Tips van: Hypno
Hallo allemaal,
ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar lid van deze mooie site en vond de tijd rijp om een eigen topic op te starten. Ik heb accounts op meerdere wedsites, maar speel vooral op Unibet. Toch ga ik in dit topic voorlopig enkel de weddenschappen plaatsen die ik speel op de wedsite betrally.com. Ik heb hier namelijk niet lang geleden een account aangemaakt om gebruik te maken van de 100% bonus tot €100 die ze aanbieden, vooraleer de Belgische overheid deze site op de zwarte lijst zet en blokkeert.
Mijn startbankroll op betrally bedraagt €100. Wanneer ik deze 1x rondspeel op een odd van minimum 1,60 dan wordt mijn bonus gecrediteerd. Vervolgens dien ik mijn gestort bedrag + de bonus 6x rond te spelen op eveneens een odd van minimum 1,60 alvorens ik de bonus kan afhalen.
Ik ga mij niet houden aan de taartstrategie beschreven op deze website. De reden hiervoor is dat ik normaal gesproken met hogere bankrolls speel dan €100. Ik heb op betrally slechts €100 gestort aangezien ik dit enkel doe om de site uit te proberen en de bonus vrij te spelen. Wanneer ik echter een weddenschap zou plaatsen van bijvoorbeeld 5/10, zou ik volgens de taartstrategie slechts €5 mogen inzetten, maar dit is wat te weinig voor mij. Versta mij echter niet verkeerd: vroeger, in mijn eerste jaren als wedder, speelde ik wel voor deze kleinere bedragen, daar is uiteraard niks mis mee. Maar persoonlijk zegt het mij nu nog weinig om voor deze bedragen te spelen.
Ik zal zeker niet dagelijks weddenschappen plaatsen, aangezien ik normaal gesproken enkel op de 1e klasse van de bekendere Europese competities inzet (+ Champions League en Europa League). Hieronder heb ik mijn tips voor vanavond geplaatst.
Leverkusen - Man United Leverkusen DNB @ 1,63 * €10
Man United mist onder andere Van Persie en Vidic. Leverkusen heeft een goede thuisreputatie, terwijl Man United dit seizoen nog niet veel matchen heeft kunnen overtuigen.
Man City - Plzen Man City (AH -2) @ 1,90 * €10
Man City afgelopen weekend 6-0 gewonnen van Tottenham. Ze spelen vooral thuis zeer goed, met een Aguero in bloedvorm. Ik zie ze minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Shakhtar Donetsk - Real Sociedad @ 1,60 * €15
Ik heb de vorige ronde de samenvatting van Shakhtar - Leverkusen gezien en Shakhtar speelde Leverkusen volledig van de mat. Het was een klein wonder dat het 0-0 bleef. De thuisploeg moet ook winnen als het nog een goede kans op kwalificatie voor de volgende ronde willen houden.
ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar lid van deze mooie site en vond de tijd rijp om een eigen topic op te starten. Ik heb accounts op meerdere wedsites, maar speel vooral op Unibet. Toch ga ik in dit topic voorlopig enkel de weddenschappen plaatsen die ik speel op de wedsite betrally.com. Ik heb hier namelijk niet lang geleden een account aangemaakt om gebruik te maken van de 100% bonus tot €100 die ze aanbieden, vooraleer de Belgische overheid deze site op de zwarte lijst zet en blokkeert.
Mijn startbankroll op betrally bedraagt €100. Wanneer ik deze 1x rondspeel op een odd van minimum 1,60 dan wordt mijn bonus gecrediteerd. Vervolgens dien ik mijn gestort bedrag + de bonus 6x rond te spelen op eveneens een odd van minimum 1,60 alvorens ik de bonus kan afhalen.
Ik ga mij niet houden aan de taartstrategie beschreven op deze website. De reden hiervoor is dat ik normaal gesproken met hogere bankrolls speel dan €100. Ik heb op betrally slechts €100 gestort aangezien ik dit enkel doe om de site uit te proberen en de bonus vrij te spelen. Wanneer ik echter een weddenschap zou plaatsen van bijvoorbeeld 5/10, zou ik volgens de taartstrategie slechts €5 mogen inzetten, maar dit is wat te weinig voor mij. Versta mij echter niet verkeerd: vroeger, in mijn eerste jaren als wedder, speelde ik wel voor deze kleinere bedragen, daar is uiteraard niks mis mee. Maar persoonlijk zegt het mij nu nog weinig om voor deze bedragen te spelen.
Ik zal zeker niet dagelijks weddenschappen plaatsen, aangezien ik normaal gesproken enkel op de 1e klasse van de bekendere Europese competities inzet (+ Champions League en Europa League). Hieronder heb ik mijn tips voor vanavond geplaatst.
Leverkusen - Man United Leverkusen DNB @ 1,63 * €10
Man United mist onder andere Van Persie en Vidic. Leverkusen heeft een goede thuisreputatie, terwijl Man United dit seizoen nog niet veel matchen heeft kunnen overtuigen.
Man City - Plzen Man City (AH -2) @ 1,90 * €10
Man City afgelopen weekend 6-0 gewonnen van Tottenham. Ze spelen vooral thuis zeer goed, met een Aguero in bloedvorm. Ik zie ze minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Shakhtar Donetsk - Real Sociedad @ 1,60 * €15
Ik heb de vorige ronde de samenvatting van Shakhtar - Leverkusen gezien en Shakhtar speelde Leverkusen volledig van de mat. Het was een klein wonder dat het 0-0 bleef. De thuisploeg moet ook winnen als het nog een goede kans op kwalificatie voor de volgende ronde willen houden.
in 27-11-2013 18:03 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ook ik ben met de chat aan het praten en het lijkt erop dat ze een besluit hebben genomen ons geen geld terug te geven.
Dit meen je niet..ik snap het allemaal niet meer..
Met Marcel. Hij vertelde me dat we beter de voorwaarden van de bet hadden moeten lezen. Echt geen nette gang van zaken..
Hij heeft uiteindelijk wel m'n gegevens naar de sportafdeling gemaild en deze zouden me op de hoogte houden. Maar dit zal sowieso pas na het weekend zijn.
Hij heeft uiteindelijk wel m'n gegevens naar de sportafdeling gemaild en deze zouden me op de hoogte houden. Maar dit zal sowieso pas na het weekend zijn.
Ik heb inderdaad ook met Marcel gepraat ik zou het gesprek wel opvragen.
Het is juist om de voorwaarden te verduidelijken, dat we de chat zijn ingedoken om opheldering te vragen van een Unibet-medewerker. Het is juist doordat die medewerker verkeerde informatie doorgeven, dat we de weddenschappen hebben geplaatst. Wie had er dan beter de voorwaarden moeten lezen?
Ik ga nog tot na het weekend wachten op het uiteindelijke besluit. Moesten ze dit niet terugbetalen, bel ik eerst nog een keer met hen. Moest dit telefoongesprek nog geen soelaas bieden, dan kunnen we misschien aan voetbalwedden (vw-crew) vragen om ons hierin bij te staan. Moest ook dit niet helpen, leg ik een klacht neer bij de kansspelcommissie. Ik zal jullie op de hoogte houden als ik meer informatie krijg (na het telefoongesprek).
Ik ga nog tot na het weekend wachten op het uiteindelijke besluit. Moesten ze dit niet terugbetalen, bel ik eerst nog een keer met hen. Moest dit telefoongesprek nog geen soelaas bieden, dan kunnen we misschien aan voetbalwedden (vw-crew) vragen om ons hierin bij te staan. Moest ook dit niet helpen, leg ik een klacht neer bij de kansspelcommissie. Ik zal jullie op de hoogte houden als ik meer informatie krijg (na het telefoongesprek).
Heb net contact met Timothy gehad, hij verwacht dat ik mijn geld terugkrijg, maar kan het nog niet beloven zegt ie
Hmm idd een vage weddenschap van een vage bookmaker blijkt wel!
Tijd voor een andere bookmaker, sowieso geen unibet meer. Gelukkig maar voor een 10tje meegespeeld.
Boycot unibet zou ik zeggen ;p
Tijd voor een andere bookmaker, sowieso geen unibet meer. Gelukkig maar voor een 10tje meegespeeld.
Boycot unibet zou ik zeggen ;p
[19:52:56] You are joining a chat with sven
[19:52:56] Marcel: Hi. Welcome to Customer Support! My name is Marcel. How may I help you today?
[19:52:57] sven: question about voetbalwedden.net issue winter transfer bet chelsea
[19:53:10] Marcel: hallo Sven hoe kan ik u helpen?
[19:53:22] sven: Hallo Marcel
[19:53:30] sven: is het mogelijk om lennart te spreken
[19:53:50] sven: ik sprak ongeveer een uur geleden Nick, en het gaat over een bet waar lennart meer vanaf weet
[19:54:02] sven: die zou er nu moeten zijn volgens hem
[19:55:35] Marcel: Ah het gaat over de transfer
[19:56:01] sven: Ja
[19:56:05] Marcel: het officieel bericht van de sport afdeling is :
[19:56:08] Marcel: as he is not playing for Chelsea until the summer Zouma does not count towards the number of players signed.
We added the following description to make this clear: ' Only permanent signings eligible to play for their new club from the 2nd February 2014 count'
[19:56:59] sven: Ja, dat begrijpen we inmiddels, maar er zijn heel veel mensen van voetbalwedden, die de informatie hebben gekregen van jullie dat de bet dan juist zou zijn
[19:57:12] sven: o.a. nick heeft ons dat verteld
[19:58:02] sven: er staan in het topic ook een aantal gesprekken
[19:58:05] Marcel: Helaas heeft een bepaalde site verkeerde informatie geplaatst
[19:58:08] sven: met leden van voetbalwedden
[19:58:11] sven: en de live chat
[19:58:24] sven: nee jullie hebben het regelrecht tegen ons gezegd
[19:58:33] sven: daar zijn screenshots van
[19:59:10] sven: Ik kan u de link wel even sturen dat u het met eigen ogen kunt zien
[19:59:42] Marcel: Nee dat hoeft niet hoor, maar dit is het antwoord van de sport afdeling
[20:00:05] Marcel: Hierin hebben wij geen inspraak over
[20:00:19] sven: Ja, maar het is toch ongeloofwaardig van jullie
[20:00:36] sven: als wij dit op het internet zetten, en verspreiden het overal
[20:00:53] sven: het ene zeggen en vervolgens de bet gaan afkeuren
[20:01:14] sven: dat is gewoon verkeerde informatie doorgeven met gevolg dat mensen, een bet plaatsen
[20:02:14] Marcel: Maar wat ik ga doen ik zal een bericht sturen naar de sport afdeling om te kijken met betrekking tot uw weddenschap of zij iets kunnen doen
[20:02:54] sven: Ja, maar als u dit verhaal stuurt zullen ze denk ik ook denken hij is gek
[20:03:22] sven: zij hebben toch ook bewijzen nodig waarop het staat dat medewerkers van unibet zulke dingen hebben gezegd
[20:03:31] Marcel: wie is gek?
[20:03:36] sven: wat een aanleiding geeft tot het plaatsen van een bet
[20:03:45] sven: nee niemand is gek Marcel
[20:03:53] sven: dat zouden ze misschien denken van mij
[20:04:09] sven: dat ik en een of ander verhaaltje aan het vertellen ben
[20:04:45] sven: Maar het staat toch echt allemaal op ons forum
[20:05:29] Marcel: zij kunen de forum nakijken hoor sven, geen probleem
[20:05:50] sven: oke, dat is goed om te horen
[20:06:17] sven: het zou in ieder geval hele slechte reclame zijn als hier niks aan gedaan word
[20:08:20] Marcel: kan ik nog iets voor u doen?
[20:08:45] sven: zou u dit gesprek naar mij toekunnen sturen
[20:09:25] Marcel: wat is uw email adres?
[20:09:37] sven: xxxxxx
[20:11:06] Marcel: ok ik zal het later naar u sturen
[20:11:22] sven: oke, wanneer zou ik dat ongeveer krijgen
[20:12:30] Marcel: ik ben nog met een paar chats bezig helaas
[20:12:48] sven: oke, daarna dus?
[20:13:14] Marcel: correct
[20:13:37] sven: oke bedankt in iedergeval
[20:13:44] sven: en ik hoop dat er wat aan gedaan word
[20:13:47] sven: fijne avond!
[20:16:28] sven has exited the session.
[19:52:56] Marcel: Hi. Welcome to Customer Support! My name is Marcel. How may I help you today?
[19:52:57] sven: question about voetbalwedden.net issue winter transfer bet chelsea
[19:53:10] Marcel: hallo Sven hoe kan ik u helpen?
[19:53:22] sven: Hallo Marcel
[19:53:30] sven: is het mogelijk om lennart te spreken
[19:53:50] sven: ik sprak ongeveer een uur geleden Nick, en het gaat over een bet waar lennart meer vanaf weet
[19:54:02] sven: die zou er nu moeten zijn volgens hem
[19:55:35] Marcel: Ah het gaat over de transfer
[19:56:01] sven: Ja
[19:56:05] Marcel: het officieel bericht van de sport afdeling is :
[19:56:08] Marcel: as he is not playing for Chelsea until the summer Zouma does not count towards the number of players signed.
We added the following description to make this clear: ' Only permanent signings eligible to play for their new club from the 2nd February 2014 count'
[19:56:59] sven: Ja, dat begrijpen we inmiddels, maar er zijn heel veel mensen van voetbalwedden, die de informatie hebben gekregen van jullie dat de bet dan juist zou zijn
[19:57:12] sven: o.a. nick heeft ons dat verteld
[19:58:02] sven: er staan in het topic ook een aantal gesprekken
[19:58:05] Marcel: Helaas heeft een bepaalde site verkeerde informatie geplaatst
[19:58:08] sven: met leden van voetbalwedden
[19:58:11] sven: en de live chat
[19:58:24] sven: nee jullie hebben het regelrecht tegen ons gezegd
[19:58:33] sven: daar zijn screenshots van
[19:59:10] sven: Ik kan u de link wel even sturen dat u het met eigen ogen kunt zien
[19:59:42] Marcel: Nee dat hoeft niet hoor, maar dit is het antwoord van de sport afdeling
[20:00:05] Marcel: Hierin hebben wij geen inspraak over
[20:00:19] sven: Ja, maar het is toch ongeloofwaardig van jullie
[20:00:36] sven: als wij dit op het internet zetten, en verspreiden het overal
[20:00:53] sven: het ene zeggen en vervolgens de bet gaan afkeuren
[20:01:14] sven: dat is gewoon verkeerde informatie doorgeven met gevolg dat mensen, een bet plaatsen
[20:02:14] Marcel: Maar wat ik ga doen ik zal een bericht sturen naar de sport afdeling om te kijken met betrekking tot uw weddenschap of zij iets kunnen doen
[20:02:54] sven: Ja, maar als u dit verhaal stuurt zullen ze denk ik ook denken hij is gek
[20:03:22] sven: zij hebben toch ook bewijzen nodig waarop het staat dat medewerkers van unibet zulke dingen hebben gezegd
[20:03:31] Marcel: wie is gek?
[20:03:36] sven: wat een aanleiding geeft tot het plaatsen van een bet
[20:03:45] sven: nee niemand is gek Marcel
[20:03:53] sven: dat zouden ze misschien denken van mij
[20:04:09] sven: dat ik en een of ander verhaaltje aan het vertellen ben
[20:04:45] sven: Maar het staat toch echt allemaal op ons forum
[20:05:29] Marcel: zij kunen de forum nakijken hoor sven, geen probleem
[20:05:50] sven: oke, dat is goed om te horen
[20:06:17] sven: het zou in ieder geval hele slechte reclame zijn als hier niks aan gedaan word
[20:08:20] Marcel: kan ik nog iets voor u doen?
[20:08:45] sven: zou u dit gesprek naar mij toekunnen sturen
[20:09:25] Marcel: wat is uw email adres?
[20:09:37] sven: xxxxxx
[20:11:06] Marcel: ok ik zal het later naar u sturen
[20:11:22] sven: oke, wanneer zou ik dat ongeveer krijgen
[20:12:30] Marcel: ik ben nog met een paar chats bezig helaas
[20:12:48] sven: oke, daarna dus?
[20:13:14] Marcel: correct
[20:13:37] sven: oke bedankt in iedergeval
[20:13:44] sven: en ik hoop dat er wat aan gedaan word
[20:13:47] sven: fijne avond!
[20:16:28] sven has exited the session.
evissa:
Heb net contact met Timothy gehad, hij verwacht dat ik mijn geld terugkrijg, maar kan het nog niet beloven zegt ie
Voor mij geldt precies hetzelfde. Ben heel benieuwd. Inderdaad even de crew erbij betrekken mochten we niks terugkrijgen, want dit gaat nergens over.
De mijne is gewoon fout gerekend, terwijl door 2 man was toegezegd dat de weddenschap goedgekeurd zou zijn, ga zeker contact opnemen