Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
voor vandaag zou ik spelen:
steve beaton - mark barilli @1.36 6-1
justin pipe - james wilson @1.85 6-5
kim huybrechts - cristo reyes @2.79 6-5
mervyn king - max hopp @2.63 3-6
simon whitlock - daryl gurney @1.45 5-6
in combi geeft odd van @26.77, maar ik zou ze single spelen.
Misschien allemaal losse combo'tjes met steve beaton, want dat lijkt me toch een zekerheidje.
verder zou ik zeggen mvg als toernooiwinnaar @2.10 pakken!
Jammer van Cristo, hij was de hele partij beter en stond ook 3-2 voor met een break voor. Klasse finish van kim (152) met Reyes op tops maakte het verschil. Whitlock verliezen had ik niet aan zien komen.. Gelukkig maken het livebetten en de andere partijen het meer dan goed.
steve beaton - mark barilli @1.36 6-1
justin pipe - james wilson @1.85 6-5
kim huybrechts - cristo reyes @2.79 6-5
mervyn king - max hopp @2.63 3-6
simon whitlock - daryl gurney @1.45 5-6
Misschien allemaal losse combo'tjes met steve beaton, want dat lijkt me toch een zekerheidje.
verder zou ik zeggen mvg als toernooiwinnaar @2.10 pakken!
Jammer van Cristo, hij was de hele partij beter en stond ook 3-2 voor met een break voor. Klasse finish van kim (152) met Reyes op tops maakte het verschil. Whitlock verliezen had ik niet aan zien komen.. Gelukkig maken het livebetten en de andere partijen het meer dan goed.
13:00 Steve Beaton - Mark Birilli 1 @1,33
Steve Beaton gooit altijd wel redelijk. Mark Birilli gooide gister de slechtste partij van de dag, met een gemiddelde van 74 wist hij toch te winnen. Ik zie Steve Beaton hier zeker winnen.
16:30 Ian White - Michael Mansell 2 @2,70
Ian White is de laatste maanden niet meer als eerst. Al gooide hij laatst tegen Kim Huybrechts wel een gemiddelde van 100+. Michael Mansell is in vorm, versloeg pas op het WK ook Barney. Gister gooide hij een aardige 95 gemiddeld. Zit zeker value in.
Je kan ze beide los pakken. Combi maakt €3,59.
Steve Beaton gooit altijd wel redelijk. Mark Birilli gooide gister de slechtste partij van de dag, met een gemiddelde van 74 wist hij toch te winnen. Ik zie Steve Beaton hier zeker winnen.
16:30 Ian White - Michael Mansell 2 @2,70
Ian White is de laatste maanden niet meer als eerst. Al gooide hij laatst tegen Kim Huybrechts wel een gemiddelde van 100+. Michael Mansell is in vorm, versloeg pas op het WK ook Barney. Gister gooide hij een aardige 95 gemiddeld. Zit zeker value in.
Je kan ze beide los pakken. Combi maakt €3,59.
ospro:
steve beaton - mark barilli @1.36
justin pipe - james wilson @1.85
kim huybrechts - cristo reyes @2.79
mervyn king - max hopp @2.63
simon whitlock - daryl gurney @1.45
Waarop baseer je dat Reyes wint van Huybrechts? Verder ben ik het eens met je tips.
steve beaton - mark barilli @1.36
justin pipe - james wilson @1.85
kim huybrechts - cristo reyes @2.79
mervyn king - max hopp @2.63
simon whitlock - daryl gurney @1.45
Waarop baseer je dat Reyes wint van Huybrechts? Verder ben ik het eens met je tips.
ik baseer het op dat reyes een enorm goeie vloerspeler is laatste tijd en huybrechts het op dit soort kleinere toernooien vaak laat afweten. Verder is Reyes een van de sloomste spelers van allemaal, en kim een van de grootste driftkikkers die zich daar snel aan kan gaan ergeren. Het is meer een valuebet dan dat ik werkelijk denk dat reyes de overhand heeft, het is 50/50 voor mij
Pipe winnen van Wilson, Pipe is traag en Wilson snel namelijk. Wilson kan er niet mee omgaan en dat gaat hem in zijn geestelijke gesteldheid zitten in negatieve zin.
Hubrechts wint wel van Reyes en die odd van 1,4 kun je dan mooi meepakken. Op Pipe staat rond de 1,75
Verder is een handicap indien mogelijk bij Edgar aan te raden tegen Chizzy, Edgar gooit goede scores. Een handicap van +2,5 legs voor Edgar lijkt me geschikt waarbij de odd rond de 1,8 zal liggen.
Hubrechts wint wel van Reyes en die odd van 1,4 kun je dan mooi meepakken. Op Pipe staat rond de 1,75
Verder is een handicap indien mogelijk bij Edgar aan te raden tegen Chizzy, Edgar gooit goede scores. Een handicap van +2,5 legs voor Edgar lijkt me geschikt waarbij de odd rond de 1,8 zal liggen.
roadrunner:
Pipe winnen van Wilson, Pipe is traag en Wilson snel namelijk. Wilson kan er niet mee omgaan en dat gaat hem in zijn geestelijke gesteldheid zitten in negatieve zin.
Pipe en Huybrechts gewonnen. Edgar speelde zwak tegen een goede Chizzy. Toch 2 van de 3 goed.
Straks vd Voort tegen John Rowby. Voor een odd van 3 is een gokje op Rowby John het proberen waard. Als vd Voort gewoon goed speelt zal die wel winnen dus ik gok op hoofdschudden en zweten van vd Voort waardoor rowby john zal winnen. De value is goed.
Verder wint Wright wel van de overwichtige en langzame Clark die superman word genoemd. De odd ligt rond de 1,28 en kan mee genomen worden in een combi 6-2 of 6-3 zal dat worden gok ik.
ik dacht vandaag aan
Rodriguez R. J. - Jenkins T.> over 9.5 legs @ 2.1
White I. - Thornton R. > over 9.5 legs @ 1.91
Wright P. - Bunting S. > over 9.5 legs @ 1.91
Wright P. - Bunting S. > Bunting winst @ 2.29
Hopp M. - Pipe J. > over 9.5 legs @1.91
Hopp M. - Pipe J. > Hopp winst @ 2.34
Van Gerwen M. - van de Pas B. > van de Pas +3.5 legs @ 1.83
Welke vinden jullie een bet waard, bedankt.
:s
Rodriguez R. J. - Jenkins T.> over 9.5 legs @ 2.1
White I. - Thornton R. > over 9.5 legs @ 1.91
Wright P. - Bunting S. > over 9.5 legs @ 1.91
Wright P. - Bunting S. > Bunting winst @ 2.29
Hopp M. - Pipe J. > over 9.5 legs @1.91
Hopp M. - Pipe J. > Hopp winst @ 2.34
Van Gerwen M. - van de Pas B. > van de Pas +3.5 legs @ 1.83
Welke vinden jullie een bet waard, bedankt.
:s
Peter Wright - Stephen Bunting 1 @1,60
Terry Jenkins - Rowby-John Rodriquez 1 @1,32
Terry Jenkins - Rowby-John Rodriquez 1 @1,32
Bunting heeft een sterke h2h record tegen Wright
En Wright is in topvorm en gooide gister 100+ gemiddeld. Terwijl Bunting niet top was. Ik zie Wright gewoon winnen.