Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wielrennertips

Goed, ik heb al op voetbal/tennis/basket en zelfs schansspringen gezet. Zowel met tegenslagen als successen. Maar ik ga mij nu enkel bezig houden met mijn echte specialiteit. Ik post enkel nog tips over veldrijden - wielrennen en af en toe belgische competitie, die ik van nabij volg als supporter van Sporting Lokeren!!
Dit weekend begin ik met veldrijden, meer bepaald het Belgisch kampioenschap. Op unibet kan je al inzetten.. maar momenteel is dat de enige denk ik. Vanaf zaterdag zal Ladbrokes ook deze weddenschap aanbieden en dan volgen andere gokkantoren misschien ook.
Kort over het BK:
Kevin Pauwel lijkt de man in vorm. Hij won de laatste 2 topcrossen op een overtuigende manier. Maar in Mol zal hij te maken krijgen met een zandparcour, helemaal op het lijf geschreven van Niels Albert. Die rustig naar het BK heeft kunnen toewerken zonder tegenslagen. Van Nys hoeft men geen schrik te hebben, die is nog ziek en beslist morgen of hij al dan niet kan deelnemen aan het BK. Outsiders zijn Rob Peeters (Thuisrijder) en Klaas Vantornhout (ploegmaat van Kevin Pauwels).
Bettingtips
Niels Albert head to head Kevin Pauwels -> Niels albert @1.85
Niels Albert Belgisch kampioen -> JA @2.10 (deze speel ik big stack mee)
Later komen er misschien nog weddenschappen bij, daarvoor plaats ik hier mijn mogelijke top5
1) Niels Albert 2) Kevin Pauwels 3) Rob Peeters 4) Klaas Vantornhout 5) Sven Nys
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar didison
Country flagdidison in 11-01-2013 12:22 Leden topics
in 11-01-2013 12:22 Leden topics
95 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
We zullen het zien. Ik heb geen weddenschappen geplaatst, omdat het heel lastig gaat worden wie hier de winnaar word met deze omstandigheden. Ik hoop op EBH.
0 Vind ik leuk's
:--)
0 Vind ik leuk's
Sagan to win Tour de France odd 500..
kan hij niet tijdrijden of bergklimmen ofzo?
0 Vind ik leuk's
Hij is een printer.... Ooit een sprinter goed over de bergen zien gaan???
0 Vind ik leuk's
Sprinter natuurlijk ;)
0 Vind ik leuk's
Zondag kunnen we genieten van de ronde van vlaanderen! Ik heb daarnet wat opzoekingswerk verricht en ik heb mijn mening gevormd.
Topfavorieten zijn Sagan en Cancellara, ze hebben voorgaande wedstrijden de meeste indruk gemaakt. Daarnaast zijn Chavanel - Paolini - Van Avermaet - Roelandts en hopelijk voor alle Belgen een Boonen in vorm de belangrijkste Outsiders.
Cancellera heeft de meeste ervaring, is al 32, supergemotiveerd, heeft er in de 'kleine ronde van vlaanderen' de E3 prijs er een One man show van gemaakt. Sagan zat toen in het wiel en moest passen. Dat beeld is me bijgebleven en is een indicatie voor wat we zondag te zien gaan krijgen!
Overgens heeft Cancellara een betere ploeg. Sagan is aan de meet wel sneller, maar ik geloof nooit dat hij het zo ver laat komen.
Mijn top 5: Cancellara met een halve minuut voorsprong aan de meet, Sagan - Van Avermaet - Paolini - Langeveld - Chavanel (Boonen kan daar ook wel in terugkomen) , maar zeker niet in de top 3
Enkele leuke head to head bets:
Amador, A - Larsson, G E 1 1.75
Cancellara, F - Sagan, Peter 1 1.80!!
Devolder, S - Muravyev, Dimitry 1 1.72
Haussler, H - Roelandts, J 2 2.05
Langeveld, S - Flecha Giannoni, J-A 1 1.68!!
Thomas, G H - Van Avermaet, G 2 2.05!!
de !! zijn echt superleuk :D
Zelf speel ik Cancellara ook single, high stake! Gisteren genomen aan 3.75 op bwin, staat ondertussen wel nog maar x3.00 maar nog steeds de moeite niet?
Succes ermee,



(h) Laat weten wat jullie er allemaal van denken
0 Vind ik leuk's
Van Avermaet, Roelandts en Cancellara lijken me wel interessant om te spelen ;-)
0 Vind ik leuk's
Thomas, G H - Van Avermaet, G 2 2.05!!
Lijkt me een mooie! (y)
Volg laatste tijd neit veel vanwege tijd gebrek maar alles wat ik heb gezien heb ikk Thomas nergens zien knallen.
0 Vind ik leuk's
Ik denk
1. fabian cancelarra
2. Peter sagan
3. Chavanel
4. Boonen (die ik toch twijfel om te spelen odd 13.00 om te winnen) je weet nooit met hem.
5. Paolini
0 Vind ik leuk's
didison:
Zondag kunnen we genieten van de ronde van vlaanderen! Ik heb daarnet wat opzoekingswerk verricht en ik heb mijn mening gevormd.

Cancellara héél alléne!Sagan heeft minder parkoerskennis.
Verder speel ik (y) h2h met je mee ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.