jullie?
0 Vind ik leuk's
Wat een bagger partijen gister zeg en wat een bout niveau. Winstanley die totaal he-le-maal niks gooit maar wel 9 180'ers en daardoor mijn evening 180 bet verkloot. Reyes en Jenkins met droevige gemiddeldes.
Gelukkig toch nog 2/4 bets gewonnen en daardoor quitte gespeeld.

Voor de wedstrijden van vanavond zie ik weinig goede bets en speel ik alleen deze combi:

-- Lewis most 180'ers @1.33
-- Klaasen wint @1.44

Maakt samen een odd van 1.92

Lewis gooit normaal een stuk meer 180'ers dan Dekker en als Klaasen goed niveau gooit (wat die de laatste tijd doet) moet die deze partij gewoon winnen.

Edit: voor de mensen die bij Bwin spelen misschien nog een risico bet:

-- Jelle Klaasen 3-dart average over 93.5 @1.85

Risico bet omdat de gemiddeldes dit toernooi mij nog tegenvallen bij de meeste spelers.
Gister als goed voorbeeld met Reyes en Jenkins.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.