Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
timbarrett:
Hele lastige partijen vandaag, stuk voor stuk.

Deze speel ik:

Combinatie
20:10 Wright - Chisnall over 5.5 sets @ 1.53
21:30 Norris - Webster Norris most 180érs @ 1.44

Odd: 2.20

Korte toelichting:
Wright en Chisnall beide darters met beide hoge gemiddelde, ik verwacht hier een close/spannende partij.
Norris gooit de 180érs gemakkelijk, in de laatste partij in 5 sets maar liefst 11, webster gooit de 180érs niet heel veel.

Nou Tim ik tip exact dezelfde combo dus dat moet goed komen straks (y)
0 Vind ik leuk's
haha Brad die chisnall wright is in ieder geval dik binnen.. wat een pot
0 Vind ik leuk's
Heerlijk alle bets goed + klaassen is door!
En er liggen zeker kansen kwartfinale klaassen
0 Vind ik leuk's
Is er site waar alle stats van dartsmatchen te checken zijn? aantal 180's, gemiddeld aantal punten per beurt,...?
0 Vind ik leuk's
www.dartinfo.nl

De 180's en averages stats zijn alleen van de grote toernooien, maar verder vind ik het een goed bruikbare site.
0 Vind ik leuk's
Op www.PDC.tv staan ook altijd de statistieken van de vorige wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Goed dagje gister! mooie partijen, klaasen door en winst.

Chisnall die voor zijn doen van de vele 140'ers die die gooide te weinig 180'ers maakte, wat die normaal wel doet.
Toen het 3-3 in sets stond bij Taylor - Klaasen high stake op Klaasen ingezet. Liep me ff dun door de broek toen Taylor in die laatste set 2-0 voor kwam, maar gelukkig pakte Klaasen hem alsnog.

Ben van plan om op de volgende bets erg hoog in te zetten, iets wat ik dit toernooi al veel eerder had moeten doen bij de 'zekerheidjes'. Kom ik beetje te laat achter met mijn domme kop.

Wat vinden jullie hiervan?

- Jelle Klaasen 3 dart average over 97.5 @1.83

- Most 180 Anderson + Smith @1.68

0 Vind ik leuk's
Voor morgen:

Combinatie
Anderson - Wade Winst Anderson @ 1.42
Van Barneveld - Smith Most 180érs Smith @ 1.44

Totale odd: 2.04
High Stake

Toelichting
Ondanks de toch wel makkelijke overwinningen ben ik nog steeds niet onder de indruk van Wade.
Caven zetten er niet veel druk op en was scorend minder dan zijn vorige rondes.
Wade die normaal ijzersterk is in de dubbels mist deze toch veel en komt scorend denk toch veel te kort tegen anderson.

Smith gooit de ene 180ér na de andere. Barneveld gooit ze zoals eerder al genoemd niet veel, tegen Van Gerwen wel een aantal maar uit zo'n lange match vallen de aantal 180érs ook aardig tegen ten opzichten van Smith. Ik zie Smith er hier veel meer in gooien.

Combinatie
Norris - Klaassen Highest Average Klaassen @ 1.50
Anderson - Wade Highest Average Anderson @ 1.36

Totale odd: 2.05
High Stake
Te spelen bij Williamhill

Toelichting
Norris gooit veel 180érs maar heeft vele pieken in zijn wedstrijd en heeft nooit echt een overdreven hoge gemiddelde gehad.
Klaassen al 2x boven de 100 gemiddeld geëindigd, mijn verwachting is dat Klaassen boven Norris blijft. Anderson scorend veel beter dan wade en is in top vorm.

Singles
- Anderson - Wade Gary Anderson most 180érs, winst and highest checkout @ 2.62 (Low stake) bij williamhill
- Wright - Lewis Over 140,5 checkout @ 1.90 (Medium stake) bij Marathonbet

Toelichting
Anderson gooit de 180ers gemakkelijker dan wade en verwacht dat wade er scorend niet aan te pas komt.
Ik zie veel meer legs gaan naar Anderson waardoor de kans groter is dat hij de highest checkout heeft. Ook omdat anderson de triples gemakkelijker raakt. Low stake gepakt omdat de highest checkout altijd riskant blijft tegen wade.

Wright tegen Lewis kan een super pot worden, minstens 5 sets (15 legs) en vermoedelijk veel meer.
Lewis in zijn vorige partij al een 161 finish en Wright gooide veel hoge finishes uit (niet over 140,5).
Echter door de lengte van de partij + met deze twee spelers die goed in hoge checkouts zijn verwacht ik deze wel een over.

0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Voor morgen:

Combinatie
Anderson - Wade Winst Anderson @ 1.42
Van Barneveld - Smith Most 180érs Smith @ 1.44

Totale odd: 2.04
High Stake

Toelichting
Ondanks de toch wel makkelijke overwinningen ben ik nog steeds niet onder de indruk van Wade.
Caven zetten er niet veel druk op en was scorend minder dan zijn vorige rondes.
Wade die normaal ijzersterk is in de dubbels mist deze toch veel en komt scorend denk toch veel te kort tegen anderson.

Smith gooit de ene 180ér na de andere. Barneveld gooit ze zoals eerder al genoemd niet veel, tegen Van Gerwen wel een aantal maar uit zo'n lange match vallen de aantal 180érs ook aardig tegen ten opzichten van Smith. Ik zie Smith er hier veel meer in gooien.

Combinatie
Norris - Klaassen Highest Average Klaassen @ 1.50
Anderson - Wade Highest Average Anderson @ 1.36

Totale odd: 2.05
High Stake
Te spelen bij Williamhill

Toelichting
Norris gooit veel 180érs maar heeft vele pieken in zijn wedstrijd en heeft nooit echt een overdreven hoge gemiddelde gehad.
Klaassen al 2x boven de 100 gemiddeld geëindigd, mijn verwachting is dat Klaassen boven Norris blijft. Anderson scorend veel beter dan wade en is in top vorm.

Singles
- Anderson - Wade Gary Anderson most 180érs, winst and highest checkout @ 2.62 (Low stake) bij williamhill
- Wright - Lewis Over 140,5 checkout @ 1.90 (Medium stake) bij Marathonbet

Toelichting
Anderson gooit de 180ers gemakkelijker dan wade en verwacht dat wade er scorend niet aan te pas komt.
Ik zie veel meer legs gaan naar Anderson waardoor de kans groter is dat hij de highest checkout heeft. Ook omdat anderson de triples gemakkelijker raakt. Low stake gepakt omdat de highest checkout altijd riskant blijft tegen wade.

Wright tegen Lewis kan een super pot worden, minstens 5 sets (15 legs) en vermoedelijk veel meer.
Lewis in zijn vorige partij al een 161 finish en Wright gooide veel hoge finishes uit (niet over 140,5).
Echter door de lengte van de partij + met deze twee spelers die goed in hoge checkouts zijn verwacht ik deze wel een over.

Goede combo's weer timba (y) Wil ze graag meespelen. Waar speel jij de eerste combo?
0 Vind ik leuk's
eerste combinatie speel ik bij marathonbet maar de most 180ers smith zal denk ik ook gauw beschikbaar bij unibet komen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.