Tennistips van: Nick
Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Gewoon even zoeken en je vindt zijn blogabet supersnel.. Wil je zijn tips zien, heb er dan wat voor over (2 keer klikken)..
X
X
X
Ik baalde echt van gister, Hewitt liet een zekere overwinning uit ze handen glijden, en me verwachting van de over op Wawrinka-Berdych ging prima tot Berdych alles liet lopen. Erg zonde omdat de bets er perfect uitzagen. Zal straks update en nieuwe picks plaatsen.
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
010nick:
Ik baalde echt van gister, Hewitt liet een zekere overwinning uit ze handen glijden, en me verwachting van de over op Wawrinka-Berdych ging prima tot Berdych alles liet lopen. Erg zonde omdat de bets er perfect uitzagen. Zal straks update en nieuwe picks plaatsen.
Scheelde een haartje bij de 2 bets als ik de uitslag zag.Hewitt in 5 sets en Wawrinka 37 net geen 38.5. Erg Jammer.
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Scheelde een haartje bij de 2 bets als ik de uitslag zag.Hewitt in 5 sets en Wawrinka 37 net geen 38.5. Erg Jammer.
010nick:
Hewitt stond in de 4e set 4-1 voor, dus erg zonde. Tsja ik dacht bij Berdych-Wawrinka minimaal 4 sets maar had absoluut niet verwacht dat Wawrinka zo zou slopen, zeker omdat hij geen pure hardcourt speler is.
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Hey Nick, ik las dat je kunt betten bij Pinnacle omdat je vader een vakantiehuis in het buitenland heeft. Nu ken ik ook iemand met een vakantiehuisje in Duitsland (een toegestaan land bij Pinnacle) en nu vroeg ik mij af of ik via die weg ook bij Pinnacle zou kunnen betten (met mijn Nederlandse ID).
Mag ik je vragen wat ik daarvoor nodig heb en hoe jij dat geregeld hebt?
Daarnaast ga ik ook je tennistips in de gaten houden, thanks voor sharing! :d
Mag ik je vragen wat ik daarvoor nodig heb en hoe jij dat geregeld hebt?
Daarnaast ga ik ook je tennistips in de gaten houden, thanks voor sharing! :d
Ik mis je :(
Nieuw seizoen, nieuwe start?
X
X
X
Ik speel nooit tennis, maar wil wel een keer meespelen, even het jaar goed uitknallen
john-heitinga:
op zn blog is ie ook monddicht gemaakt :-(
Wel een leuke tip van volgende blogger is:
http://kooktennistipster.blogabet.com/
WTA - ENKELSPEL: Brisbane (Australië), hardcourt
Kanepi K. - Suarez Navarro C. @1.95 bwin
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat: