Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wielrennertips

Goed, ik heb al op voetbal/tennis/basket en zelfs schansspringen gezet. Zowel met tegenslagen als successen. Maar ik ga mij nu enkel bezig houden met mijn echte specialiteit. Ik post enkel nog tips over veldrijden - wielrennen en af en toe belgische competitie, die ik van nabij volg als supporter van Sporting Lokeren!!
Dit weekend begin ik met veldrijden, meer bepaald het Belgisch kampioenschap. Op unibet kan je al inzetten.. maar momenteel is dat de enige denk ik. Vanaf zaterdag zal Ladbrokes ook deze weddenschap aanbieden en dan volgen andere gokkantoren misschien ook.
Kort over het BK:
Kevin Pauwel lijkt de man in vorm. Hij won de laatste 2 topcrossen op een overtuigende manier. Maar in Mol zal hij te maken krijgen met een zandparcour, helemaal op het lijf geschreven van Niels Albert. Die rustig naar het BK heeft kunnen toewerken zonder tegenslagen. Van Nys hoeft men geen schrik te hebben, die is nog ziek en beslist morgen of hij al dan niet kan deelnemen aan het BK. Outsiders zijn Rob Peeters (Thuisrijder) en Klaas Vantornhout (ploegmaat van Kevin Pauwels).
Bettingtips
Niels Albert head to head Kevin Pauwels -> Niels albert @1.85
Niels Albert Belgisch kampioen -> JA @2.10 (deze speel ik big stack mee)
Later komen er misschien nog weddenschappen bij, daarvoor plaats ik hier mijn mogelijke top5
1) Niels Albert 2) Kevin Pauwels 3) Rob Peeters 4) Klaas Vantornhout 5) Sven Nys
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar didison
Country flagdidison in 11-01-2013 12:22 Leden topics
in 11-01-2013 12:22 Leden topics
95 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik had zelf gegokt op Boom, Terpstra, Flecha, Van Avermaet en Turgot in top 3. Dankzij Terpstra dus een mooie winst behaald. Speelde ook nog de volgende head-to-heads:
http://i.imgur.com/VwRsJoB.png?1
Helaas daar een klein verlies op behaald. Al met al wel een goede Parijs - Roubaix achter de rug. Op naar volgende week: Amstel Gold Race.
0 Vind ik leuk's
Ik heb zelf de koers niet gezien,maar Van Summeren is wel een keer of 3 gevallen zeker? :-(
Voor mij geen winst
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Brabantse pijl vandaag, een winnaar kan ik niet of moeilijk inschatten .. dus daar speel ik al zeker niet op.
Ik ga wel voor een paar head to heads bij unibet.
Head to heads:
Gilbert, Philippe - Moser, M 2.45 2 ( Phil staat momenteel nergens, werkt naar LBL toe! Al weet je nooit met Gilbert)
Martin, Daniel - Rebellin, D 1.62 1 ( Martin is goed in vorm! )
Poels, W - de Gendt, T 1.52 1 (De Gendt start zonder ambitie, wil wedstrijdritme op doen na zijn blessure )
Jammer dat Gianni Meersman niet start, was anders een kansrijke outsider geweest. Hou hem zondag maar in het oog.
Succes!


:p
0 Vind ik leuk's
Etappe 3 van de ronde van Romandië -> start 12.45
High stake Gianni Meersman! x3.00 bij betfirst
0 Vind ik leuk's
didison:
Etappe 3 van de ronde van Romandië -> start 12.45
High stake Gianni Meersman! x3.00 bij betfirst

BAM BAM BAM BAM BAM, MEERSMAN FOR PRESIDENT!!!!!!
0 Vind ik leuk's
Etappe 4 van de ronde van Romandië -> start 11.45
Head to heads: (High stake)
Igor Anton - John Gadret 1 1.55
Talansky - Vandenbroeck 1 1.60
Een bergrit met de aankomst 8km na de laatste berg. Goede dalers zijn hier in het voordeel, Anton en Talansky in goede vorm, mag geen probleem zijn voor deze 2.
Outsider voor ritwinst: Pierre Rolland.
Weddenschappen via betfirst.com
0 Vind ik leuk's
Speel ze met je mee Didison
0 Vind ik leuk's
Ploegentijdrit in de ronde van Italië -> Etappe 2
1) Garmin winst @ 2.75 -big stake-
Vorig jaar kwam de ploegentijdrit in de Giro op naam te staan van Garmin-Sharp. De latere eindwinnaar, Ryder Hesjedal, deelde toen al een eerste tik uit aan zijn dichte concurrenten, maar Litouwer Ramunas Navardauskas mocht de leiderstrui aantrekken. Beide renners zijn er ook dit jaar bij. Daarnaast komt de Amerikaanse formatie ook met hardrijders als David Millar, Thomas Dekker en Tom Danielson aan de start, waardoor zij ook ditmaal de absolute topfavorieten zijn.
Twijfels aan David Millar wel, is vandaag gevallen en kan misschien last ondervinden. Maar ik ga er van uit dat hij gezond en wel op de fiets zit straks!
Ik verwacht ook veel van Astana en Orica Green Edge. Succes!
(h)
0 Vind ik leuk's
Bedankt didison speel hem mee
0 Vind ik leuk's
Ik heb gewed op 2 paarden, als orica green edge wint heb ik mijn geld terug met een minimum van winst ..
Wint Garmin, heb ik een dikke jackpot. :) leuker om naar het wielrennen te kijken deze middag. Succes Kevin! ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.