Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
12/29/2015 2:15:00 PM
PDC Wereldkampioenschap Mervyn King (ENG) - Jelle Klaasen (NED)
Juiste score
2-4
CANCELLED
Odd. 8.00
Iemand enig idee waarom de bet gecancelled is?
PDC Wereldkampioenschap Mervyn King (ENG) - Jelle Klaasen (NED)
Juiste score
2-4
CANCELLED
Odd. 8.00
Iemand enig idee waarom de bet gecancelled is?
We're gonna kill the bookies !
alex1993:
Tips voor vanavond?
Tips voor vanavond?
Denk zelf lastige partijen vanavond om te betten. Wellicht even live volgen en dan live betten, maar ik wacht gerust de tips in deze topic af.
Meestal komen Timbaret, Brad-frenk of PTUINENGA wel met wat tips, hoop vandaag weer want heb er weer zin in vanavond mooie potjes.
Ik heb iniedergeval kleine low stake funbet op Jelle staan, hoop op een stunt vanwege de matige Taylor.
Ik heb iniedergeval kleine low stake funbet op Jelle staan, hoop op een stunt vanwege de matige Taylor.
Ik speel vanavond i.i.g. de volgende pre bets:
- Chisnall most 180 @1.50
- Norris most 180 @1.50
Gewoon omdat deze spelers normaal meer 180'ers gooien dan hun tegenstander.
- Jelle Klaasen 3 Dart Average over 94.5 @1.83
Klaasen het hele jaar al in vorm. Gooide de eerste ronde boven de 100 gemiddeld. Gister gooide hij een mindere partij, daardoor zijn gemiddelde wat lager (93.56).
Hij krijgt het heel lastig en ik denk zelf dat Taylor wint, hoop dat ze elkaar naar een hoog gemiddelde zullen stuwen.
Verder zijn het idd lastige partijen om pre bets op te spelen vind ik. Zal ook voornamelijk live gaan betten.
Bets bij William Hill.
- Chisnall most 180 @1.50
- Norris most 180 @1.50
Gewoon omdat deze spelers normaal meer 180'ers gooien dan hun tegenstander.
- Jelle Klaasen 3 Dart Average over 94.5 @1.83
Klaasen het hele jaar al in vorm. Gooide de eerste ronde boven de 100 gemiddeld. Gister gooide hij een mindere partij, daardoor zijn gemiddelde wat lager (93.56).
Hij krijgt het heel lastig en ik denk zelf dat Taylor wint, hoop dat ze elkaar naar een hoog gemiddelde zullen stuwen.
Verder zijn het idd lastige partijen om pre bets op te spelen vind ik. Zal ook voornamelijk live gaan betten.
Bets bij William Hill.
Phil Taylor - Jelle Klaasen
Highest Jelle Klaasen Checkout U/O 100.5
Over 100.5; 1.50
Betfair
Highest Jelle Klaasen Checkout U/O 100.5
Over 100.5; 1.50
Betfair
Zie mijn topic voor 2 bets voor vanavond. Ik ben het overigens met PTuinenga eens dat de matches vrij lastig te voorspellen zijn op voorhand, dus zet niet teveel in.
Hele lastige partijen vandaag, stuk voor stuk.
Deze speel ik:
Combinatie
20:10 Wright - Chisnall over 5.5 sets @ 1.53
21:30 Norris - Webster Norris most 180érs @ 1.44
Odd: 2.20
Korte toelichting:
Wright en Chisnall beide darters met beide hoge gemiddelde, ik verwacht hier een close/spannende partij.
Norris gooit de 180érs gemakkelijk, in de laatste partij in 5 sets maar liefst 11, webster gooit de 180érs niet heel veel.
Single
23:00 Taylor - Klaassen +2.5 set handicap Klaassen
Odd: 1.80
Toelichting:
Taylor nog steeds erg matig in zijn partijen, in zijn laatste partij gooide hij 92 gemiddeld.
Hij is teveel bezig met zijn pijlen verwisselen en dat maakt het niet beter, ook de dubbels lopen niet.
Klaassen in een lekkere vorm en vaak sterk in de dubbels (laatste partij vielen de dubbels dan wel tegen).
Ik verwacht dat klaassen de taylor in deze vorm scorend gewoon bij kan houden en minstens 2 sets afpakt.
De winst betwijfel ik.. hij is er wel toe in staat maar dan moet het nog net wat beter.
Deze speel ik:
Combinatie
20:10 Wright - Chisnall over 5.5 sets @ 1.53
21:30 Norris - Webster Norris most 180érs @ 1.44
Odd: 2.20
Korte toelichting:
Wright en Chisnall beide darters met beide hoge gemiddelde, ik verwacht hier een close/spannende partij.
Norris gooit de 180érs gemakkelijk, in de laatste partij in 5 sets maar liefst 11, webster gooit de 180érs niet heel veel.
Single
23:00 Taylor - Klaassen +2.5 set handicap Klaassen
Odd: 1.80
Toelichting:
Taylor nog steeds erg matig in zijn partijen, in zijn laatste partij gooide hij 92 gemiddeld.
Hij is teveel bezig met zijn pijlen verwisselen en dat maakt het niet beter, ook de dubbels lopen niet.
Klaassen in een lekkere vorm en vaak sterk in de dubbels (laatste partij vielen de dubbels dan wel tegen).
Ik verwacht dat klaassen de taylor in deze vorm scorend gewoon bij kan houden en minstens 2 sets afpakt.
De winst betwijfel ik.. hij is er wel toe in staat maar dan moet het nog net wat beter.