Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ospro:
hahhahahaa wat zit je er toch weer grandioos naast, genieten.

Je kunt niet alles goed hebben maar Huybrechts speelde gewoon niet zijn spel en dan kun je verliezen van een speler die opeens alles gooit en in de finale niks meer laat zien.
Daarnaast moet je zelf niet doen alsof je steeds alles goed hebt want je brengt het wel zodanig alsof je alles steeds goed hebt in de chat maar mensen kunnen gewoon in dit topic nalezen dat je ongeveer de helft steeds fout hebt. Niet dat het erg is maar doe niet alsof je steeds vrijwel alles goed hebt want dan neemt niemand je op den duur meer serieus. Ik nam je na je verhaal over Reyes al niet meer zo serieus en dat Vinnie wel even zou winnen van John Rowby Rodriquez nog minder maar ach.
Waarom maak je niet een eigen topic aan zoals mij en laat je net als mij zien dat je winstgevend bent wat dan ook controleerbaar is?
Want je komt mij te overmoedig over en wanneer je bets niet lukken reageer je het af om anderen die een bet verkeerd hebben de grond in te drukken en te provoceren.
Ook denk je meer kennis van darts te hebben dan mij maar dat heb jij zeer zeker niet, maar kennis zegt ook niet alles over het goed voorspellen van darten maar jouw onderbouwing bij een bet is zo vaak onzin. Je doet net alsof je vaak spelers hebt zien spelen maar je trapt louter open deuren in met verkeerde informatie.
Reyes zou een slome speler zijn. :s Pipe is sloom maar Reyes niet............ zomaar een voorbeeld van een verkeerde onderbouwing van je.
Dus ik zou zeggen maak een topic en laat maar zien of je echt goed kunt betten en verstand van dingen hebt.
Geen woorden maar daden ;-)
0 Vind ik leuk's
Kerel, ik ga hier niet serieus op in, omdat ik dan constant in de lach schiet om jouw woorden. M'n woorden verdraaien ben je goed in merk ik. Reyes is een slome speler en dat Pipe niet sloom is pretendeert niemand, dus ik ook niet. Ondertussen vragen mensen mij via pm om darttips en bespot men jou. Reyes-Huybrechts verhaal doe je net alsof het een easy game voor kim was, maar iedereen die een beetje verstand van darten heeft zag dat Reyes de partij in handen had, ware het niet dat Kim met een 152 finish het initiatief terug in handen kreeg. Ik laat je voorderest met rust, maar ik zal me niet kunnen beheersen als jij weer live een hopeloze pick erin gooit, dan zal ik je met alle vreugde overrulen. Succes met je verder verdiepen in darten en misschien wordt het ooit nog wat met je picks.
0 Vind ik leuk's
ospro:
Kerel, ik ga hier niet serieus op in, omdat ik dan constant in de lach schiet om jouw woorden. M'n woorden verdraaien ben je goed in merk ik. Reyes is een slome speler en dat Pipe niet sloom is pretendeert niemand, dus ik ook niet. Ondertussen vragen mensen mij via pm om darttips en bespot men jou. Reyes-Huybrechts verhaal doe je net alsof het een easy game voor kim was, maar iedereen die een beetje verstand van darten heeft zag dat Reyes de partij in handen had, ware het niet dat Kim met een 152 finish het initiatief terug in handen kreeg. Ik laat je voorderest met rust, maar ik zal me niet kunnen beheersen als jij weer live een hopeloze pick erin gooit, dan zal ik je met alle vreugde overrulen. Succes met je verder verdiepen in darten en misschien wordt het ooit nog wat met je picks.

Zoals je ziet is mm topic winstgevend, dat ontkennen zou echt raar zijn. En ik volg darten genoeg evenals voetbal. Maar je eigen verlies reageer je op mij af om mij zwart te maken. Zulke mensen herken ik wel hoor ;-) Ik heb niemand nodig voor mijn bets en volg een ander niet eens. Hopelijk ga je gewoon eerlijk een topic maken met je bets en wanneer je hier weer een tipje geeft dat je gewoon eerlijk toegeeft wanneer je er 1 fout hebt.
0 Vind ik leuk's
Je topic winstgevend, komop kerel. Ene keer stake je 5 ek, en als dat fout gaat verhoog je je stake naar 30, dat gaat fout, dan naar 150, gaat fout, dan naar 350, gaat fout, dan naar 500, een keer goed en BOEM opeens winstgevend! Toptipper alert! Komop kerel, neem je jezelf nog serieus? Ik weet niet hoe je er bij komt dat ik verlies maak, maar de laatste tijd - zeker met darten - is het alleen maar winst. Bovendien tip ik vaak odds boven 2.50, in plaats van een huybrechts op 1.44 die met alle moeite nog wint. Niemand neemt jou serieus op dit forum, niemand. Ik raad je aan een ander account aan te maken en daar opnieuw te beginnen met schreeuwen.
0 Vind ik leuk's
roadrunner:
ospro:
ik tip nu alvast Phil Taylor als winnaar van World Matchplay. Ookal hoop ik het niet, de odd van @4.33 (unibet) kan ik niet laten liggen. Phil is op dit toernooi al 7 jaar ongenaakbaar en hij liet op de world cup of darts weer vlagen van z'n briljante spel zien. Er zijn meer kapers op de kust voor de titel, maar @4.33 kan ik niet laten liggen.

Ten tijde van de CL finale tussen Juve en Barca heb ik er al een combi van gemaakt en alleen Taylor moet de Matchplay nog winnen, heb wel een mindere odd van 4 ( unibet) maar Taylor is ook gewoon het beste in vorm en zijn geschiedenis is er altijd goed.

Kidding me, kid?
0 Vind ik leuk's
ospro:
Je topic winstgevend, komop kerel. Ene keer stake je 5 ek, en als dat fout gaat verhoog je je stake naar 30, dat gaat fout, dan naar 150, gaat fout, dan naar 350, gaat fout, dan naar 500, een keer goed en BOEM opeens winstgevend! Toptipper alert! Komop kerel, neem je jezelf nog serieus? Ik weet niet hoe je er bij komt dat ik verlies maak, maar de laatste tijd - zeker met darten - is het alleen maar winst. Bovendien tip ik vaak odds boven 2.50, in plaats van een huybrechts op 1.44 die met alle moeite nog wint. Niemand neemt jou serieus op dit forum, niemand. Ik raad je aan een ander account aan te maken en daar opnieuw te beginnen met schreeuwen.

Met de strategie die ik hanteer is het gewoon tot heden winstgevend. Neemt niet weg dat veel bets verkeerd zijn. Maar daar is de strategie voor.
En of niemand mij serieus neemt dat maakt mij niks uit, want ik ga alleen uit van mijn eigen visie en lees alleen wat van een ander als ik het per toeval tegenkom of een keer uit nieuwsgierigheid. Als je overtuigd bent van je eigen kunnen dan heb je geen houvast van een ander nodig.
En als je mijn hele topic bekijkt dan is alles gewoon te volgen en dan kun je niks anders concluderen dat er een plus staat.
En als jij je winst maakt met odds van 2,5 is dat echt leuk voor je en van harte gegund maar het is nergens af te lezen dat je een plus saldo hebt en men moet het maar aannemen. Maar ik gun je alle winst en hoop voor je dat je miljonair word en veel fans krijgt en de beste word.
En echt waar, je bent de beste dartskenner hier op dit forum en een geweldenaar. (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Roadrunner stop met posten
0 Vind ik leuk's
De hypocrisie druipt er van af, misselijk ventje.
0 Vind ik leuk's
Ik weet niet of jullie het weten maar ik ben de master dartkenner/tipper/expert/king hier. Dus allemaal beter mond houden. (h)
0 Vind ik leuk's
maximus-a3:
Ik weet niet of jullie het weten maar ik ben de master dartkenner/tipper/expert/king hier. Dus allemaal beter mond houden. (h)

(y) het is een eer je voorspellingen te mogen lezen. Jij maakt het waar tenminste dat je een dartsexpert bent.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.