Wielrennertips
Goed, ik heb al op voetbal/tennis/basket en zelfs schansspringen gezet. Zowel met tegenslagen als successen. Maar ik ga mij nu enkel bezig houden met mijn echte specialiteit. Ik post enkel nog tips over veldrijden - wielrennen en af en toe belgische competitie, die ik van nabij volg als supporter van Sporting Lokeren!!
Dit weekend begin ik met veldrijden, meer bepaald het Belgisch kampioenschap. Op unibet kan je al inzetten.. maar momenteel is dat de enige denk ik. Vanaf zaterdag zal Ladbrokes ook deze weddenschap aanbieden en dan volgen andere gokkantoren misschien ook.
Kort over het BK:
Kevin Pauwel lijkt de man in vorm. Hij won de laatste 2 topcrossen op een overtuigende manier. Maar in Mol zal hij te maken krijgen met een zandparcour, helemaal op het lijf geschreven van Niels Albert. Die rustig naar het BK heeft kunnen toewerken zonder tegenslagen. Van Nys hoeft men geen schrik te hebben, die is nog ziek en beslist morgen of hij al dan niet kan deelnemen aan het BK. Outsiders zijn Rob Peeters (Thuisrijder) en Klaas Vantornhout (ploegmaat van Kevin Pauwels).
Bettingtips
Niels Albert head to head Kevin Pauwels -> Niels albert @1.85
Niels Albert Belgisch kampioen -> JA @2.10 (deze speel ik big stack mee)
Later komen er misschien nog weddenschappen bij, daarvoor plaats ik hier mijn mogelijke top5
1) Niels Albert 2) Kevin Pauwels 3) Rob Peeters 4) Klaas Vantornhout 5) Sven Nys
Dit weekend begin ik met veldrijden, meer bepaald het Belgisch kampioenschap. Op unibet kan je al inzetten.. maar momenteel is dat de enige denk ik. Vanaf zaterdag zal Ladbrokes ook deze weddenschap aanbieden en dan volgen andere gokkantoren misschien ook.
Kort over het BK:
Kevin Pauwel lijkt de man in vorm. Hij won de laatste 2 topcrossen op een overtuigende manier. Maar in Mol zal hij te maken krijgen met een zandparcour, helemaal op het lijf geschreven van Niels Albert. Die rustig naar het BK heeft kunnen toewerken zonder tegenslagen. Van Nys hoeft men geen schrik te hebben, die is nog ziek en beslist morgen of hij al dan niet kan deelnemen aan het BK. Outsiders zijn Rob Peeters (Thuisrijder) en Klaas Vantornhout (ploegmaat van Kevin Pauwels).
Bettingtips
Niels Albert head to head Kevin Pauwels -> Niels albert @1.85
Niels Albert Belgisch kampioen -> JA @2.10 (deze speel ik big stack mee)
Later komen er misschien nog weddenschappen bij, daarvoor plaats ik hier mijn mogelijke top5
1) Niels Albert 2) Kevin Pauwels 3) Rob Peeters 4) Klaas Vantornhout 5) Sven Nys
in 11-01-2013 12:22 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Vandaag een korte bergtijdrit in Parijs Nice: Ik heb 2 head to heads gevonden die ik leuk vind voor te spelen!
10 Mrt 14:20
Andreas Klöden : Denis Menchov
1-2
Denis Menchov
1.85
Actief
Daniel Navarro Garcia : Bart de Clercq
1-2
Daniel Navarro Garcia
1.4
Actief
Menchov bewees gisteren dat hij bergop mee kan met de top, hij is vandaag zelfs outsider op winst. Al zal die voor Westra of Richie Porte zijn.
Daniel Navarro is aan een goede Parijs Nice bezig, en zal dit nog meer kleur geven met een goede slottijdrit.
Deze combi speel ik High stake. Succes! :D
(h)
1-2
Denis Menchov
1.85
Actief
1-2
Daniel Navarro Garcia
1.4
Actief
Menchov bewees gisteren dat hij bergop mee kan met de top, hij is vandaag zelfs outsider op winst. Al zal die voor Westra of Richie Porte zijn.
Daniel Navarro is aan een goede Parijs Nice bezig, en zal dit nog meer kleur geven met een goede slottijdrit.
(h)
didison:
Vandaag een korte bergtijdrit in Parijs Nice: Ik heb 2 head to heads gevonden die ik leuk vind voor te spelen!
1-2
Denis Menchov
1.85
Actief
1-2
Daniel Navarro Garcia
1.4
Actief
(h)
1-2
Denis Menchov
1.85
Actief
1-2
Daniel Navarro Garcia
1.4
Actief
(h)
boempatat:
was gewoon curieus, daarom zocht ik het op ;-)
kampers:
lijken op eerste zicht wel leuke betjes volgens mij
3113 Sep Vanmarcke (BEL) 1.52174e(y)
3114 Marco Marcato (ITA) 2.730 94e
3131 Taylor Phinney (USA) 2.600 78e (n)
3132 Zdenek Stybar (CZE) 1.562 92e
lijken op eerste zicht wel leuke betjes volgens mij
3113 Sep Vanmarcke (BEL) 1.52174e(y)
3114 Marco Marcato (ITA) 2.730 94e
3131 Taylor Phinney (USA) 2.600 78e (n)
3132 Zdenek Stybar (CZE) 1.562 92e
was gewoon curieus, daarom zocht ik het op ;-)
Milaan San Remo zondag, ben al vol op enkele namen in mijn hoofd aan het halen. Cavendish niet in vorm en San Remo is geen doel voor hem. Greipel heeft daar nog nooit een rol van betekenis gegeven in het verleden. 2 namen springen er uit voor mij: Matthew Goss ( al winnaar en vorig jaar met hoge koorts 15de ) heeft al laten zien dat hij nu in vorm is. Uiteraard hou ik rekening met Sagan, die staat nog maar x3.00 ..
Ik denk niet dat er iemand kan ontspannen op de Poggio, het is nog 8 kilometer daarna naar de meet. Net tijd genoeg om eventueel terug te komen. Mijn uiteindelijke tips komen nog, maar wat denken jullie?
Sagan is echt wel topfavoriet... Ze zullen met groepje moeten wegrijden of der valt niets aan te doen ;)
Life is a party and then you chill!!
Een mooi gokje voor bij unibet vind ik 'Eerste belg'
Gilber @1.65
Roelandts @ 3
Van Avermaet
Boonen @6
ANDERE bELG @13 (komt van 15)
Leukemans 22
Net als Didison denk ik dat het een sprint wordt. Gilbert en Avermaet gaan proberen op de Poggio waardoor hun sprint afgebot zal zijn. Boonen is nog niet in form en heeft het nooit makkelijk op de poggio en zal miss moeten werken voor Cavendisch. Leukemans ook nog niet in form en bovendien niet snel genoeg.
Daarom ga ik voor een 'gokje' voor andere Belg en reken hier vooral op Boeckmans, ging vorig jaar redelijk goed de poggio over maar viel in de afdaling. Het gevaar is volgens mij Roelandts maar het kan dat ook hij probeert mee te gaan op de poggio en in de sprint hopelijk voor Greipel werkt.
Gilber @1.65
Roelandts @ 3
Van Avermaet
Boonen @6
ANDERE bELG @13 (komt van 15)
Leukemans 22
Net als Didison denk ik dat het een sprint wordt. Gilbert en Avermaet gaan proberen op de Poggio waardoor hun sprint afgebot zal zijn. Boonen is nog niet in form en heeft het nooit makkelijk op de poggio en zal miss moeten werken voor Cavendisch. Leukemans ook nog niet in form en bovendien niet snel genoeg.
Daarom ga ik voor een 'gokje' voor andere Belg en reken hier vooral op Boeckmans, ging vorig jaar redelijk goed de poggio over maar viel in de afdaling. Het gevaar is volgens mij Roelandts maar het kan dat ook hij probeert mee te gaan op de poggio en in de sprint hopelijk voor Greipel werkt.
Milaan San Remo zondag, ben al vol op enkele namen in mijn hoofd aan het halen. Cavendish niet in vorm en San Remo is geen doel voor hem. Greipel heeft daar nog nooit een rol van betekenis gegeven in het verleden. 2 namen springen er uit voor mij: Matthew Goss ( al winnaar en vorig jaar met hoge koorts 15de ) heeft al laten zien dat hij nu in vorm is. Uiteraard hou ik rekening met Sagan, die staat nog maar x3.00 ..
Ik denk niet dat er iemand kan ontspannen op de Poggio, het is nog 8 kilometer daarna naar de meet. Net tijd genoeg om eventueel terug te komen. Mijn uiteindelijke tips komen nog, maar wat denken jullie?
ik zie( net als de rest van de wereld ) niemand die Sagan kan kloppen.
Maar gezien koers koers is, is het altijd mogelijk.
De vraag is wie daar dan toe in staat is.
Nibali is goed bezig en heeft misschien een betere ploeg dan Sagan, Cancellara daarentegen nog niet super en een minder goede ploeg.
Gilbert heeft een goede ploeg, maar hoe is zijn vorm ? En hoe kan hij Sagan lossen ?
Nibali is goed bezig en heeft misschien een betere ploeg dan Sagan, Cancellara daarentegen nog niet super en een minder goede ploeg.
Gilbert heeft een goede ploeg, maar hoe is zijn vorm ? En hoe kan hij Sagan lossen ?
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Degenkolb ook een outsider. Vorig jaar vijfde achter Gerrans, Cancellara, Nibali. Nibali is ook in goede vorm en heeft al te kennen gegeven mee te willen doen om de prijzen. Tuurlijk is Sagan (en daarachter Goss) de te kloppen man zondag, maar ik zal ook Degenkolb en Nibali in de gaten houden. Mijn voorspelling:
1. Sagan
2. Nibali
3. Boasson Hagen
4. Degenkolb
5. Slagter
Slagter ook, omdat die parcours voor hem is weggelegd. Kleine colletjes maar wel pittige klimmetjes. Al bewezen in redelijke doen te zijn en moet op de Poggio mee kunnen met de beteren denk ik. Blanco doet het goed en ik denk ook dat ze in deze koers weer iets zullen laten zien.
1. Sagan
2. Nibali
3. Boasson Hagen
4. Degenkolb
5. Slagter
Slagter ook, omdat die parcours voor hem is weggelegd. Kleine colletjes maar wel pittige klimmetjes. Al bewezen in redelijke doen te zijn en moet op de Poggio mee kunnen met de beteren denk ik. Blanco doet het goed en ik denk ook dat ze in deze koers weer iets zullen laten zien.
boempatat:
Als het een koninklijke sprint wordt zie ik Sagan of Goss winnen! Greipel en Cavendish zie ik snel lossen op de Poggio, dus zullen die voorts geen rol van betekenis spelen. Als er een groepje bovenaan weg is zal Cancellara, Gilbert, een pocketklimmer van astana ( denk niet Nibali ) en mss een J. Rodriguez?? Maar zeker Sagan mee zijn!
Ik zat even aan Goss top 3 te denken, maar het risico dat het anders loopt is te groot. Al heeft die super benen heb ik al gezien! Zoals ik momenteel denk zet ik gewoon groots in op Sagan .. Mits wat geluk krijg je er nog x 3.00 voor
Daags voor Milaan San Remo komen er wel veel head to heads op bij unibet of iets dergelijks. Dan tover ik nog wel een konijn uit mijn hoed.
Voorts ben ik blij dat meer en meer mensen actief deelnemen aan het forum. Top 5jes mogen gerust binnenstromen, VOER voor discussies ;)
arie07:
Degenkolb ook een outsider. Vorig jaar vijfde achter Gerrans, Cancellara, Nibali. Nibali is ook in goede vorm en heeft al te kennen gegeven mee te willen doen om de prijzen. Tuurlijk is Sagan (en daarachter Goss) de te kloppen man zondag, maar ik zal ook Degenkolb en Nibali in de gaten houden. Mijn voorspelling:
1. Sagan
2. Nibali
3. Boasson Hagen
4. Degenkolb
5. Slagter
1. Sagan
2. Nibali
3. Boasson Hagen
4. Degenkolb
5. Slagter
Geen Nibali in mijn top 5, of het zou moeten zijn dat hij alleen weg zou rijden op de Poggio. Onmogelijk lijkt me! Ook geen degenkolb, vorig jaar gaf hij al blijk van een uitstekende vorm. Dit jaar moet die nog komen + hij staat precies een beetje dik. Geen goed oog in, Sagan op 1 is voorspelbaar maar daarom niet minder goed ;)
Succes met je bets, ik zet zaterdagochtend wel enkele tips.
(y) (y)
1. Sagan
2. Pozzato
3. Goss
De rest is bijzaak ;)
2. Pozzato
3. Goss
De rest is bijzaak ;)
Life is a party and then you chill!!