Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Klaasen nog vergeten ;p

http://i62.tinypic.com/2s1oj12.png">
0 Vind ik leuk's
wat hebben we aan je screenshot? omg
0 Vind ik leuk's
hahahaha maxi, exactly my thoughts
0 Vind ik leuk's
ik leun vandaag op Jenkins@1.80, Van de Voort @ 1.95, Norris@ 2.50 en Klaasen@1.44. Wat zijn jullie gedachtes bij deze darters?
0 Vind ik leuk's
Ik pak ook King erbij
0 Vind ik leuk's
Norris was tegen White niet zo geweldig. Zat volgens mij net tegen de 90 gemiddeld aan? King gooide prima niveau tegen Newton, dus ik zou ook eerder King dan Norris spelen.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Pipe: 1,95 vd Voort vindt het tempo van Pipe vervelend en vd Voort kan dan snel de moed laten zakken. Pipe gooit daarnaast redelijk goed en is gewoon duidelijk favoriet en de odd is dan ook te hoog en zou normaliter rond de 1,5 moeten liggen bij Pipe. Pipe is de nummer 16 van de OOM en Vinnie 18.
0 Vind ik leuk's
Norris zat inderdaad op 84 gemiddeld. Maar de dag ervoor 96 gemiddeld. Wel een lastige, ik zelf zou ook voor Norris gaan.. Wel denk ik dat Jelle & Vincent winnen. Misschien pak ik Jenkins er nog bij.
0 Vind ik leuk's
ajay070:
Michael Smith - Mensur Suljovic 1 @1,53

Michael Smith de laatste tijd in goede doen. Had de vorige editie van de European Tour ook gewonnen.

James Wade - Dirk van Duijvenbode 1 @1,25

Dirk natuurlijk geen ervaren speler. Had gister mooie scores, maar ook vaak een 40-60 score. Ook miste hij veel dubbels. Tegenstander als James Wade straft dit natuurlijk gelijk af.

Peter Wright - Devon Peterson 1 @1,30

Peter Wright in absolute topvorm. En kan nu makkelijk 100+ gemiddeld gooien. Peterson won gister met 6-5 tegen Aspinall, maar was niet best en gooide 89 gemiddeld.

Combi = @2,49

-------------------------------------------------
Dave Chisnall - Jelle Klaasen 2 @2,45

Jelle Klaasen ook in hele goede doen. Won vorige week nog een toernooi. Gister scoorde hij 100 gemiddeld. Tegen Dave Chisnall wordt het natuurlijk niet makkelijk. Chisnall kan ook gemakkelijk 100+ gooien. Maar Jelle heeft vandaag zeker een kans. En gezien de quotering pak ik deze er ook bij.

Smith, Wade, Wright & Klaasen @6,09

Ook speel ik alles single.
0 Vind ik leuk's
Voor nu :

Brendan Dolan - Terry Jenkins 2 @1,72
Devon Peterson - Jelle Klaasen 2 @1,40

Combi = @2,41
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.