Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wielrennertips

Goed, ik heb al op voetbal/tennis/basket en zelfs schansspringen gezet. Zowel met tegenslagen als successen. Maar ik ga mij nu enkel bezig houden met mijn echte specialiteit. Ik post enkel nog tips over veldrijden - wielrennen en af en toe belgische competitie, die ik van nabij volg als supporter van Sporting Lokeren!!
Dit weekend begin ik met veldrijden, meer bepaald het Belgisch kampioenschap. Op unibet kan je al inzetten.. maar momenteel is dat de enige denk ik. Vanaf zaterdag zal Ladbrokes ook deze weddenschap aanbieden en dan volgen andere gokkantoren misschien ook.
Kort over het BK:
Kevin Pauwel lijkt de man in vorm. Hij won de laatste 2 topcrossen op een overtuigende manier. Maar in Mol zal hij te maken krijgen met een zandparcour, helemaal op het lijf geschreven van Niels Albert. Die rustig naar het BK heeft kunnen toewerken zonder tegenslagen. Van Nys hoeft men geen schrik te hebben, die is nog ziek en beslist morgen of hij al dan niet kan deelnemen aan het BK. Outsiders zijn Rob Peeters (Thuisrijder) en Klaas Vantornhout (ploegmaat van Kevin Pauwels).
Bettingtips
Niels Albert head to head Kevin Pauwels -> Niels albert @1.85
Niels Albert Belgisch kampioen -> JA @2.10 (deze speel ik big stack mee)
Later komen er misschien nog weddenschappen bij, daarvoor plaats ik hier mijn mogelijke top5
1) Niels Albert 2) Kevin Pauwels 3) Rob Peeters 4) Klaas Vantornhout 5) Sven Nys
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar didison
Country flagdidison in 11-01-2013 12:22 Leden topics
in 11-01-2013 12:22 Leden topics
95 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bedankt didison. Garmin niet zo sterk gereden zie ik :(
0 Vind ik leuk's
Vandaag een tijdrit in de ronde van Italiê:
Benat Intxausti : Robert Gesink 1 1.35
Cadel Evans : Ryder Hesjedal 1 1.70
Ik zie dit volledig zitten! all in :D ( 56 euro op mn account )
0 Vind ik leuk's
Gesink oogt fris en scherp. Heeft ook een aardige tijdrit in zijn benen. Ik weet niet zoveel van Intxausti, maar ik vind de odd voor Gesink te aantrekkelijk om te laten liggen.
0 Vind ik leuk's
:) Gesink zal de schade inderdaad wel weten te beperken, Intxausti is een betere tijdrijder op papier en aangezien het parcour zou hij top 10 kunnen rijden! Ik verwacht ook wel wat van Kessiakoff en Scarponi, maar deze stonden niet tussen de head to heads
0 Vind ik leuk's
didison:
:) Gesink zal de schade inderdaad wel weten te beperken, Intxausti is een betere tijdrijder op papier en aangezien het parcour zou hij top 10 kunnen rijden! Ik verwacht ook wel wat van Kessiakoff en Scarponi, maar deze stonden niet tussen de head to heads

all in op die 2 in combo of speel je die singel?
0 Vind ik leuk's
kvind wel niks van de etappe van vandaag op unibet...
0 Vind ik leuk's
Daar ben je dan ook al te laat voor nu .. moest voor 12u15 ingegeven zijn. Ik speelde die 2 in combi vorm .. all in daarop.
Ben benieuwd!
0 Vind ik leuk's
Giro etappe van vandaag:
vandaag DE tip-> Samuel Sanchez - Cadel Evans, 1 met een odd van 1.60 (bwin)
Sanchez heeft de vorm helemaal te pakken, te zien aan zijn uitslag in de tijdrit van gisteren. Gaat sneller berg op dan Evans en indien nodig kan hij het afmaken in een sprint van een klein groepje.
Voor een Etappezege zou ik niet spelen, want mij lijkt het dat er een groepje kan voorblijven met aanvallers genre: Rubiano - Duarte - Rabotinni - Pirazzi of mss terug een Di luca?
Voor de Nederlandse hoop zet ik een heel klein bedrag op Gesink vandaag, hij zal wel proberen mee springen!
0 Vind ik leuk's
Gesink is uit de giro gestapt ;-)
0 Vind ik leuk's
ooh heel de etappe is geannuleerd..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.