Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zag inderdaad vandaag pas dat ik de ML bet op mayer vergeten was te plaatsen en alleen de over had geplaatst. Dat krijg je ervan als je het allemaal snel wil plaatsen. Almagro was voor mij toch wel de verrassing, is normaal gesproken zeer solide op slams maar het leek gister op damestennis. Toch apart, maar ik brak ook me eigen regel er mee bet niet op Spanjaard als hij favoriet is.
Tips staan weer op het blogje, voor vandaag is er niet heel veel naar mijn mening. Ben benieuwd of Sijsling de Nederlandse eer hoog gaat houden maar zal hem niet spelen. Melzer is voor mij de pick van vandaag met een leuke game handicap.
Groet, en succes (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Bedankt nick (y)
Ik speel Melzer -5.5 games dat moet lukken volgens mij..
0 Vind ik leuk's
En wat vind je van Baghdatis M. (Cyp) - Soeda G. (Jpn)1@1.39 .Nu met zn nieuwe trainer,gaat hij er harder tegenaan.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
En wat vind je van Baghdatis M. (Cyp) - Soeda G. (Jpn)1@1.39 .Nu met zn nieuwe trainer,gaat hij er harder tegenaan.

Bafdatis heeft me niet ontgoocheld (h) 64/63/61
0 Vind ik leuk's
(y) Ik had hem ook op jouw aanraden BOEM
0 Vind ik leuk's
X X X
Nick wat was er met paire?
Paire B. (Fra) -Bogomolov A. Jr (Rus) 3-2: 5/7-6/2-4/6-7/5-6/7(5-7)
0 Vind ik leuk's
Melzer ze resultaat verbaast me nogal flink, heb er niks van gezien ( speelde ook niet op een tv baan) maar wat ik heb gelezen is dat het een typische Melzdown was. Waar hij vorige week alles raakte, raakte hij nu niks. Paire eruit tegen Bogomolov verbaast me ook, niet omdat Paire zo goed is maar ik vind Bogomolov nogal matig. Aparte scores zo in de eerste rondes. Gelukkig was Blake-Karlovic weer een heerlijke over. Tips zullen vandaag wat later zijn, heb nog wat andere dingen die ik eerst moet doen.
Grt
0 Vind ik leuk's
Nick ik ben vandaag overtuigend van Tipsarevic tegen sella.. Wat vindt u hiervan?
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
Nick ik ben vandaag overtuigend van Tipsarevic tegen sella.. Wat vindt u hiervan?

Tipsarevic hoort te winnen, maar hij is een speler die ik zelf niet zou spelen. Vind hem te matig spelen en zelfs een Cuevas wist een set te pakken van hem. Ik laat hem voorbij gaan, maar laat ze tien keer tegen elkaar spelen dan wint hij minimaal 8 van de 10x
0 Vind ik leuk's
Wat nu Nick met de spanjaarden?
Lopez F. (Esp) - Klahn B. (Usa)en
Robredo T. (Esp) - Dancevic F. (Can)
Beiden fav
Lopez gewoon winnen ,toch?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.