Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Hypno

Hallo allemaal,
ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar lid van deze mooie site en vond de tijd rijp om een eigen topic op te starten. Ik heb accounts op meerdere wedsites, maar speel vooral op Unibet. Toch ga ik in dit topic voorlopig enkel de weddenschappen plaatsen die ik speel op de wedsite betrally.com. Ik heb hier namelijk niet lang geleden een account aangemaakt om gebruik te maken van de 100% bonus tot €100 die ze aanbieden, vooraleer de Belgische overheid deze site op de zwarte lijst zet en blokkeert.
Mijn startbankroll op betrally bedraagt €100. Wanneer ik deze 1x rondspeel op een odd van minimum 1,60 dan wordt mijn bonus gecrediteerd. Vervolgens dien ik mijn gestort bedrag + de bonus 6x rond te spelen op eveneens een odd van minimum 1,60 alvorens ik de bonus kan afhalen.
Ik ga mij niet houden aan de taartstrategie beschreven op deze website. De reden hiervoor is dat ik normaal gesproken met hogere bankrolls speel dan €100. Ik heb op betrally slechts €100 gestort aangezien ik dit enkel doe om de site uit te proberen en de bonus vrij te spelen. Wanneer ik echter een weddenschap zou plaatsen van bijvoorbeeld 5/10, zou ik volgens de taartstrategie slechts €5 mogen inzetten, maar dit is wat te weinig voor mij. Versta mij echter niet verkeerd: vroeger, in mijn eerste jaren als wedder, speelde ik wel voor deze kleinere bedragen, daar is uiteraard niks mis mee. Maar persoonlijk zegt het mij nu nog weinig om voor deze bedragen te spelen.
Ik zal zeker niet dagelijks weddenschappen plaatsen, aangezien ik normaal gesproken enkel op de 1e klasse van de bekendere Europese competities inzet (+ Champions League en Europa League). Hieronder heb ik mijn tips voor vanavond geplaatst.
Leverkusen - Man United Leverkusen DNB @ 1,63 * €10
Man United mist onder andere Van Persie en Vidic. Leverkusen heeft een goede thuisreputatie, terwijl Man United dit seizoen nog niet veel matchen heeft kunnen overtuigen.
Man City - Plzen Man City (AH -2) @ 1,90 * €10
Man City afgelopen weekend 6-0 gewonnen van Tottenham. Ze spelen vooral thuis zeer goed, met een Aguero in bloedvorm. Ik zie ze minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Shakhtar Donetsk - Real Sociedad @ 1,60 * €15
Ik heb de vorige ronde de samenvatting van Shakhtar - Leverkusen gezien en Shakhtar speelde Leverkusen volledig van de mat. Het was een klein wonder dat het 0-0 bleef. De thuisploeg moet ook winnen als het nog een goede kans op kwalificatie voor de volgende ronde willen houden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 27-11-2013 18:03 Leden topics
in 27-11-2013 18:03 Leden topics
259 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het is alleszins al positief dat het een paar keer bevestigd is nu. Ik blijf echter met dat ene zinnetje in mijn maag zitten: "only permanent signings eligible to play for their new club from the 2nd February 2014 count". Heb je dit ook nagevraagd in de chat Aapieh, want in het stukje dat je gekopieerd hebt hier zie ik het niet terug?
Ik vind het sowieso al niet echt fair van Unibet dat ze een belangrijke regel van de weddenschap 'verstoppen' achter een minuscuul i'tje. Moest dit regeltje ervoor zorgen dat we de weddenschap verliezen, dan zou dit mijn vertrouwen in Unibet wel grote schade toebrengen. Maar ik ben vooruit aan het lopen op de feiten.
0 Vind ik leuk's
0108daniel:
0108daniel:
Is dit op Bwin ook te vinden?
Ik zie alleen Chelsea voor maandag staan.

Dat weet ik niet Daniel. Ik speel niet zo vaak op Bwin, en heb er nu ook geen geld op staan. Maar uit ervaring weet ik dat ze niet zo veel transferweddenschappen aanbieden.
0 Vind ik leuk's
[16:16:38] You are joining a chat with Tim
[16:16:38] Jetze: Hi. Welcome to Customer Support! My name is Jetze. How may I help you today?
[16:16:38] Tim: Wanneer een speler naar een club komt, maar meteen wordt uitgeleend, geldt dit als een transfer?
Een vriend van mij heeft op dezelfde vraag een bevestiging gekregen, maar ik wil het even voor de zekerheid weten.
[16:18:12] Tim: Hello
[16:18:53] Tim: When a player's coming to a club, but immidiately was hired. Is this count as a transfer?
[16:19:05] Jetze: Dat weet ik nog niet ik heb nog geen antwoord op de vraag gekregen
[16:19:16] Jetze: Ik zal even kijken of ik het voor je kan terug vinden
[16:19:21] Jetze: momentje
[16:19:33] Tim: Oke, bedankt.
[16:24:19] Jetze: de verantwoordelijke afdeling heeft ons laten weten dat alleen permanente mee tellen
[16:24:24] Jetze: En niet tijdelijke
[16:25:09] Tim: Dus als een speler wordt gekocht, maar voor de rest van het seizoen wordt verhuurd, dan telt het als een transfer?
[16:25:23] Tim: *Voor de kopende partij
[16:25:46] Jetze: verhuren teld niet mee
[16:26:05] Jetze: het moet permanent zijn dus alles wat tijdelijk is valt er buiten
[16:26:33] Tim: Dus dat is een ja? ;)
[16:27:20] Tim: Bijvoorbeeld: Ajax koop Cuenca van Barca, maar Ajax laat Cuenca het seizoen afmaken in Barcelona. Telt Cuenca naar Ajax als een transfer?
[16:28:47] Jetze: Only permanent signings eligible to play for their new club from the 2nd February 2014 count.
[16:29:01] Jetze: dus als ze worden doorverhuurd teld dat niet mee
[16:30:06] Jetze: Ze dienen voor de culb te spelen door wie ze aangekocht zijn
[16:31:06] Jetze: Kan ik je nog ergens anders mee van dienst zijn ?
[16:31:07] Tim: Dus dan zou het geen transfer zijn?
[16:31:17] Jetze: nee inderdaad
[16:31:31] Tim: Wel vreemd dat Nick zei van wel, toch?
[16:32:05] Tim: Wat nou als ik mijn bet al gezet heb, o.a. door het akkoord van Nick?
[16:34:15] Jetze: momentje
[16:35:06] Jetze: heb je ingezet op permanent signing of trabsfer?
[16:35:51] Tim: perminent signings
[16:36:04] Tim: hoeveel transfers chelsea zou maken op 31 januari
[16:37:56] Jetze: een permanent signing is iets anders dan een transfer#
[16:38:10] Jetze: et verschil zit hem er hier in wie de nieuwe werkgever van de sopeler wordt
[16:38:52] Jetze: als een speler een permamanet signing heeft bij club a is club a de werkgever ook al leent deze de speler uit aan club b de speler heeft eensigning bij club a
[16:39:01] Jetze: dit is ioets anders dan een transfer
[16:39:10] Jetze: transfer heeft betrekking op waar een spler speelt
[16:39:32] Tim: Oke, ik snap het. Bij mij open bet staat: Winter transfer window 2014: premier league. Permanent signings on 31st january 2014
[16:39:45] Tim: Oke, dus dan is de bet wel akkoord?
[16:40:32] Jetze: ja inderdaad
[16:40:50] Tim: Dat is mooi, dan weet ik genoeg. Bedankt!
[16:41:17] Tim: Is het trouwens mogelijk om deze chatsessie naar mijn e-mail te sturen?
[16:41:59] Jetze: ja hoor geen probleem
[16:42:38] Tim: Kan ik dat zelf? Zo ja, hoe?
[16:43:48] Jetze: ik zal hem je toesturen
[16:44:05] Jetze: zodra wij deze chat beeindigen kan ik hem toesturen
[16:46:13] Tim: Dat zou fijn zijn. Sturen kan op . Heel erg bedankt!!
[16:46:32] Jetze: graag gedaan
[16:47:03] Tim has exited the session.
Eerst zegt ze dat zinnetje, na die tijd gaat ze akkoord dus neem aan dat het een akkoord is.
0 Vind ik leuk's
Ik heb het ook nagevraagd en ik heb ook bevestigd gekregen dat het om spelers gaat die op 31 januari gecontracteerd worden. Het maakt niet uit dat een speler daarna verhuurd wordt. Ik had trouwens ene Peggy in de chat en het lijkt erop dat ze allemaal een of ander standaard antwoord paraat hebben. Ik kreeg namelijk precies hetzelfde verhaal te horen als jullie.
Nu maar hopen dat er geen andere addertjes onder het gras zitten...
En Hypno nog bedankt voor het delen van deze tip!
0 Vind ik leuk's
Ik hoop ook dat er geen addertjes meer te voorschijn komen, Visioen. Ik wil iedereen toch waarschuwen, want ik heb geen goed gevoel meer bij deze weddenschap, eerlijk gezegd. Ik ben het momenteel nog een tweede keer aan iemand anders aan het navragen op de chat.
Ik laat dadelijk iets weten.
0 Vind ik leuk's
Nu zegt Lennard weer dat de transfer van Zouma niet telt voor deze weddenschap. NIET inzetten dus. ik ga nog even verder chatten.
0 Vind ik leuk's
Ben benieuwd.. Zou dan graag m'n geld terug willen.
0 Vind ik leuk's
Ik zou niet meer inzetten je verliest je geld ermee anders was de odd allang gedaald, maar deze verhalen kunnen misschien leiden tot een void, aangezien er medewerkers hebben gezegd dat de weddenschap dan zou tellen.
0 Vind ik leuk's
Ik heb net contact gehad met Lennard van Unibet in de chat. Hij heeft mij bevestigd dat ik verkeerdelijk werd geïnformeerd door Nick en gaat de weddenschappen die ik geplaatst heb, doorsturen naar de bevoegde afdeling. Hij verwacht dat deze zullen worden terugbetaald.
Ik heb ook verwezen naar dit topic, met de vraag of ze jullie weddenschappen ook konden terugbetalen, aangezien jullie ook zijn voortgegaan op die verkeerde informatie van Nick, via mij. Hij wist ook niet direct hoe dit werkte, maar hij ging dit ook doorsturen.
Ik krijg de chat straks toegestuurd. Ik zal hem dadelijk hier posten.
0 Vind ik leuk's
Goed gedaan Hypno, blij dat we het zo waarschijnlijk nog opgelost krijgen, want dit zou best unfair zijn en unibet zou er een hele slechte naam van krijgen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.