Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wielrennertips

Goed, ik heb al op voetbal/tennis/basket en zelfs schansspringen gezet. Zowel met tegenslagen als successen. Maar ik ga mij nu enkel bezig houden met mijn echte specialiteit. Ik post enkel nog tips over veldrijden - wielrennen en af en toe belgische competitie, die ik van nabij volg als supporter van Sporting Lokeren!!
Dit weekend begin ik met veldrijden, meer bepaald het Belgisch kampioenschap. Op unibet kan je al inzetten.. maar momenteel is dat de enige denk ik. Vanaf zaterdag zal Ladbrokes ook deze weddenschap aanbieden en dan volgen andere gokkantoren misschien ook.
Kort over het BK:
Kevin Pauwel lijkt de man in vorm. Hij won de laatste 2 topcrossen op een overtuigende manier. Maar in Mol zal hij te maken krijgen met een zandparcour, helemaal op het lijf geschreven van Niels Albert. Die rustig naar het BK heeft kunnen toewerken zonder tegenslagen. Van Nys hoeft men geen schrik te hebben, die is nog ziek en beslist morgen of hij al dan niet kan deelnemen aan het BK. Outsiders zijn Rob Peeters (Thuisrijder) en Klaas Vantornhout (ploegmaat van Kevin Pauwels).
Bettingtips
Niels Albert head to head Kevin Pauwels -> Niels albert @1.85
Niels Albert Belgisch kampioen -> JA @2.10 (deze speel ik big stack mee)
Later komen er misschien nog weddenschappen bij, daarvoor plaats ik hier mijn mogelijke top5
1) Niels Albert 2) Kevin Pauwels 3) Rob Peeters 4) Klaas Vantornhout 5) Sven Nys
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar didison
Country flagdidison in 11-01-2013 12:22 Leden topics
in 11-01-2013 12:22 Leden topics
95 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En Di Luca weer betrapt op doping!
0 Vind ik leuk's
Ronde van België: Tony Martin wint de tijdrit.
Odd van 1,35 (unibet)
0 Vind ik leuk's
Giro etappe 20 staat vandaag op het programma!
Ik heb 2 leuke head to heads in petto:
Majka - Uran 2 -> 1.90 als odd
Sanchez - Scarponi 1 -> 1.75 als odd (deze high stake)
De renners gaan vandaag aankomen op een berg die boven de 2000m ligt. Majka heeft eerder al laten verstaan dat hij totaal NIET tegen de koude kan. De koude snijdt zijn benen af, zoals hij het zelf zegt. Vanaf 1800m zal er veel sneeuw langs de baan liggen, maw. Ijskoude temperaturen.. Uran vecht voor de 3de plaats en hoopt op tijdwinst tegenover Evans.
Sanchez heeft bewezen dat hij beter en beter in vorm geraakt, ( heb ik gisteren ook gezegd). Scarponi is een aanvallende renner, dus zal zeker wel iets ondernemen. Je kan deze rit lichtjes vergelijken met rit 14 waar Santambrogio won voor Nibali. Ook daar was Sanchez Scarponi voor. Roger de Vlaminck zegt steeds: "Sanchez is een man voor de 3de week in een grote ronde".
Ik speel deze allebei single! ;) Succes
0 Vind ik leuk's
Vandaag rit 14 in de Tour de France:
Een overgangsrit vandaag naar het middengebergte.. De dag voor een bergrit staat meestal open voor een ontsnappingskans. Als er 1 renner is die dan direct op me op komt is het Voeckler, die nog niks laten zien heeft deze tour. Ik denk dat hij deze rit aangestipt heeft om te schitteren.
Hij zit ook nog met de bergtrui in zijn gedachten denk ik. Dus bij bwin kan je hem eerst boven op wat colletjes. ( telkens x11.00 ) per col .. ;)
Je krijgt een odd van x10.00 voor etappewinst!
Prijs van de strijdlust zal vandaag ook naar een Fransman gaan! Beetje bevooroordeeld door de franse jury.( x2.10 )
Voeckler top 3 ->x 3.50
0 Vind ik leuk's
Bergtrui? Rolland zijn ploeggenoot rijdt daar toch voor ? Denk neit dat die zijn punten afpakt?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.