Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Morgen tot en met Zondag de Japanse Darts masters
Deze is wel het proberen waard.
Van Gerwen to win Japan darts Masters @2,63
Voorderest zijn de quoteringen voor de favorieten echt heel laag. Dus dat wordt live spelen.
Wade - Hashimoto 2 @7,00
Deze is wel het proberen waard.
Van Gerwen to win Japan darts Masters @2,63
Voorderest zijn de quoteringen voor de favorieten echt heel laag. Dus dat wordt live spelen.
Wade - Hashimoto 2 @7,00
Dit weekend is er weer European Darts Tour 6
Kevin mcDine - Daryl Gurney 2 @1,70
In Maart hadden zij al tegen elkaar gespeeld en toen had Gurney 9-1 gewonnen.
Jelle Klaasen - Eddie Dootson @1,30
Jelle is goed bezig, won afgelopen week nog een toernooi waarin hij o.a Adrian Lewis versloeg. Ik zie dat als een zekerheid.
Christian Soethe - Johnny Haines 2 @1,50
Rowby-John Rodriquez - Barrie Bates 1 @1,28
Combi = @4,24
----------------------------------------------------------------------
John Henderson - Andrew Gilding 1 @2,25
Beide goede darters, Andrew Gilding liet zien dat hij 100+ gemiddeld kan gooien. Maar tegen John Henderson ging hij met 6-0 af. Ik denk dat Henderson vandaag weer gaat winnen.
Stephen Bunting - Jyhan Artut 2 @4,00
Stephen over het algemeen natuurlijk een betere darter. Deed ook mee aan de Premier League. Toch vind ik Artut niet kansloos, die tijdens het WK doubles heel goed gooide. Hij kan zomaar verrassen.
Combi = @9,00
Jelle is goed bezig, won afgelopen week nog een toernooi waarin hij o.a Adrian Lewis versloeg. Ik zie dat als een zekerheid.
Combi = @4,24
Beide goede darters, Andrew Gilding liet zien dat hij 100+ gemiddeld kan gooien. Maar tegen John Henderson ging hij met 6-0 af. Ik denk dat Henderson vandaag weer gaat winnen.
Stephen over het algemeen natuurlijk een betere darter. Deed ook mee aan de Premier League. Toch vind ik Artut niet kansloos, die tijdens het WK doubles heel goed gooide. Hij kan zomaar verrassen.
Combi = @9,00
Ik speel er 2 met je mee:
Jelle Klaasen - Eddie Dootson Klaasen wint @1,30
Rowby-John Rodriquez - Barrie Bates Rodriguez wint @1,32
total odd @1.72 (4/10)
Klaasen is inderdaad in goede doen, dus winnen van Dootson moet geen probleem zijn. Bates is al heel verschrikkelijk slecht bezig, ook al is Rodriguez wat wisselvallig, van Bates verlies je momenteel niet zomaar.
Jelle Klaasen - Eddie Dootson Klaasen wint @1,30
Rowby-John Rodriquez - Barrie Bates Rodriguez wint @1,32
total odd @1.72 (4/10)
Klaasen is inderdaad in goede doen, dus winnen van Dootson moet geen probleem zijn. Bates is al heel verschrikkelijk slecht bezig, ook al is Rodriguez wat wisselvallig, van Bates verlies je momenteel niet zomaar.
Heb ze overigens ook allemaal single gepakt. Helaas heeft Gurney niet gewonnen.
ajay070:
Combi = @4,24
Combi = @9,00
Combi = @4,24
Combi = @9,00
Heerlijke dag dus! Had ze ook allemaal single gepakt. Gurney stond nog met 5-4 voor, maar met Artut had ik ook wat geluk, daardoor quote 9,00 goed! Morgen zal ik weer mijn tips plaatsen.
Tot nu toe heb ik alleen deze 2 combo' staan voor vandaag (bij bwin):
Dolan wint van Walsh @1.34
Walsh is dramatisch bezig de laatste maanden, Dolan gaat echt niet van hem verliezen.
vd Pas wint van Haines @1.34
Van de Pas speelt degelijk de laatste tijd, Haines is in mijn ogen een zeer beperkte speler die het een vd Pas in vorm niet lastig kan gaan maken.
Total odd @1.80
Van de Pas verliest met 3-6, blijkbaar heb ik Haines dan toch onderschat.
Jenkins wint van Henderson @1.57
Op basis van zijn resultaten de laatste weken/1.5 maand lijkt Hendersons topvorm weg te zijn. Jenkins is een degelijke speler die normaal gesproken vrij gemakkelijk zou moeten winnen van Hendo
Total odd @2.10
6-1 & 6-2 winst, simpel en makkelijk
Walsh is dramatisch bezig de laatste maanden, Dolan gaat echt niet van hem verliezen.
vd Pas wint van Haines @1.34
Van de Pas speelt degelijk de laatste tijd, Haines is in mijn ogen een zeer beperkte speler die het een vd Pas in vorm niet lastig kan gaan maken.
Total odd @1.80
Van de Pas verliest met 3-6, blijkbaar heb ik Haines dan toch onderschat.
Jenkins wint van Henderson @1.57
Op basis van zijn resultaten de laatste weken/1.5 maand lijkt Hendersons topvorm weg te zijn. Jenkins is een degelijke speler die normaal gesproken vrij gemakkelijk zou moeten winnen van Hendo
Total odd @2.10
6-1 & 6-2 winst, simpel en makkelijk
Michael Smith - Mensur Suljovic 1 @1,53
Michael Smith de laatste tijd in goede doen. Had de vorige editie van de European Tour ook gewonnen.
James Wade - Dirk van Duijvenbode 1 @1,25
Dirk natuurlijk geen ervaren speler. Had gister mooie scores, maar ook vaak een 40-60 score. Ook miste hij veel dubbels. Tegenstander als James Wade straft dit natuurlijk gelijk af.
Peter Wright - Devon Peterson 1 @1,30
Peter Wright in absolute topvorm. En kan nu makkelijk 100+ gemiddeld gooien. Peterson won gister met 6-5 tegen Aspinall, maar was niet best en gooide 89 gemiddeld.
Combi = @2,49
-------------------------------------------------
Dave Chisnall - Jelle Klaasen 2 @2,45
Jelle Klaasen ook in hele goede doen. Won vorige week nog een toernooi. Gister scoorde hij 100 gemiddeld. Tegen Dave Chisnall wordt het natuurlijk niet makkelijk. Chisnall kan ook gemakkelijk 100+ gooien. Maar Jelle heeft vandaag zeker een kans. En gezien de quotering pak ik deze er ook bij.
Smith, Wade, Wright & Klaasen @6,09
Ook speel ik alles single.
Michael Smith de laatste tijd in goede doen. Had de vorige editie van de European Tour ook gewonnen.
James Wade - Dirk van Duijvenbode 1 @1,25
Dirk natuurlijk geen ervaren speler. Had gister mooie scores, maar ook vaak een 40-60 score. Ook miste hij veel dubbels. Tegenstander als James Wade straft dit natuurlijk gelijk af.
Peter Wright - Devon Peterson 1 @1,30
Peter Wright in absolute topvorm. En kan nu makkelijk 100+ gemiddeld gooien. Peterson won gister met 6-5 tegen Aspinall, maar was niet best en gooide 89 gemiddeld.
Combi = @2,49
-------------------------------------------------
Dave Chisnall - Jelle Klaasen 2 @2,45
Jelle Klaasen ook in hele goede doen. Won vorige week nog een toernooi. Gister scoorde hij 100 gemiddeld. Tegen Dave Chisnall wordt het natuurlijk niet makkelijk. Chisnall kan ook gemakkelijk 100+ gooien. Maar Jelle heeft vandaag zeker een kans. En gezien de quotering pak ik deze er ook bij.
Smith, Wade, Wright & Klaasen @6,09
Ook speel ik alles single.
Ajay070, thanks voor je tips, speel alles mee (bovenste in een combo op @2,49) en Klaasen single op @2,45.
http://i57.tinypic.com/97n1qe.png">
http://i57.tinypic.com/97n1qe.png">