Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Laten we hopen op een mooi avondje mannen! Ik heb er in ieder geval zin in!

Jullie tips voor vanavond zien er redelijk uit, maar ik vind de odds op bijvoorbeeld winst voor Van de Pas (ik heb behoorlijk vertrouwen in Hopp namelijk) en Klaasen te laag om ze mee te spelen. Van de 3-dart average bets zou ik nog even afblijven, met het spel in de 1e ronde weet je het namelijk nooit.
0 Vind ik leuk's
Ik tip gilding +1.5 @1,44

Gilding tegen price is een 50/50 match en gilding is helemaal niet kansloos dus vandaar prima speelbaar
0 Vind ik leuk's
Mmm lastig rvriend. Ik zie Price de wedstrijd winnen. Vind dat Gilding op een korte opleving een aantal jaar geleden na, een erg matige speler is. Ik ga voor Price winst @1,74
0 Vind ik leuk's
Bij Pokerstars!

TREBLE 20
Place three $/£/€20 bets in a day on the PDC World Championship - between December 17 and January 2 - and get a $/£/€20 Free Bet to use on the competition the next day.

Met de volgende voorwaarden:
- Customers may qualify for this offer once.
- Applies to any bets placed on PDC World Championship darts from December 17 - January 2 only.
- A minimum of three bets of $/£/€20 or more must be placed in a day to qualify for the offer (Between 00:00-23:59 GMT).
- Applies to singles and multiples.
- For multiples to qualify, all legs must be on darts markets.
- Max Free Bet of $/£/€20 per customer.
- Bets placed with Free Bets, bets that are cashed out, and void bets will not qualify.
- Minimum odds of 1.50 (1/2) apply to all qualifying singles and multiples bets.
- Free Bets will be credited by 1pm the next day and must be used on the day of credit. Please note: Qualifying bets placed on the 23rd, 24th and 25th December will be credited on the 26th December for use that day and qualifying bets on the 30th and 31 December will be credited on the 1st January for use that day.
- Your Free Bet will be credited in the currency of your stake. If you change your currency after qualifying for a Free Bet, your Free Bet will be located under the currency of the original stake.
- Your Free Bet must be used on a single selection with odds of 1.50 (1/2) or greater which is the exact same amount as your stake on the qualifying bet.
- This offer is not available for use in conjunction with any other promotions run by us. Bets placed with any Free Bet voucher offered from any other of our promotions will not qualify for this offer.
- We reserve the right to amend these rules at any time and in the event of any dispute our decision is final.
- Where there is evidence that a series of bets, placed by individual customers on the same outcome, are linked through a referring website, messaging service, arbitrage alert service or betting system, we reserve the right not to offer the Free Bet to those customers at its sole discretion.
0 Vind ik leuk's
Goedenavond (y)

Gister best een lekker avondje, darts gehad.

Ik speel vanavond:
Price winst @1,60
benito-hopp: over 4,5 sets @2,55. (Hopp is geen verkeerde speler en denk dat ze gelijk op gaan)
Lewis-dekker: Lewis -2,5 @2. (Lewis is een van de kanshebbers, op de titel te pakken dit jaar en ik denk, dat hij best wel eens een kans gaat maken. Dekker vindt ik zelf geen geweldige speler. Easy win dus) Funbetje: lewis over 114,5 finish.
klaasen-Cullen: Speel ik winst Klaasen @1,44. Klaasen staat laatste tijd aardig te gooien. Cullen ken ik niet heel goed. Dus ik speel deze alleen, puur op gevoel.

Voor de rest, speel ik veel live.

Succes vanavond (y)
0 Vind ik leuk's
Mijn dart bets die ik vanavond speel:

- Ricky Evans v Jamie Caven Total Match 180s Over 11.5 @ 2.00

Ronde 2 dus best of 7 sets. Ik vind de odd behoorlijk hoog bij deze bet. Het zijn 2 spelers die aan elkaar gewaagd zijn en makkelijk 180'ers gooien. Gezien de best of 7 sets zie ik ze samen wel minimaal 12 180'ers gooien.

- Combi bet : Anderson to win en Chisnall most 180'ers @1.56

Denk niet dat deze bet uitleg nodig heeft.

Alle bets bij William Hill
0 Vind ik leuk's
http://i68.tinypic.com/ww1654.png">

Hollandse dag! Maar liefst 4 Nederlanders in actie vandaag:
In de middag spelen van der Pas en van der Voort
In de avond spelen van Gerwen en van Barneveld

Opwarmertje nr. 1 voor NL begint
14:00 Michael Smith - Steve Beaton +2.5 set handicap Beaton

Odd: 1.90

Toelichting
De odd voor beaton minstens 2 sets winnen uit een best of 7 sets (wie de eerste 4 set heeft) vind ik erg hoog.
Beaton gooit over het algemeen redelijk constant en komt bijna iedere wedstrijd tot een nette 95 gemiddeld.
Smith heeft erg veel talent maar is niet altijd even stabiel, heeft er veel wisselvallige wedstrijden tussen zitten.
Als Smith zijn dag heeft dan gaat hij helemaal los en dan is hij moeilijk te stoppen maar laat vaak nog steekjes liggen op de dubbels.
Beaton heeft erg veel ervaring op het podium en door zijn constantheid zie ik hem minstens 2 sets pakken.

Opwarmertje nr. 2 voor NL Begint
14:00 Michael Smith - Steve Beaton Over 109,5 checkout Beaton

Odd: 1.80

Toelichting
Beaton heeft er bijna iedere wedstrijd wel een leuke finish tussen zitten.

Uit de laatste 4 wedstrijden:
- De vorige wedstrijd een 164 finish
- De wedstrijd daarvoor een 132 finish
- De wedstrijd daarvoor een 116 finish
- De wedstrijd daarvoor een 117 finish

110 is al niet zoveel en wij zijn gegarandeerd van minstens 12 legs, waarschijnlijk zelfs een stuk meer.

NL Middagsessie - 180érs
Van den Bergh - Van de Pas Under 10,5 180érs @ 1.73
Van den Voort - Kyle Anderson Under 6.5 180érs van den Voort @ 1.67

Odd: 2.89

Toelichting
Ik vind de notering te laag om winst te spelen bij deze 2 NLérs. Anderson kan een aardig potje darten, gooit de 180érs gemakkelijk en heeft al mooie overwinningen dit jaar. Van den Bergh speelde een top eerste wedstrijd en van der Pas vond ik tegenvallen. Ik zie ze eigenlijk wel allebei winnen maar dat kan ook zijn omdat ik een NL'er ben en het misschien iets minder objectief bekijk.

Van den Voort gooit over het algemeen niet heel veel 180érs in een wedstrijd.
In de laatste wedstrijd gooide hij er 3 wat opzich niet slecht is uit 3 (korte) sets.
De wedstrijd daarvoor in 16 legs gooide hij er ook er 3.
De wedstrijden daarvoor 2 en 0 180érs.
Dus over het algemeen gooit hij er niet zoveel.

Benito van de pas in de laatste wedstrijd tegen Hopp maar 2 180érs.
De 4 wedstrijden daarvoor: 3, 2, 2, 1, 180érs.
Van den Bergh speelde de eerste ronde een top wedstrijd met 4 180érs.
De wedstrijd (andere toernooi) daarvoor gooide hij echter maar 0 180érs.
Als ik eerlijk moet zijn denk ik dat van den Bergh een uitschieter had ronde 1.
Ik vraag me af of hij het goede niveau voort kan zetten, normaal gooit hij toch stukken minder.
Ik zie in totaal niet meer dan 10 180érs komen gezien beide heren deze over algemeen niet veel gooien.

NL Avondsessie - Combinatie
20:00 Van Barneveld - Bunting Winst van Barneveld @ 1.53
23:00 Van Gerwen - Webster Under 20,5 legs @ 1.73

Odd: 2.65

Bunting draait een zeer slecht seizoen en zoals sommige misschien weten is Bunting een grote fan van Van Barneveld. Mogelijk dat hij hierdoor ook nooit van Barneveld heeft weten te winnen uit de 4 televisie toernooi wedstrijden. Hij speelt wel tegen zijn idool.

Van Gerwen niet een al te beste eerste partij, echter verwacht ik dat die hierdoor extra scherp is. Ik zie MvG dit wel eenvoudig winnen en in ieder geval 12 legs naar hem toe gaan. Dat betekend dat webster er 8 mag winnen. Oke in set verband zit het natuurlijk iets anders in elkaar als Webster een set wint. Misschien doet die dat ook wel en dan nog zou deze bet goed kunnen gaan. Vandaar dat ik voor de under 20,5 legs ga en niet -3.5 set handicap.

NL Van Gerwen
23:00 Van Gerwen - Darren Webster Most 180érs, highest checkout & winst van Gerwen

Odd: 1.73
Bookmaker voor deze bet: Williamhill

Toelichting
Heeft denk ik geen verdere toelichting nodig.
0 Vind ik leuk's
Vandaag Vince to win at 1.68
0 Vind ik leuk's
Paar goede picks Timbarrett.
Zelf sla ik de partij Smith - Beaton over, het ligt er allemaal maar net aan wat voor een dag Smith heeft.

Ik pak vandaag de volgende bets:

- Van den Bergh vs Van de Pas Under 10,5 180érs @ 1.80

Zie uitleg Timbarrett hieboven.

- Vincent van der Voort vs Kyle Anderson Player With Most 180s Anderson @1.80

Ook voor deze bet verwijs ik naar de uitleg van Timbarrett hierboven, ik kies alleen voor Anderson meeste 180'ers want deze odd ligt hoger en hij gooit ze gewoon vrij makkelijk.

- Raymond van Barneveld vs Stephen Bunting Player With Most 180s Bunting @2.00

Behoorlijk hoge odd al zeg ik het zelf. Bunting gooit makkelijk 180'ers en ookal heeft die een slecht jaar achter de rug en wint die zelden van Van Barneveld, ik zie hem wel meer 180'ers gooien.

- Van Gerwen vs Darren Webster Most 180érs, highest checkout & winst van Gerwen @1.73
en Total Legs under 20.5 @1.73

Edit: heb ook nog bij de partij Wade - Newton most 180's Wade @1.67 gepakt.

Alle bets bij William Hill

0 Vind ik leuk's
timbarrett:
http://i68.tinypic.com/ww1654.png">

Opwarmertje nr. 2 voor NL Begint
14:00 Michael Smith - Steve Beaton Over 109,5 checkout Beaton

Odd: 1.80

Toelichting
Beaton heeft er bijna iedere wedstrijd wel een leuke finish tussen zitten.

Uit de laatste 4 wedstrijden:
- De vorige wedstrijd een 164 finish
- De wedstrijd daarvoor een 132 finish
- De wedstrijd daarvoor een 116 finish
- De wedstrijd daarvoor een 117 finish

110 is al niet zoveel en wij zijn gegarandeerd van minstens 12 legs, waarschijnlijk zelfs een stuk meer.

Deze is jammer Timbarrett, had je em bij william hill gepakt over 107.5 checkout dan heb je hem gehad.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.