Tennistips van: Nick
Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Thx Nick ,was een mooie,en ik was direkt overtuigd, mede het feit dat Hewitt voor zn thuispubliek speelde (y) (y) (y)
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Goedemiddag,
De tennis bets staan klaar op me blog, juist in de eerste ronde mag je lekker kritisch zijn met de picks. Vele partijen en ook veel kansen maar wees altijd kritisch. Ga niet op zoek naar een bet, haal een 'zekerheid' eruit. De bets die op me blog staan, zijn de picks die ik ga spelen. Over andere partijen vragen heeft geen nut want die heb ik heel bewust erbuiten gelaten.
Kreeg een aantal vragen over welke bet vind je nou echt een zekerheid. Laat ik voorop stellen dat geen enkele bet een zekerheid is, het is en blijft uiteindelijk gokken. Maar ik heb veel vertrouwen in me over bet op Karlovic-Dodig. Beide hebben jarenlang samen getraind en beide staan bekend om het serveren. Dit is een partij met de potentie van een 5 setter en op de hardcourt banen zie ik dit ook gebeuren. Het verleden tussen beide heeft dit ook zeker bewezen.
Laten we hopen op een goede eerste nacht, succes
Groet Nick (y)
De tennis bets staan klaar op me blog, juist in de eerste ronde mag je lekker kritisch zijn met de picks. Vele partijen en ook veel kansen maar wees altijd kritisch. Ga niet op zoek naar een bet, haal een 'zekerheid' eruit. De bets die op me blog staan, zijn de picks die ik ga spelen. Over andere partijen vragen heeft geen nut want die heb ik heel bewust erbuiten gelaten.
Kreeg een aantal vragen over welke bet vind je nou echt een zekerheid. Laat ik voorop stellen dat geen enkele bet een zekerheid is, het is en blijft uiteindelijk gokken. Maar ik heb veel vertrouwen in me over bet op Karlovic-Dodig. Beide hebben jarenlang samen getraind en beide staan bekend om het serveren. Dit is een partij met de potentie van een 5 setter en op de hardcourt banen zie ik dit ook gebeuren. Het verleden tussen beide heeft dit ook zeker bewezen.
Laten we hopen op een goede eerste nacht, succes
Groet Nick (y)
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Nadal lijkt zijn vorm gevonden te hebben!
Lijkt me op dit moment 50-50 tegenover djokovic?
Lijkt me op dit moment 50-50 tegenover djokovic?
Roland Garros komt er aan dus ook weer mijn bets, de eerste lading is geplaatst en het is nu vooral afwachten op de over/onder lijnen en handicaps op de partijen van dag 2 en 3.
Een leuke underdog bet is: Vekic - Glushko (2.50)
Donna is naast een zeer jonge speelster ook een speelster die alleen uit de voeten kan op hardcourt banen. Ze heeft tot nu toe 9 maal in haar gehele carriere op gravel gespeeld en er slechts 3 gewonnen. Dit jaar staat het 1-1 en niks wijst erop dat ze haar spel heeft verbeterd op gravel. Daarentegen is Glushko geen hoogvlieger maar is het wel een ervaren speler op gravel en heeft daar redelijke resultaten op behaald. De hoogvliegers winnen van haar maar Donna is zeker geen hoogvlieger. Het is zeker geen lockbet maar ik had zelfs op Glushko gebet als ze favoriet had geweest dus die 2.50 is in mijn ogen een kadootje.
Overige tips zijn te vinden op het blogje, als ik tijd over heb zal ik daar alle uitleg plaatsen.
Greets,
Nick
Een leuke underdog bet is: Vekic - Glushko (2.50)
Donna is naast een zeer jonge speelster ook een speelster die alleen uit de voeten kan op hardcourt banen. Ze heeft tot nu toe 9 maal in haar gehele carriere op gravel gespeeld en er slechts 3 gewonnen. Dit jaar staat het 1-1 en niks wijst erop dat ze haar spel heeft verbeterd op gravel. Daarentegen is Glushko geen hoogvlieger maar is het wel een ervaren speler op gravel en heeft daar redelijke resultaten op behaald. De hoogvliegers winnen van haar maar Donna is zeker geen hoogvlieger. Het is zeker geen lockbet maar ik had zelfs op Glushko gebet als ze favoriet had geweest dus die 2.50 is in mijn ogen een kadootje.
Overige tips zijn te vinden op het blogje, als ik tijd over heb zal ik daar alle uitleg plaatsen.
Greets,
Nick
010nick:
Roland Garros komt er aan dus ook weer mijn bets, de eerste lading is geplaatst en het is nu vooral afwachten op de over/onder lijnen en handicaps op de partijen van dag 2 en 3.
Hoi Nick,welcome back ;-)
Klizan M. (Svk)-Nishikori K. (Jpn)3- 0 (76/61/62) is al een serieuse verrassing.Ik las wel dat hij een heupblessure had opgelopen in Madrid.Daardoor was hij waarschijnlijk niet 100% fit.
27.05. 11:00 Flipkens K. (Bel)-Kovinic D. (Mne) Kirsten heeft privéproblemen gehad(haar oma ,waar ze heel close mee was ,is gestorven) en daardoor was ze de afgelopen wedstrijd er met haar hoofd niet bij .Ik hoop dat ze nu volledig gefocust is voor RG.Samen met coach Xavier Malisse ( nieuwe coach sedert 3 mei) wil ze terug haar oude niveau halen.Ze heeft de X-men gekozen omdat ze er een goeie band mee heeft en ook omdat hij heel wat ervaring heeft op het hoge niveau.Flipkens +1.5 @1.7 vind ik wel geen value.
Flipkens76/62 begot
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Tips staan weer op het blogje, link staat iets hierboven
Groet en succes!
Groet en succes!
Wat brengt RG ons vandaag Nick?
Wat mogen we van Djokovic en co verwachten?
Wat mogen we van Djokovic en co verwachten?
Nick! Waar ben je!!!! AO is coming!
X
X
X
Heeft nick een bloga?? (y)
Those who believe, achieve!!!