Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ajay070:
En Wright is in topvorm en gooide gister 100+ gemiddeld. Terwijl Bunting niet top was. Ik zie Wright gewoon winnen.

succes! voor mij zijn de odds het niet waard
0 Vind ik leuk's
Gurney-Huybrechts win Huybechts odd 1,44
Huybrechts komt steeds beter in zijn spel de laatste maanden en Gurney is gewoon een mindere darter die scorend minder is. Huybrechts voor een odd van 1,44 is dan ook een leuke voor een combi :)
0 Vind ik leuk's
roadrunner:
Huybrechts komt steeds beter in zijn spel de laatste maanden en Gurney is gewoon een mindere darter die scorend minder is. Huybrechts voor een odd van 1,44 is dan ook een leuke voor een combi :)

(y)
Chizzy wint straks van Huybrechts, ook odd 1,44 en Pipe met 1,8 van vd Pas :)
0 Vind ik leuk's
roadrunner:
roadrunner:

(y)
Chizzy wint straks van Huybrechts, ook odd 1,44 en Pipe met 1,8 van vd Pas :)

(n)
Huybrechts op 1,44 tegen vd Pas. vd Pas is al blij dat die zo ver is gekomen en Huybrechts speelde goed tegen Chizzy, dit mag Huybrechts niet weggeven :) De odd is niet bijster veel maar misschien in een combi leuk of desnoods volle bak erin als je niet veel meer op je bankroll hebt staan :d
0 Vind ik leuk's
hahhahahaa wat zit je er toch weer grandioos naast, genieten.
0 Vind ik leuk's
ospro:
hahhahahaa wat zit je er toch weer grandioos naast, genieten.

Ik denk dat ik de volgende keer het tegenovergestelde ga spelen
0 Vind ik leuk's
Je speelde toch niet mee met hem mag ik hopen? hahaha, ik speel altijd precies het tegenovergestelde, niet uit principe maar gewoon omdat ik altijd precies het andere pick
0 Vind ik leuk's
Haha nee speelde niks, maar had wel al m'n twijfels bij het lezen
0 Vind ik leuk's
ik tip nu alvast Phil Taylor als winnaar van World Matchplay. Ookal hoop ik het niet, de odd van @4.33 (unibet) kan ik niet laten liggen. Phil is op dit toernooi al 7 jaar ongenaakbaar en hij liet op de world cup of darts weer vlagen van z'n briljante spel zien. Er zijn meer kapers op de kust voor de titel, maar @4.33 kan ik niet laten liggen.
0 Vind ik leuk's
ospro:
ik tip nu alvast Phil Taylor als winnaar van World Matchplay. Ookal hoop ik het niet, de odd van @4.33 (unibet) kan ik niet laten liggen. Phil is op dit toernooi al 7 jaar ongenaakbaar en hij liet op de world cup of darts weer vlagen van z'n briljante spel zien. Er zijn meer kapers op de kust voor de titel, maar @4.33 kan ik niet laten liggen.

Ten tijde van de CL finale tussen Juve en Barca heb ik er al een combi van gemaakt en alleen Taylor moet de Matchplay nog winnen, heb wel een mindere odd van 4 ( unibet) maar Taylor is ook gewoon het beste in vorm en zijn geschiedenis is er altijd goed.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.