Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Iemand nog tips voor vanavond?
0 Vind ik leuk's
Nederland moet het kunnen redden tegen Noord Ierland.
Belgie zal het lastiger krijgen en wellicht komt de dubbel er aan te pas. Toch denk ik wel dat Belgie nipt door zal gaan.
Engeland moet gewoon kunnen winnen van Duitsland ondanks thuispubliek. Lewis en Taylor hebben scorend vermogen dus gewoon de dubbels gooien op minimaal 30% en je wint eenvoudig.
En Schotland geldt hetzelfde voor als Engeland.
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/14/2015
Sweden - Montenegro  /soccer, Qualifications to EURO 2016/

Palmeiras - Fluminense /soccer, Brazil, Serie A/

*Fix: Club Nacional - Penarol /soccer, Uruguay
* odd is more than 10!
0 Vind ik leuk's
Whitlock wint van Ronnie Huybrechts @1,50
0 Vind ik leuk's
ajay070:

Absoluut niet. Ronnie staat op veel te veel, deze wedstrijd is 50/50 en neig eerder naar Huybrechts. Benieuwd waar je deze tip op baseert
0 Vind ik leuk's
Let maar op ik heb dit goed ;-)
0 Vind ik leuk's
smittaa:
ajay070:

Absoluut niet. Ronnie staat op veel te veel, deze wedstrijd is 50/50 en neig eerder naar Huybrechts. Benieuwd waar je deze tip op baseert

Ik heb ook Ronnie Huybrechts, de match is 50/50 en de quotering van Ronnie is veel hoger! Simpele keuze dus, wel lowstake aangezien de 50/50
0 Vind ik leuk's
Herhaal het nu maar Smitta ?
0 Vind ik leuk's
Kim Huybrechts - Paul Nicholson 1 @1,38
0 Vind ik leuk's
2/2

Nu België - Australië 1 @1,62
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.