Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wielrennertips

Goed, ik heb al op voetbal/tennis/basket en zelfs schansspringen gezet. Zowel met tegenslagen als successen. Maar ik ga mij nu enkel bezig houden met mijn echte specialiteit. Ik post enkel nog tips over veldrijden - wielrennen en af en toe belgische competitie, die ik van nabij volg als supporter van Sporting Lokeren!!
Dit weekend begin ik met veldrijden, meer bepaald het Belgisch kampioenschap. Op unibet kan je al inzetten.. maar momenteel is dat de enige denk ik. Vanaf zaterdag zal Ladbrokes ook deze weddenschap aanbieden en dan volgen andere gokkantoren misschien ook.
Kort over het BK:
Kevin Pauwel lijkt de man in vorm. Hij won de laatste 2 topcrossen op een overtuigende manier. Maar in Mol zal hij te maken krijgen met een zandparcour, helemaal op het lijf geschreven van Niels Albert. Die rustig naar het BK heeft kunnen toewerken zonder tegenslagen. Van Nys hoeft men geen schrik te hebben, die is nog ziek en beslist morgen of hij al dan niet kan deelnemen aan het BK. Outsiders zijn Rob Peeters (Thuisrijder) en Klaas Vantornhout (ploegmaat van Kevin Pauwels).
Bettingtips
Niels Albert head to head Kevin Pauwels -> Niels albert @1.85
Niels Albert Belgisch kampioen -> JA @2.10 (deze speel ik big stack mee)
Later komen er misschien nog weddenschappen bij, daarvoor plaats ik hier mijn mogelijke top5
1) Niels Albert 2) Kevin Pauwels 3) Rob Peeters 4) Klaas Vantornhout 5) Sven Nys
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar didison
Country flagdidison in 11-01-2013 12:22 Leden topics
in 11-01-2013 12:22 Leden topics
95 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
boempatat:
didison:
Zondag kunnen we genieten van de ronde van vlaanderen!
Mijn top 5: Cancellara met een halve minuut voorsprong aan de meet, Sagan - Van Avermaet - Paolini - Langeveld - Chavanel (Boonen kan daar ook wel in terugkomen) , maar zeker niet in de top 3
Enkele leuke head to head bets:
Amador, A - Larsson, G E 1 1.75 (y)
Cancellara, F - Sagan, Peter 1 1.80!!
Devolder, S - Muravyev, Dimitry 1 1.72
Haussler, H - Roelandts, J 2 2.05
Langeveld, S - Flecha Giannoni, J-A 1 1.68!!
Thomas, G H - Van Avermaet, G 2 2.05!! (y)
de !! zijn echt superleuk :D
Zelf speel ik Cancellara ook single, high stake! Gisteren genomen aan 3.75 op bwin, staat ondertussen wel nog maar x3.00 maar nog steeds de moeite niet?
Succes ermee,



(h) Laat weten wat jullie er allemaal van denken

Cancellara héél alléne!Sagan heeft minder parkoerskennis.
Verder speel ik (y) h2h met je mee ;-)
0 Vind ik leuk's
We gaan hier verder omdat er anders 2 topics over wielrennen zijn:
https://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-op-wielrennen-1178/
0 Vind ik leuk's
Na een leuke Ronde van Vlaanderen is het woensdag tijd voor de scheldeprijs. Een sprinterskoers van 204 km. 95% kans op een massaspurt, die wel elk jaar ontsiert wordt door een valpartij in de finale. Omegha Pharma zal de koers wel op slot houden en wie vooraan zit heeft minst kans om te vallen. Cavendish is de man met de snelste en dikste benen. :D
Veel krijg je niet voor hem, 2.10 -> Dan ook een zekerheidje van de bovenste plank. Hij is gemotiveerd, twijfel niet ;-)
Cavendish @2.10
Head to heads:
Renshaw, M 1.72 - Boeckmans, K 2.00 2
Kittel, M 1.57 - Guardini, A 2.25 1
(y)
0 Vind ik leuk's
Hij zal ongetwijfeld gaan winnen inderdaad.
Ik speel hier een enorme stack op en dan moet je aan 1000+ denken omdat het zo zeker is (h)
0 Vind ik leuk's
didison:
Na een leuke Ronde van Vlaanderen is het woensdag tijd voor de scheldeprijs. Een sprinterskoers van 204 km. 95% kans op een massaspurt, die wel elk jaar ontsiert wordt door een valpartij in de finale. Omegha Pharma zal de koers wel op slot houden en wie vooraan zit heeft minst kans om te vallen. Cavendish is de man met de snelste en dikste benen. :D
Veel krijg je niet voor hem, 2.10 -> Dan ook een zekerheidje van de bovenste plank. Hij is gemotiveerd, twijfel niet ;-)
Cavendish @2.10
Head to heads:
Renshaw, M 1.72 - Boeckmans, K 2.00 2
]Kittel, M 1.57 - Guardini, A 2.25 1
Cavendish moest van plaats 20 de spurt aangaan en kwam maar een half wiel te kort .. was duidelijk de snelste vandaag, maar zijn ploeg liet het helemaal afweten. Balen dit!
0 Vind ik leuk's
didison:
Head to heads:
Renshaw, M 1.72 - Boeckmans, K 2.00 2
]Kittel, M 1.57 - Guardini, A 2.25 1

Renshaw - Boeckmans zou helaas in een rood kleurtje moeten staan...
0 Vind ik leuk's
Parijs roubaix .. de mooiste koers om naar te kijken van het jaar! Er gebeurd altijd spektakel op de kasseien. Cancellara is DE man .. maar de bookies geven hem maar 1.75 om te winnen. Iets wat veel te weinig is. Maar geen nood, er zijn andere leuke bets :d
De mannen die (misschien) het langst kunnen meegaan met de Zwitser (of eerder dan hem in de aanval zullen/zouden moeten gaan): Jürgen Roelandts, Turgot, Johan Vansummeren, Sylvain Chavanel, Ian Stannard en Matthew Hayman, Heinrich Haussler, Sebastian Langeveld en, niet te vergeten: het 22-jarige Amerikaanse supertalent van BMC Taylor Phinney. Tweevoudig Parijs-Roubaixwinnaar bij de beloften, vorig jaar bij zijn eerste deelname al 14e (in een niet al te beste conditie) en sinds november (of zelfs al zijn hele carrière) gefixeerd op de Hel. Liet wegens kniepijn de Ronde van Vlaanderen vallen om alles op zondag te zetten. Zonder pijn, onze outsider voor het podium.
Head to heads: (voor bwin!)
Head-to-Head F. Cancellara/T. Hushovd 1 1.25 !!
Head-to-Head L. Boom/S. Turgot 2 1.85 !!
Head-to-Head D. Oss/Y. Offredo 2 2.10
Head-to-Head S. Turgot/N. Terpstra 1 1.55
Head-to-Head F. Cancellara/F. Pozzato 1 1.15
Head-to-Head J. Van Summeren/L. Paolini 1 1.60
Head-to-Head S. Chavanel/E. Boasson Hagen 1 1.60 !!
Head-to-Head L. Boom/T. Phinney 2 1.65
Ik speel normal stake Phinney top 3 @4.75 & Chavanel top 3 @ 5.00
Op unibet is wel meer keuze eigenlijk, dus wie daar een account heeft heb ik de volgende tips:

Vandenbergh, Stijn 1.80 - Leukemans, B 1.90 2
Van Summeren, J 1.60 - Paolini, Luca 2.20 1
Phinney, T 1.50 - Ladagnous, M 2.40 1
Haussler, H 1.50 - Greipel, A 2.40 1 !!
Pozzato, F1.80 - Roelandts, J 1.90 2!!
Ziezo .. Ik ben benieuwd of jullie het wat eens zijn met mij.
Succes allemaal ;)





0 Vind ik leuk's
(y)
Mooie koers ,maar gevaarlijk om te voorspellen,pech ligt nml.om het hoekje in de hel van het noorden.
Maar inderdaad Phinney zou wel eens dicht kunnen eindigen.Was dit jaar ook 7e in Milaan -San Remo ;-)
En wat een palmares .Wordt hij 193 cm/82kg de ster die ontdekt wordt, net zoals Boonen 192 cm/82 kg toen in P-R?Of is hij nog te jong en mist hij métier?
small stake op Phinney top 3 @4.75 unibet
Veel wordt verwacht van de fransen bij Europcar (Fra):
11. Sebastien Turgot (Fra); 12. Sebastien Chavanel (Fra); 13. Jérôme Cousin (Fra); 14. Damien Gaudin (Fra); 15. Yohann Gene (Fra); 16. Morgan Lamoisson (Fra);
F. Cancellara/T. Hushovd 1.25/3.55F. Cancellara
L. Boom/S. Turgot 1.85/1.85 Turgot
L. Boom/I. Stannard 1.65/2.1 Boom
S. Turgot/N. Terpstra 1.6/2.2 Turgot!!
F. Cancellara/F. Pozzato 1.15/4.75 Cancellara
F. Pozzato/M. Breschel 1.55/2.3 Pozzato
J. Van Summeren/L. Paolini 1.6/2.2 Van Summeren!!
Ik ken 2 mensen die de koers van dichtbij volgen,waarvan 1 iemand ooit eens de eerste prijs won met het nieuwsblad op de voorjaarsklassiekers.En zonder dat ze van elkaar wisten ,zeiden ze beide Van Summeren.
Ik speel !! samen in combi met jou !! van unibet :)
Haussler, H 1.50 - Greipel, A 2.40 1 !!
Pozzato, F1.80 - Roelandts, J 1.90 2!!
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Phinney for president! Laat ons hopen :d
0 Vind ik leuk's
didison:

Head to heads: (voor bwin!)
Head-to-Head F. Cancellara/T. Hushovd 1 1.25 !!
Head-to-Head L. Boom/S. Turgot 2 1.85 !!
Head-to-Head D. Oss/Y. Offredo 2 2.10 (Allebei niet de finish gehaald)
Head-to-Head S. Turgot/N. Terpstra 1 1.55
Head-to-Head F. Cancellara/F. Pozzato 1 1.15
Head-to-Head J. Van Summeren/L. Paolini 1 1.60
]Head-to-Head S. Chavanel/E. Boasson Hagen 1 1.60 !!
Head-to-Head L. Boom/T. Phinney 2 1.65
Ik speel normal stake Phinney top 3 @4.75 & Chavanel top 3 @ 5.00 (allebei pech op een cruciaal punt, wanneer cancellara de forcing voert)
Op unibet is wel meer keuze eigenlijk, dus wie daar een account heeft heb ik de volgende tips:

Vandenbergh, Stijn 1.80 - Leukemans, B 1.90 2
Van Summeren, J 1.60 - Paolini, Luca 2.20 1
Phinney, T 1.50 - Ladagnous, M 2.40 1
Haussler, H 1.50 - Greipel, A 2.40 1 !!
Pozzato, F1.80 - Roelandts, J 1.90 2!!
Ziezo .. Ik ben benieuwd of jullie het wat eens zijn met mij.
Succes allemaal ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn single bets op bwin head to head waren allemaal juist, toch had ik van Phinney en Chavanel meer verwacht. Klein beetje, maar te weinig winst!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.