Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wielrennertips

Goed, ik heb al op voetbal/tennis/basket en zelfs schansspringen gezet. Zowel met tegenslagen als successen. Maar ik ga mij nu enkel bezig houden met mijn echte specialiteit. Ik post enkel nog tips over veldrijden - wielrennen en af en toe belgische competitie, die ik van nabij volg als supporter van Sporting Lokeren!!
Dit weekend begin ik met veldrijden, meer bepaald het Belgisch kampioenschap. Op unibet kan je al inzetten.. maar momenteel is dat de enige denk ik. Vanaf zaterdag zal Ladbrokes ook deze weddenschap aanbieden en dan volgen andere gokkantoren misschien ook.
Kort over het BK:
Kevin Pauwel lijkt de man in vorm. Hij won de laatste 2 topcrossen op een overtuigende manier. Maar in Mol zal hij te maken krijgen met een zandparcour, helemaal op het lijf geschreven van Niels Albert. Die rustig naar het BK heeft kunnen toewerken zonder tegenslagen. Van Nys hoeft men geen schrik te hebben, die is nog ziek en beslist morgen of hij al dan niet kan deelnemen aan het BK. Outsiders zijn Rob Peeters (Thuisrijder) en Klaas Vantornhout (ploegmaat van Kevin Pauwels).
Bettingtips
Niels Albert head to head Kevin Pauwels -> Niels albert @1.85
Niels Albert Belgisch kampioen -> JA @2.10 (deze speel ik big stack mee)
Later komen er misschien nog weddenschappen bij, daarvoor plaats ik hier mijn mogelijke top5
1) Niels Albert 2) Kevin Pauwels 3) Rob Peeters 4) Klaas Vantornhout 5) Sven Nys
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar didison
Country flagdidison in 11-01-2013 12:22 Leden topics
in 11-01-2013 12:22 Leden topics
95 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
http://sport.be.msn.com/nl/wielrennen/article.html?Article_ID=634839
Dit artikel zegt werkelijk alles wat ik ook dacht .. :) een Milaan San Remo voor dikkertjes.
0 Vind ik leuk's
Wordt een mooie,zondag zeker voor de buis!!
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
masterk:
Wordt een mooie,zondag zeker voor de buis!!

MasterK, lang geleden. Ik dacht dat je naar Hawai gevlucht was met je winst van de laatste keer.. :D lange tijd niks van je gehoord. Wat denk je dit weekend van jupiler pro league? PM me eens aub ;)
Zondagmiddag iets te doen? cafévoetballertje
0 Vind ik leuk's
Cavendish, winnaar in 2009, verklaard dat Milaan-San Remo voor hem geen doel is in 2013.Raar :o hij staat bij unibet 2efav @9 na Sagan @2.5
Gisterenavond bij Lieven Van Gils (programma:Reyers Laat) zat Hans Vandeweghe ( sportjournalist .Zijn laatste boek behandelt het dopingprobleem in het wielrennen maar ook in andere sporten. 'Wie gelooft die coureurs nog?' verschijnt op 16 maart 2013.)en zijn pronostiek is :als het Sagan niet is zie ik Cancellara.Lieven Van Gils zei;als ik een belg mag vernoemen dan is het Jürgen Roelandts.Malinwa ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
didison:
masterk:
Wordt een mooie,zondag zeker voor de buis!!

MasterK, lang geleden. Ik dacht dat je naar Hawai gevlucht was met je winst van de laatste keer.. :D lange tijd niks van je gehoord. Wat denk je dit weekend van jupiler pro league? PM me eens aub ;)
Zondagmiddag iets te doen? cafévoetballertje

Didi ,Masterk heeft hier toch al een tijdje zijn topic met Z-Amerikaans voetbal. :p
Maar iets over JPL mag je mij ook altijd pmen ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Cavendish, winnaar in 2009, verklaard dat Milaan-San Remo voor hem geen doel is in 2013.Raar :o hij staat bij unibet 2efav @9 na Sagan @2.5
Gisterenavond bij Lieven Van Gils (programma:Reyers Laat) zat Hans Vandeweghe ( sportjournalist .Zijn laatste boek behandelt het dopingprobleem in het wielrennen maar ook in andere sporten. 'Wie gelooft die coureurs nog?' verschijnt op 16 maart 2013.)en zijn pronostiek is :als het Sagan niet is zie ik Cancellara.Lieven Van Gils zei;als ik een belg mag vernoemen dan is het Jürgen Roelandts.Malinwa ;-)

Toevallig heb ik dat ook gelezen, maar om Roelandts als eerste belg te nemen @ 3.00 ipv Gilbert @ 1.65 .. Gilbert zal zeker proberen op de Poggio, en gaf in Parijs Nice wel een goede indruk. Heeft nu wat kilometers in de benen.. Schrijf hem maar op voor de Amstel Gold Race of LBL.
Sagan zal ook mijn worden denk ik, toch ga ik er nog een nachtje over slapen ;) morgen bet ik huge!
0 Vind ik leuk's
didison:
boempatat:
Cavendish, winnaar in 2009, verklaard dat Milaan-San Remo voor hem geen doel is in 2013.Raar :o hij staat bij unibet 2efav @9 na Sagan @2.5
Gisterenavond bij Lieven Van Gils (programma:Reyers Laat) zat Hans Vandeweghe ( sportjournalist .Zijn laatste boek behandelt het dopingprobleem in het wielrennen maar ook in andere sporten. 'Wie gelooft die coureurs nog?' verschijnt op 16 maart 2013.)en zijn pronostiek is :als het Sagan niet is zie ik Cancellara.Lieven Van Gils zei;als ik een belg mag vernoemen dan is het Jürgen Roelandts.Malinwa ;-)

Toevallig heb ik dat ook gelezen, maar om Roelandts als eerste belg te nemen @ 3.00 ipv Gilbert @ 1.65 .. Gilbert zal zeker proberen op de Poggio, en gaf in Parijs Nice wel een goede indruk. Heeft nu wat kilometers in de benen.. Schrijf hem maar op voor de Amstel Gold Race of LBL.
Sagan zal ook mijn worden denk ik, toch ga ik er nog een nachtje over slapen ;) morgen bet ik huge!

gevaarlijke outsider is Moser volgens mij. Deze gaat als bliksemafleider voor Sagan dienen, niemand zal met sagan naar de meet willen... Dus het kan evengoed zijn dat deze alléén weggeraakt of ik klein groepje. De favorieten winnen namelijk niet altijd in San Remo.
Ik zie Roelandts nog voor Gilbert eindigen ook. Heb jij die zien rijden in die zware etappe in de tirreno ?
Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit, laat jullie bets maar weten ik ga héél wss een beetje op Moser zetten allesinds.
0 Vind ik leuk's
Life is a party and then you chill!!
Een van de vorige edities flink ernaast gezeten met Cavendish, ik geloof ook niet dat hij ooit nog gaat winnen.
Sagan lijkt mij wel favoriet:
1. Peter Sagan
2. Matthew Goss
3. Sylvain Chavanel,
4. Vincenzo Nibali
5. Edvald Boasson Hagen
Zowel Goss als Chavanel vielen wel op de afgelopen weken, net als Nibali deze als enige niet sprinter ertussen. EBH gewoon als outsider.
0 Vind ik leuk's
Sagan blijft de topfavoriet. Denk zelfs dat hij nog de slechte weersomstandigheden in zijn voordeel heeft.
Een harde msr van in het begin en voor het goed en wel begint zitten er al op hun tandvlees. Naar alle waarschijnlijkheid wordt de koers dan hard gemaakt door de ploeg van Sagan en waarom ook niet door die van Gilbert ( en Hushovd ) om de rassprinters er af te krijgen.
Met een klein groepje ( 40 man ) naar de laatste helling en dan man tegen man.
Sagan bij iedereen in het wiel meeglijden en dan uiteindelijk de snelste in de sprint.
Niemand hoeft morgen dus te kijken, alleen 's avonds naar het verslag in het nieuws ....
Tenzij natuurlijk niemand reageert op de aanval van Cancellara, Iglinsky-Nibali, Van avermaet en andere machtsklimmers op de Poggio ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.