Tennistips van: Nick
Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
boempatat:
Wat nu Nick met de spanjaarden?
Lopez F. (Esp) - Klahn B. (Usa)en
Robredo T. (Esp) - Dancevic F. (Can)
Beiden fav
Lopez gewoon winnen ,toch?
Wat nu Nick met de spanjaarden?
Lopez F. (Esp) - Klahn B. (Usa)en
Robredo T. (Esp) - Dancevic F. (Can)
Beiden fav
Lopez gewoon winnen ,toch?
Zie nu pas je bericht Boem, ik was bij Feyenoord. Stuur voortaan een pm daar krijg ik een e-mail over binnen.
grt
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Heb het volgende gedaan:
Laura Robson - Na Li over 90,5 min @1,87
Voornamelijk ben ik hierbij gekomen na het bestuderen van de wedstrijden van Robson. Zelf heb ik al veel wedstrijden van haar gezien (met name tijdens de voorbereiding op Wimbledon en tijdens Wimbledon. Hierin viel me al op dat de wedstrijden van Laura Robson lang duren.
Afgelopen wedstrijd waren 2 redelijke sets en duurde 97 minuten. De wedstrijd uit de eerste ronde had 1 redelijke set (7-5) en de 2 set was 6-0, toch duurde deze wedstrijd ook 84 minuten.
Aangezien ik de odd van Laura Robson sowieso al aan de hoge kant vindt (@4,50) denk ik dat dit 2 lange sets gaan worden of een redelijke 3 setter. Na Li zal opppassen aangezien ze vorig jaar uitgeschakeld werd door Robson op de US Open.
Stake 8/10
Voornamelijk ben ik hierbij gekomen na het bestuderen van de wedstrijden van Robson. Zelf heb ik al veel wedstrijden van haar gezien (met name tijdens de voorbereiding op Wimbledon en tijdens Wimbledon. Hierin viel me al op dat de wedstrijden van Laura Robson lang duren.
Afgelopen wedstrijd waren 2 redelijke sets en duurde 97 minuten. De wedstrijd uit de eerste ronde had 1 redelijke set (7-5) en de 2 set was 6-0, toch duurde deze wedstrijd ook 84 minuten.
Aangezien ik de odd van Laura Robson sowieso al aan de hoge kant vindt (@4,50) denk ik dat dit 2 lange sets gaan worden of een redelijke 3 setter. Na Li zal opppassen aangezien ze vorig jaar uitgeschakeld werd door Robson op de US Open.
Stake 8/10
"Never change a winning team"
toto-nederland:
Heb het volgende gedaan:
Heb het volgende gedaan:
Deze bet zal staan of vallen met hoe agressief Na Li zal spelen. Robson blijf ik zelf een aparte vinden, vorige ronde solide op haar service maar ronde daarvoor heel matig. Ik blijf zelf van haar af. Succes met je bet
Bets van mij staan weer op me blog.
Grt en succes (Y)
''Bets van mij staan weer op me blog'' (weet niet hoe je moet citeren)
wat is uw blog? Edit : de betreffende blogabet bestaat niet meer.
wat is uw blog? Edit : de betreffende blogabet bestaat niet meer.
wespsv:
wat is uw blog?
wat is uw blog?
zal je even helpen:
http://tennisbettingadvice.blogabet.com/
010nick:
Volgende keer toch maar beter luisteren naar jou.
Laura Robson speelde heel erg matig vandaag. Eerst set ging veels te snel naar Li Na (30 minuten). 2e ging wel zoals ik verwachten maar jammer genoeg net geen tiebreak en blijven steken op 81 minuten.
toto-nederland:
Heb het volgende gedaan:
Heb het volgende gedaan:
Volgende keer toch maar beter luisteren naar jou.
Laura Robson speelde heel erg matig vandaag. Eerst set ging veels te snel naar Li Na (30 minuten). 2e ging wel zoals ik verwachten maar jammer genoeg net geen tiebreak en blijven steken op 81 minuten.
Ze staan er weer op voor vandaag. Baalde gisteren van Sock, de over 37,5 leek een makkelijke hit na die 1-1 tussenstand maar die gast gooide het compleet weg. Erg zonde want dan het 3/3 geweest ipv 2/3.
Grt en succes (y)
Grt en succes (y)
010nick:
Ze staan er weer op voor vandaag. Baalde gisteren van Sock, de over 37,5 leek een makkelijke hit na die 1-1 tussenstand maar die gast gooide het compleet weg. Erg zonde want dan het 3/3 geweest ipv 2/3.
Grt en succes (y)
Grt en succes (y)
ik heb ze meegespeeld in systeembet 2/3 bij unibet.quotes waren daar wel stuk minder :-@
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
ik heb ze meegespeeld in systeembet 2/3 bij unibet.quotes waren daar wel stuk minder :-@
010nick:
Grt en succes (y)
Grt en succes (y)
Seppi en Wawrinka al juist ,nu nog Smyczek T. (Usa) -Granollers-Pujol M. (Esp)
Set 1 staat voorlopig
4 : 5 ( 30 : 0 )
Straks lekker wakker worden (h)
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Set 1 staat voorlopig
boempatat:
010nick:
Grt en succes (y)
Grt en succes (y)
Set 1 staat voorlopig
Je zal lekker wakker worden Boem, 3 uit 3 weer een prima tennisdagje. Tips zullen later vandaag verschijnen op me blogabet.
Grt.