Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Omdat ik toch aardig wat priveberichten ontving over waar ik was gebleven, zal ik proberen hier wat nieuw leven in te blazen. Ik bet nog steeds op tennis maar heb vrij weinig de tijd gehad om de bets ook daadwerkelijk te posten. Maar de AO komt eraan en ik zal proberen me bets ook op me blog te plaatsen http://tennisbettingadvice.blogabet.com/
Eerste tip voor de toernooien van aankomende week, speel niet te dik erop. Zeker de toernooien voor een slam hebben veel bijzonderheden en ook spelers moeten nog in het juiste ritme komen. Observeer en speel eventueel wat kleine bets, info die je nu oppakt heb je op de AO veel aan.
Mocht men vragen hebben, stel ze gerust. Gelieve in pm omdat ik daar een email van ontvang.
Groet, Nick
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Hoi hoi hoi,wanneer doe je die plakker van je mond ? ;-) :p grapje
Ik zou zwaar willen inzetten op Muguruza B. G. (Esp) Wickmayer Y. (Bel)08.01. 10:30 WTA - ENKELSPEL: Hobart (Australië), hardcourt
de value is er mss af @1.4 maar toch.Yanina moest in begin van het jaar antibiotica slikken,wss is ze nog niet 100%.http://www.sporza.be/cm/sporza/tennis/140107_Wickmayer_antibiotica
Wat denk je bij ATP - ENKELSPEL: Auckland (Nieuw-Zeeland), hardcourt
Baghdatis M. - Johnson S.?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
ik volg ook wel wat tennis, mij lijkt dit een overwinning te gaan worden voor Baghdatis maar met die gekke Cyprioot weet je nooit :p
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
boempatat:
Hoi hoi hoi,wanneer doe je die plakker van je mond ? ;-) :p grapje
Ik zou zwaar willen inzetten op Muguruza B. G. (Esp) Wickmayer Y. (Bel)08.01. 10:30 WTA - ENKELSPEL: Hobart (Australië), hardcourt
de value is er mss af @1.4 maar toch.Yanina moest in begin van het jaar antibiotica slikken,wss is ze nog niet 100%.http://www.sporza.be/cm/sporza/tennis/140107_Wickmayer_antibiotica
Wat denk je bij ATP - ENKELSPEL: Auckland (Nieuw-Zeeland), hardcourt
Baghdatis M. - Johnson S.?

Misschien toch niet al te zwaar inzetten:
http://www.nieuwsblad.be/SportWereld/cnt/DMF20140107_00916279
0 Vind ik leuk's
Excuus, ik had over je zin en de link naar Sporza gelezen :p
0 Vind ik leuk's
Ik vind de 1.4 te laag om op te betten, het blijven vrouwen.... Baghdatis blijf ik van af, heb hem nog niet zien spelen dus zal ze partij met interesse terugkijken.
0 Vind ik leuk's
Ik heb er zin in (y)
0 Vind ik leuk's
X X X
Istomin won vannacht gemakkelijk van Cilic,apart zeker als je de uitslag van vorige week meenam. Matosevic liet me niet in de steek. Twee nieuwe bets staan op me blog
(y)
0 Vind ik leuk's
Waar kan ik je blog vinden?
0 Vind ik leuk's
Vannacht een mooie 2.50 gepakt op Hewitt, één van de fijnere spelers om op te betten als hij een underdog is. De loting is geweest en er zitten een paar leuke betbare partijen tussen. Nu wachten op de odds en kijken of ze dan nog zo fijn zijn.

Groet, Nick (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.