Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
3/3

Wright - MacKenzine under 5,5 @1,58
0 Vind ik leuk's
Artut to win against Taylor @6.50 1/10
Hopp to win against Lewis @3.45 3/10
Germany to go through @7.5 2/10

Allemaal leuke valuebets!
0 Vind ik leuk's
Of degenen die liever met hc spelen,

Hopp +2.5 zal rond de 1.70 liggen
Artut +2.5 zal rond de 2.60 liggen
0 Vind ik leuk's
spam is weggehaald
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.
Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).
Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/16/2015
Poland - Greece /soccer, Friendly match/
Italy - Portugal /soccer, Friendly match/

Fix: Jaro - Ilves /soccer, Finland, Veikkausliiga/

Due to the great interest in our services through residents of Belgium, Portugal, France and the Netherlands, we decided to prepare for citizens of these countries a great promotion. Today and tomorrow they can buy our services with 33% discount! You save 100 EUR!
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag:

Sujovic wint van Walsh @1.37 (Walsh is dramatisch bezig de laatste maanden, dus dit is een zekerheidje)
Kist wint van Marijanovic @1.40
Combo @1.92 gepakt 3/10

Edit: pff Kist verliest met 6-0, dat had ik dus echt niet zien aankomen

0 Vind ik leuk's
Vanavond denk ik dat Rowby John Rodriquiz wint van Hunt. Odd 1,7
En Mc Dine tegen Hopp denk ik Mc Dine odd 2,4.
En de wedstrijd Jamie Lewis tegen Mark Webster lijkt me een zenuwachtig gedoe en Webbie is met een odd van 1,7 licht favoriet en Lewis odd 2, maar zoals ik al zei verwacht ik daar en zenuwachtig gedoe dus misschien inspringen op een live bet wanneer de odd is opgelopen bij 1 van de 2. :)
0 Vind ik leuk's
ik verwacht juist hopp en jamie lewis winst
0 Vind ik leuk's
Hopp en Jamie Lewis allebei gewonnen :), roadrunner, zonder je te beledigen, maar volg je darten echt?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.